رتبه بندی برگرهای برتر از زنجیره های فست فود · هوس های فصلی


آیا مشتاق همبرگر هستید؟ آنها در اشکال مختلفی وجود دارند و مؤسسات بی شماری آنها را می فروشند. البته این شامل تعداد زیادی رستوران فست فود می شود. یکی از کاربران کنجکاو اینترنتی گوشتخوار بحثی را با این سوال آغاز کرده است که “کدام فست فود زنجیره ای بهترین همبرگرها را دارد؟” اینها برخی از بهترین پاسخ هایی است که آنها دریافت کردند. موارد مورد علاقه شما چیست؟

1. کالور

کولورها
اعتبار عکس: عکس های سپرده

کالورز یک رستوران زنجیره ای است که عمدتاً در غرب میانه ایالات متحده فعالیت می کند. بسیاری از کاربران پیشنهاد می کنند که این بهترین مکان برگر است، و حتی بیشتر با پاسخ های آنها موافق هستند.

یکی آن را به عنوان “بهترین راز غرب میانه” توصیف می کند. برخی دیگر اشاره می کنند که حلقه های پیاز و بستنی عالی را نیز انجام می دهند. برخی سوال می کنند که آیا باید آن را “فست فود” در نظر گرفت، اما هنوز هم یک پاسخ رایج است.

2. پنج پسر

پنج نفرپنج نفر
اعتبار عکس: عکس های سپرده

پاسخ دیگری که در بحث زیاد به نظر می رسد Five Guys است. Five Guys در سراسر جهان فعالیت می کنند و بر این اساس، افرادی که آن را به عنوان پاسخ پیشنهاد می کنند، ملیت های مختلفی هستند.

مانند کالور، برخی از افراد این سوال را مطرح می کنند که آیا Five Guys باید فست فود در نظر گرفته شود، اما آنها معتقدند که این شرکت بدون در نظر گرفتن بهترین برگر، بهترین همبرگر را ارائه می دهد. با این حال، بسیاری از مردم می گویند که این کار گران است.

3. وندی

چیزبرگر وندیسچیزبرگر وندیس
اعتبار عکس: عکس های سپرده

وندی سومین رستوران بزرگ جهانی فست فود پس از مک دونالد و برگر کینگ است. با این حال، بر خلاف مک دونالد و برگر کینگ، این زنجیره به طور برجسته در پاسخ های داده شده در این بحث ظاهر می شود.

مردم می گویند که وقتی صحبت از “فست فود واقعی” می شود، نمی توان آن را شکست داد – اگرچه برخی اشاره می کنند که کیفیت می تواند به نحوه عملکرد فرنچایز محلی بستگی داشته باشد.

4. برگر داخل-ان-اوت

در n out برگردر n out برگر
اعتبار عکس: عکس های سپرده

In-N-Out Burger فقط در کالیفرنیا و جنوب غربی ایالات متحده مستقر است، اما این مانع از دریافت عشق زیادی در بحث نمی شود.

یکی از علاقه مندان به همبرگر گفت که اگرچه قطار تبلیغاتی با In-N-Out قوی است، اما می تواند به این هیاهو عمل کند. یکی دیگر نشان می دهد که In-N-Out عالی است، اما فقط در صورتی که به جای بیرون آوردن، برای غذا خوردن بخرید.

5. Shake Shack

کلبه تکان دادنکلبه تکان دادن
اعتبار عکس: عکس های سپرده

اگرچه به اندازه مطالب قبلی در لیست ما در بحث ظاهر نمی شود، بسیاری از افراد Shake Shack را به عنوان محل برگر مورد علاقه خود ذکر می کنند.

یکی از عاشقان شیرینی، Shake Shack را دوست دارد، زیرا برگرهای آنها خوب و تمیز هستند و بر خلاف سایر فست فودها، پس از خوردن آنها احساس تهوع نمی کنند. اگر می‌خواهید یکی را امتحان کنید، آن‌ها مکان‌هایی در سرتاسر جهان دارند، بنابراین احتمالاً یکی از آنها در نزدیکی شما وجود دارد.

