راهنمای یک سفر عاشقانه 3 روزه · هوس های فصلی


من و شوهرم هر سال یک سفر عاشقانه در جایی برای جشن سالگردمان برنامه ریزی می کنیم. به عنوان دوستداران شراب عالی، حومه شهر زیبا و غذاهای خوشمزه، ما تصمیم گرفتیم که به دره ناپا فرار کنیم.

این منطقه که یکی از مقاصد برتر شراب در جهان است، دارای بیش از 400 کارخانه شراب سازی و اتاق مزه است. علاقه‌مندان می‌توانند در تاکستان‌های انگور قدم بزنند، هنر شراب‌سازی را از متخصصان منطقه یاد بگیرند و مناظر خیره‌کننده دامنه تپه را جذب کنند و در حین نوشیدن کابرنه سووینیون، مرلو، پینو نوآر، و بسیاری دیگر از گونه‌های برنده جایزه، جرعه جرعه بنوشند.

ما سه روز فعالیت پر از وعده های غذایی عالی از برخی از بهترین رستوران های کشور، کمی خرید، استراحت در کنار استخر هتل، و البته باورنکردنی ترین تورهای شراب سازی و مزه کردن – و برخی نه چندان باورنکردنی برنامه ریزی کردیم. آنهایی که، یا.

کجا بمانیم

منطقه دره ناپامنطقه دره ناپا

اعتبار تصویر: bonandbon/Depositphotos.com.

منطقه دره ناپا از چند شهر کوچک در مجاورت یکدیگر تشکیل شده است. شهرهای اصلی ناپا، سنت هلنا، یونتویل، و کالیستوگا هستند، در کنار تعداد کمی از شهرهای کوچکتر که در سرتاسر آن پر شده اند. هر شهر چندین هتل مدرن، Airbnbs و استراحتگاه مجلل ارائه می دهد.

ما ترجیح دادیم اقامت خود را در استراحتگاه Meadowood در سنت هلنا رزرو کنیم، زیرا شایعه ای شنیدیم مبنی بر اینکه رابرت ردفورد زمانی که در شهر است در آنجا می ماند. افسوس که در طول اقامت ما هیچ ستاره ای مشاهده نشد. Meadowood یک استراحتگاه ساده اما شیک است که در میان درختان محوطه املاک واقع شده است. آنها 36 سوئیت و اتاق را ارائه می دهند که عناصر روستایی دره را ترکیب می کنند و در عین حال به جزئیات راحتی و سبک پیچیده توجه می کنند.

امکانات رفاهی

تخم قزل آلا بندیکتتخم قزل آلا بندیکت

اعتبار تصویر: funandrejs@gmail.com/Depositphotos.com.

این استراحتگاه دارای امکانات رفاهی متعددی است، مانند استخر زیبای احاطه شده با خوش طعم ترین پیچ امین الدوله، اسپا، کافه تراس، رستوران اصلی (که در واقع چندین سال پیش آتش گرفته و هنوز در حال بازسازی است)، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، پیاده روی در سراسر این مکان. محوطه املاک و طبیعتاً مرکز مزه شراب آنها.

هر روز صبح، ما از یک صبحانه سالم در تراس لذت بردیم، از جمله تخم‌های ماهی قزل آلا افسانه‌ای بندیکت، سالاد میکروگرین روشن و میوه‌های تازه. یک بعدازظهر بارانی، سرویس اتاق عالی آنها را بعد از یک تور شراب در اوایل روز قبل از رفتن دوباره سفارش دادیم.

شراب‌سازی‌ها: انتخاب‌های برتر ما

تابلوی دره ناپا خوش آمدیدتابلوی دره ناپا خوش آمدید

اعتبار تصویر: جولی رویس برای هوس های فصلی.

همانطور که قبلا ذکر شد، دره ناپا صدها کارخانه شراب سازی برای انتخاب دارد. پس چگونه تصمیم می گیرید؟ این کار آسانی نیست، این را به شما می گویم. ما نظرات بی شماری را خواندیم و از دوستانی که قبلاً از منطقه بازدید کرده بودند، پیشنهاداتی دریافت کردیم.

همچنین انتخاب مکان هایی که شراب هایی را که دوست داشتیم بنوشیم، برای ما انتخاب کنیم. به عنوان مثال، هیچ یک از ما طرفدار مرلوت نیستیم، بنابراین تاکستان هایی را که بر روی آن گونه انگور متمرکز شده بودند حذف کردیم.

بسته به نحوه ساختار برنامه سفر خود، سه روز در ناپا ممکن است خیلی طولانی یا زمان کافی نباشد. اولاً، باید تعداد کمتری طعم شراب را در یک روز رزرو می کردیم. ما روزانه سه بار با استراحت برنامه ریزی کردیم، اما بازدید از دو روز در روز خیلی بهتر بود.

املاک برکه گرد

تاکستان دره ناپاتاکستان دره ناپا

اعتبار تصویر: photoquest7/Depositphotos.com

من نمی توانم در مورد Round Pond Estates چیزهای خوبی بگویم. وقتی به مسیر طولانی با درختان نخل باشکوه می‌پیچید، غرق زیبایی‌های زمین می‌شوید. این ملک که متعلق به اعضای نسل دوم خانواده است، بیش از 40 سال است که سازنده برتر کابرنه سوویگنون در منطقه رادرفورد بوده است.

