نان کدو سبز بدون گلوتن · هوس های فصلی


به همین راحتی نان کدو سبز بدون گلوتن به سرعت جمع می شود و نیازی به مخلوط کن نیست. تنها با 6 ماده اولیه به علاوه چند مورد ضروری برای پخت، نان شیرین فوق العاده مرطوب و خوشمزه با چیپس شکلات در هر لقمه خواهید داشت.

نان کدو سبز بدون گلوتن روی تخته برش با برش
پرش به:

باید اعتراف کنم که طرفدار زیادی نیستم کدو سبزاما وقتی به آرامی رنده می شود و با ادویه ها و شکلات های خوشمزه پوشانده می شود، نمی توانم مقاومت کنم. این یک دستور العمل عالی برای استفاده از انبوه کدو سبز تازه است. و آنقدر خوشمزه است که حتی کسانی که از کدو سبز متنفر هستند برای چند ثانیه برمی گردند.

در واقع، این دستور پخت نان سریع یک راه عالی برای دزدکی سبزیجات بدون تلاش اضافی است. به علاوه، این یک دستور العمل عالی برای تهیه چند نان در یک زمان و فریز کردن برای آینده است. من عاشق این هستم که کدو سبز چگونه رطوبت زیادی می دهد و این نان کدو حلوایی شکلاتی بدون گلوتن را به طرز خوشمزه ای نرم و اعتیاد آور می کند.

و فقط به این دلیل که این دستور غذا بدون گلوتن است، نترسید. خبر خوب این است که پخت بدون گلوتن ساده است اگر از ترکیب آرد مناسب استفاده کنید. با چند ترفند و تعویض صحیح مواد تشکیل دهنده، شما بارها و بارها دو دسته از این نان کدو سبز خوشمزه درست می کنید. نان موز.

نان کدو سبز بدون گلوتن با خمیر در یک کاسه بزرگ با کدو سبز خرد شده

عناصر

این نان کدو حلوایی آسان با 6 ماده ساده و چند پایه پخت همراه می شود. این لیست مواد ساده را بررسی کنید.

  • آرد همه منظوره بدون گلوتن – ترکیب آرد بدون گلوتن مورد علاقه من آرد پخت همه منظوره باب رد میل است. این یک جایگزین عالی بدون گلوتن است زیرا می توانید به راحتی از آن برای جایگزینی آرد معمولی با نسبت 1 به 1 استفاده کنید.
  • شکر نارگیل – طعم و بافت شبیه شکر قهوه ای است اما کمتر تصفیه شده است. همچنین می توانید از شکر گرانول معمولی یا شکر قهوه ای استفاده کنید
  • جوش شیرین
  • نمک
  • کره بدون نمک – ذوب و سرد شده؛ اگر این لبنیات را رایگان تهیه کنید، می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید.
  • تخم مرغ – به عنوان یک چسب برای نگه داشتن خمیر در کنار هم عمل می کند
  • کدو سبز – به دنبال کدو سبز با اندازه متوسط ​​باشید که سفت و بدون اثر، فرورفتگی یا بریدگی باشد
  • عصاره وانیل
  • شکلات چیپسی style=”font-weight: 400;”> – از برند مورد علاقه خود استفاده کنید. من برند Enjoy Life را ترجیح می دهم. شما همچنین می توانید یک تخته شکلات را خرد کنید
نان کدو سبز بدون گلوتن در یک تابه نپخته با چیپس شکلات

طرز تهیه نان کدو سبز بدون گلوتن

این دستور پخت نان کدو سبز ساده به سرعت جمع می شود. دستور پخت قابل چاپ برای راحتی شما در کارت دستور غذا موجود است.

مرحله 1.

فر را با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. سپس قفسه را در وسط فر قرار دهید و روی قالب نان را با اسپری آشپزی بپوشانید.

گام 2.

آرد همه منظوره، شکر نارگیل، جوش شیرین و نمک را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید.

مرحله 3.

کدو سبز را با شستن و رنده کردن با جعبه رنده آماده کنید. کدو سبز خرد شده را در یک حوله آشپزخانه خشک بپیچید و تا جایی که ممکن است مایعات را فشار دهید تا رطوبت اضافی آن گرفته شود. شما به 1 ½ فنجان کدو سبز رنده شده تقریبا خشک نیاز دارید.

