به سوالات شما پاسخ داده شد – سوالات متداول از اعضای فیس بوک ما –


آیا می دانید تخمین زده می شود که 74 درصد از بزرگسالان آمریکایی روزانه از ناراحتی های گوارشی رنج می برند؟ بیش از 70 درصد از جمعیت ایالات متحده دارای اضافه وزن یا چاق هستند و حداقل 20 درصد از بزرگسالان از شرایط خودایمنی رنج می برند! از آنجایی که پیشرفت‌های فناوری همچنان در حال افزایش است، چرا سلامت ما به عنوان یک کشور همچنان رو به کاهش است؟ این منجر به موجی از علاقه به جایگزین‌های سلامت کلی، تناسب اندام و تغییرات سبک زندگی شده است تا بتوانیم سالم‌ترین باشیم.

اما آیا تغییراتی که ما در زندگی خود اعمال می کنیم واقعا “سالم” هستند و بهترین رژیم غذایی برای رسیدن به طول عمر کدام است؟ پاسخ کوتاه این است که هیچ رویکرد یکسانی وجود ندارد. شما منحصر به فرد هستید و نیازهای شما به طور مداوم بسته به وضعیت سلامتی، سن، محیط، فصول، سفر، برنامه کاری و غیره در حال تغییر است. انتخاب های رژیم غذایی و سبک زندگی شما در ماه های سرد زمستان یکسان نخواهد بود (و نباید) آنها در ماه های گرم تابستان هستند. اگر شما یک حشره معده داشته باشید یا به مدت دو هفته به یک تعطیلات در خارج از کشور بروید، آنها یکسان نخواهند بود. ارگانیسم‌های داخلی شما مستقیماً تحت تأثیر تغییرات قرار می‌گیرند، چه استرس فیزیکی یا احساسی، الگوهای خواب، آب و هوا یا سفر.

اگر تصمیم می گیرید که آیا رژیم GAPS (یا هر پروتکل رژیمی دیگر) برای شما مناسب است، مهم است که به یاد داشته باشید که واکنش همه افراد به آنچه در بدن گذاشته می شود متفاوت است. اگر به دنبال راه‌حلی سریع برای مشکلات سلامتی خود هستید، به جای اشتباهی آمده‌اید (با عرض پوزش که کاملاً بدبین هستم). با این حال، بسیاری از اصول اصلی GAPS از جمله حذف کربوهیدرات های تصفیه شده، قند و غذاهای پیش التهابی که حاوی گلوتن و کازئین هستند، می تواند پاسخ ایمنی طولانی مدت را که به التهاب مزمن و درجه پایین در بدن کمک می کند متوقف کند و به تنظیم عدم تعادل قند خون کمک کند. رژیم غذایی GAPS باید برای حمایت از فردیت بیوشیمیایی و محیط داخلی شما تنظیم شود. اگر لذت فوری را تجربه نمی کنید، که این روزها با انتشار یک قرص یا “لایک” در یک پست رسانه اجتماعی برنامه ریزی شده است که انتظارش را داشته باشیم. سلامتی شما یک سفر واقعی است، یک تجربه یادگیری با هماهنگی بیشتر با آنچه که شخصاً به شما کمک می کند یا مانع می شود.

تیم حرفه‌ای GAPS ما می‌خواست دانش و پشتیبانی خود را با پاسخ دادن به سؤالات مهمی که اعضای فیس‌بوک پرسیده‌اند ارائه دهد و ما آنها را در اینجا پست کرده‌ایم.

به دنبال پشتیبانی بیشتر هستید؟ برای مشاوره و برنامه های فردی به آدرس ask@gapsdiet.com با تیم ما تماس بگیرید.