6. واتابرگر

واتابرگرواتابرگر
اعتبار عکس: عکس های سپرده

Whataburger در تگزاس، نیومکزیکو، آریزونا، کلرادو و جنوب ایالات متحده خدمت می کند، و بدون شک در آن مکان ها بسیار محبوب است زیرا بسیاری از افراد در این بحث آن را پیشنهاد می کنند.

یکی از مشتریان Whataburger می‌گوید پتی مذاب آنها مسلماً بهترین همبرگر فست فود است، اما دیگران اذعان می‌کنند که این محل قطبی است. برخی از مردم آن را دوست دارند و برخی دیگر از آن متنفرند. یکی از دلایلی که برخی افراد آن را دوست ندارند این است که طعم آن شاخه به شاخه متفاوت است.

7. آشپزی کنید

همبرگر و سیب زمینی سرخ شده را آشپزی کنیدهمبرگر و سیب زمینی سرخ شده را آشپزی کنید
اعتبار عکس: عکس های سپرده

چند سر همبرگر می گویند که کوک اوت متعلق به خصوصی، مستقر در جنوب شرقی ایالات متحده، بهترین مکان برای یک همبرگر خوب است.

یکی از طرفداران با خودش بحث کرد که کدام یک از Cook Out و Five Guys مورد علاقه آنهاست. آنها اکنون به این نتیجه رسیده اند که Cook Out بهترین است. دیگری می‌گوید با همبرگرهای معمولی Cook Out، چه با پنیر یا بدون آن، نمی‌توانید اشتباه کنید.

8. برام

برگر براومبرگر براوم
اعتبار عکس: عکس های سپرده

Braum’s زنجیره‌ای از رستوران‌های فست‌فود و بستنی‌فروشی‌هایی است که در جنوب ایالات متحده، با مجموعه‌ای از مکان‌ها در تگزاس و اوکلاهاما، سرو می‌کنند. تعداد زیادی از کاربران می گویند این جایی است که برگر مورد علاقه خود را دریافت می کنند.

یکی از کاربران می‌گوید که یک برگر برگر را روی هر یک از رستوران‌های معروف منطقه‌ای برگر می‌خورند، و دیگری می‌گوید هر زمان که یکی از رستوران‌های همبرگر منطقه‌ای را ببینند، برای خوردن در رستوران براوم توقف خواهند کرد.

9. A&W

برگر A & Wبرگر A & W
اعتبار عکس: عکس های سپرده

A&W Restaurants یک زنجیره آمریکایی فست فود است که در ایالات متحده و کانادا فعالیت می کند. با این حال، از سال 1972، رستوران ها در کانادا بخشی از یک زنجیره مجزا و غیر وابسته هستند. این مهم است زیرا این شرکت کانادایی A&W است که بیشترین اشاره های مثبت را در این بحث دارد.

یکی از کاربران حتی می‌گوید که تفاوت زیادی در کیفیت بین A&W کانادا و A&W آمریکایی وجود دارد که اولی بسیار برتر است. کاربر دیگری حتی شخصی را که “A&W” نوشته بود با پیشنهاد اینکه باید A&W کانادایی را مشخص می کرد تصحیح کرده است.

10. قلعه سفید

برگر قلعه سفیدبرگر قلعه سفید
اعتبار عکس: عکس های سپرده

وایت کسل یک رستوران فست فود منطقه ای در 13 ایالت آمریکا است که بیشترین حضور را در مناطق شهری میدوست و نیویورک دارد. این اولین زنجیره همبرگر فست فود در جهان در نظر گرفته می شود و نوار لغزنده آن توسط زمان مجله به عنوان “تأثیرگذارترین برگر تمام دوران”.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر خواهید یافت.



منبع