مرحله 4.

کره، تخم مرغ و عصاره وانیل را در ظرفی جداگانه با همزن بزنید.

مرحله 5.

مواد مرطوب را به آرامی به مواد خشک اضافه کنید و خوب هم بزنید. شکلات چیپسی را داخل آن بریزید. برای جلوگیری از فرورفتن تکه های شکلات به پایین، قبل از مخلوط کردن، آنها را با دو قاشق غذاخوری آرد بریزید.

مرحله 6.

مایه کیک را در قالب چرب شده بریزید. در نهایت نان کدو سبز را به مدت 40 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید بپزید. گرم یا سرد سرو کنید.

تغییرات

نان کدو سبز یک دستور العمل فوق العاده است که در آن می توانید به خلاقیت خود اجازه بدرخشید. با تاپینگ‌ها، آجیل‌ها و افزودنی‌های مختلف آزمایش کنید. این ایده ها را بررسی کنید:

  • لعاب مورد علاقه خود را بریزید: نان کدو سبز خود را با کمی مایه شکلاتی یا لعاب پنیر خامه ای بپوشانید. یا کمی شربت افرا به کره ذوب شده اضافه کنید تا لعاب افرا خوشمزه ای داشته باشید.
  • کرانچ را اضافه کنید: گردو یا گردو خرد شده را به خمیر اضافه کنید یا روی نان را با تخمه کدو تنبل یا آفتابگردان بپوشانید.
  • ادویه های گرم کننده: با خیال راحت مقداری ادویه گرم به خمیر اضافه کنید. هر ترکیبی از دارچین، جوز هندی و فلفل دلمه‌ای می‌تواند افزودنی فوق‌العاده برای این دستور غذایی آسان باشد.
نان کدو سبز پخته شده در قالب نان با چاقو

نکات مفید

طرز تهیه این نان کدو سبز بدون گلوتن بسیار ساده است. اما چند نکته تخصصی ممکن است هنگام تهیه این دستور مفید باشد.

از مخلوط آرد بدون گلوتن با کیفیت خوب استفاده کنید: من تقریباً همیشه از آرد بدون گلوتن ۱ به ۱ باب رد میل استفاده می‌کنم، اما در این دستور از کینگ آرتور Measure برای اندازه‌گیری نیز استفاده کرده‌ام. هر دو خوب کار می کنند. هنگام انتخاب آرد بدون گلوتن، به دنبال لیست مواد تشکیل دهنده باشید تا مطمئن شوید که شامل صمغ زانتان است. این به جایگزینی بافت و خاصیت ارتجاعی گلوتن موجود در آردهای معمولی کمک می کند.

لایه برداری غیر ضروری است: من حوصله پوست گرفتن کدو را ندارم، اما اگر می‌خواهید از شر تکه‌های سبز روشن خلاص شوید، قبل از خرد کردن کدو سبز، پوست آن را جدا کنید.

کدو سبز را هوشمندانه انتخاب کنید: هنگام چیدن کدو حلوایی رسیده در بازار، به دنبال کدوهای کوچک تا متوسط ​​سفت و بدون علامت، فرورفتگی و بریدگی باشید. کدو سبز دارای لک زودتر قهوه ای می شود.

از شکلات در قسمت پایین خودداری کنید: برای جلوگیری از فرورفتن چیپس های شکلات به ته ظرف، قبل از اضافه کردن به خمیر، روی آن ها را با دو قاشق غذاخوری آرد بپوشانید.

زمان پخت: فرها متفاوت هستند، بنابراین بهتر است همیشه مراقب محصولات پخته خود باشید. بهترین راه برای تست نان سریع این است که یک خلال دندان را در مرکز نان فرو کنید و وقتی تمیز بیرون آمد، نان کدو حلوایی پخته می شود.

تمیز کردن آسان: برای تمیز کردن آسان ظرف نان خود را با کاغذ روغنی بپوشانید. کاغذ همچنین کمک می کند تا نان را بدون زحمت از تابه خارج کنید.

نان کدو سبز بدون گلوتن

دستورالعمل های ذخیره سازی

نان کدو سبز را در ظرف در بسته به مدت 2 تا 3 روز در دمای اتاق نگهداری کنید. اگر بعد از آن هنوز نان کدو سبز باقی مانده بود، می توانید آن را تا 1 هفته به یخچال منتقل کنید. برای تازه نگه داشتن نان کدو سبز، حتما آن را با پوشش پلاستیکی محکم بپیچید یا آن را در یک ظرف در بسته نگه دارید.

نان کدو سبز به زیبایی یخ می زند. برای جلوگیری از سوختن فریزر، نان را محکم در پلاستیک بپیچید و سپس آن را در کیسه فریزر قرار دهید. نان کدو سبز در صورت نگهداری مناسب تا 6 ماه در فریزر قابل نگهداری است.

سوالات متداول

آیا می توانید کدو سبز را در نان کدو سبز بچشید؟

با کمال تعجب، نمی توانید کدو سبز را در نان کدو سبز بچشید. نکته جالب در مورد کدو سبز این است که این سبزی بسیار ملایم است و محتوای آب بالایی دارد. این باعث می شود که آن را به یک عنصر ایده آل در نان های سریع و محصولات پخته تبدیل کند زیرا رطوبت زیادی را اضافه می کند.

آیا می توانم با مخلوط آرد بدون گلوتن و بدون صمغ زانتان پخت کنم؟

صمغ زانتام برای نان بدون گلوتن برای کشسانی و بافت مناسب لازم است. هنگام خرید آرد بدون گلوتن، مطمئن شوید که از قبل حاوی صمغ زانتان در مواد تشکیل دهنده آن است. اگر اینطور نیست، ¼ قاشق چایخوری صمغ زانتان را به مواد خشک اضافه کنید و طبق دستور العمل نوشته شده عمل کنید.

آیا می توانم مافین نان کدو سبز درست کنم؟

برای تهیه مافین کدو سبز بدون گلوتن، دستور العمل را همانطور که نوشته شده است دنبال کنید اما به جای قالب نان از قالب مافین استفاده کنید. روی فنجان های مافین را با آستر کیک کیک بپوشانید تا به راحتی جدا شود. دو سوم فنجان مافین را با خمیر نان کدو سبز پر کنید و به مدت 25 تا 35 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید بپزید.

پیشنهادات خدمت

اجازه دهید نان کدو حلوایی چند دقیقه استراحت کند، سپس آن را از تابه در یک توری خنک کننده بردارید تا عرق نکند. از آنجا می توانید نان کدو سبز را به صورت گرم با کمی کره نمک یا کمی کره بادام زمینی طبیعی سرو کنید. یا می‌توانید آن را به‌عنوان یک دسر بعد از ظهر به‌صورت سرد میل کنید. در هر صورت، این یک درمان لذت بخش است.

تکه نان کدو سبز در یک بشقاب سفید با کره

به دستور العمل های نان سریع بدون گلوتن بیشتری نیاز دارید تا در طول هفته به شما کمک کند؟

نان کدو حلوایی پخته شده با ورقه های برش خورده

نان کدو سبز بدون گلوتن

نان کدو سبز مرطوب، خوشمزه و بسیار شیرین.

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: صبحانه

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

کلمه کلیدی: نان کدو سبز بدون گلوتن

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 40 دقایق

زمان کل: 50 دقایق

خدمات: 6

کالری: 480کیلو کالری

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 325 درجه گرم کنید. توری را در وسط فر قرار دهید.

  • تمام مواد خشک را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.

  • در یک کاسه متوسط ​​جداگانه، مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید.

  • مواد خیس را به آرامی در خشک بریزید و خوب هم بزنید. برای جلوگیری از فرورفتن تکه‌های شکلات می‌توانید قبل از مخلوط کردن آن‌ها را با دو قاشق غذاخوری آرد بریزید.

  • به مدت 40 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید بپزید.

یادداشت

این را می توان برای چند روز روی پیشخوان نگهداری کرد یا مدت بیشتری در یخچال قرار داد.

تغذیه

کالری: 480کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 61g | پروتئین: 7g | چربی: 25g | چربی های اشباع شده: 15g | کلسترول: 100میلی گرم | سدیم: 489میلی گرم | پتاسیم: 101میلی گرم | فیبر: 4g | قند: 34g | ویتامین A: 680IU | ویتامین سی: 5.7میلی گرم | کلسیم: 73میلی گرم | اهن: 1.8میلی گرم