ما از قبل رزرو کرده بودیم که بسیار توصیه می شود و در عرشه بالای تراس بیرون نشسته بودیم. با یک آتش گرم و دعوت کننده و یک سوملیه درجه یک که تاریخ تاکستان را با ما به اشتراک گذاشته بود از ما استقبال شد. تجربه فوق‌العاده‌ای بود، و چهار شرابی که با یک تخته غذاخوری چشیدیم، استثنایی بودند. پس از آن، در باغ‌هایی قدم زدیم که میوه‌ها، سبزیجات و سبزی‌های خوشمزه مختلف را فراهم می‌کنند.

شرکت شراب زندانی

سه بطری شراب شیشه ای تیره با برچسب، روی یک میز چوبی در مقابل یک دیوار سفید ساده قرار گرفته اند.سه بطری شراب شیشه ای تیره با برچسب، روی یک میز چوبی در مقابل یک دیوار سفید ساده قرار گرفته اند.

اعتبار تصویر: جولی رویس برای هوس های فصلی

برگرفته از نام تجاری و زیبایی شناسی آن از نقاشی معروف زندانی کوچک شرکت شراب زندانی توسط هنرمند اسپانیایی قرن نوزدهم فرانسیسکو گویا، ترکیبی پیچیده از غیرمعمول ترین گونه های انگور کالیفرنیا را تولید می کند. ما از شراب آنها و مربی شراب آنقدر لذت بردیم که در باشگاه شراب فصلنامه ثبت نام کردیم.

محل برگزاری مزه شراب آنها در منطقه افسانه ای منظره Hwy29 در قلب دره واقع شده است و در تمام طول سال پذیرای بازدیدکنندگان برای تجربه های همه جانبه است. سبک صنعتی، با ملیله‌های قرمز، مشکی و نقره‌ای غنی و مبلمان چرمی و فلزی مشکی، آثار هنری الهام‌بخش برچسب پرچم‌دار را در بر می‌گیرد. ما این کارخانه شراب سازی را آنقدر دوست داشتیم که برای باشگاه شراب آنها ثبت نام کردیم و هر سه ماه یکبار شراب قرمز استثنایی به خانه ما تحویل می دهیم.

پلک زدن

زن و شوهری ایستاده و لبخند می زنند در مقابل یک ساختمان سنگی قدیمی با ورودی و پنجره طاق دار، زیر آسمان آبی روشن.زن و شوهری ایستاده و لبخند می زنند در مقابل یک ساختمان سنگی قدیمی با ورودی و پنجره طاق دار، زیر آسمان آبی روشن.

اعتبار تصویر: جولی رویس برای هوس های فصلی.

ورود به املاک پژو مانند ورود به یک افسانه در تپه های ایتالیا است. از برج سنگی 50 فوتی با درب چوبی بزرگ و سقف مسی آن گرفته تا درختان بی‌نظیر هرس شده که بر فراز جاده آبشار شده‌اند تا مجسمه‌های چشمگیر بسیاری که زمین‌های آرام را زینت می‌دهند، پژو جادویی است.

کارکنان آگاه شما را در طول تاریخچه دره ناپا و اینکه چگونه بنیانگذار Peju در توسعه مفهوم بازاریابی شراب مستقیم به مصرف کننده و صنعت شراب سازی نقش داشته است، در حالی که شما از گونه های سفید ترد آنها، مانند Sauvignon Blanc (شخصی من) لذت می برید، راهنمایی خواهند کرد. مورد علاقه) و رز خشک.

کوه غرور

تابلوی خط شهرستان پراید کوهستانتابلوی خط شهرستان پراید کوهستان

اعتبار تصویر: جولی رویس برای هوس های فصلی.

تاکستان کوه پراید، دیدنی ترین و رمانتیک ترین تاکستان دره ناپا است. رانندگی زیبا و منحنی به بالای کوه به خودی خود خیره کننده است. با این حال، کارخانه شراب سازی و زیرزمین ها چیزی هستند که باید آن را ببینید تا باور کنید. پراید که در خطوط شهرستان ناپا و سونوما قرار دارد، شرابی را از گونه‌های هر دو منطقه تولید می‌کند و شراب‌هایش را متفاوت از شراب‌های دیگر می‌کند.

بازدیدکنندگان می توانند برای تجربه های مختلف قرار ملاقات رزرو کنند. ما انتخاب کردیم که در املاک و زیرزمین‌های زیرزمینی گشت بزنیم و در اتاق مجالس جذابی که مشرف به باغ‌های انگور است، یک مزه خصوصی داشته باشیم. همه چیز در مورد تجربه کمال بود.

کمترین مورد علاقه ما: Domaine Carneros

domaine carneros napadomaine carneros napa

اعتبار تصویر: Creative Commons Attribution 2.0/WikiComms.

چه کسی شامپاین یا به قول غیر فرانسوی ها “شراب گازدار” را دوست ندارد؟ ما هیجان زده بودیم که Domaine Carneros، تاکستان برتر شراب گازدار در منطقه را بررسی کنیم. محوطه با معماری مجلل و فضای سبز به زیبایی حفظ شده، یادآور ورسای بود. با این حال، مثل رفتن به دنیای دیزنی برای بزرگسالان بود.

تعداد مهمانی‌های مجردی حاضر، با کلاه‌های شیک، ارسی‌ها، و لباس‌های همسان، و خانواده‌های واقعی با بچه‌های کوچک، نفرت‌انگیز بود و از فضای این تجربه کاسته شد. کارکنان باید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات داشته باشند، و بیشتر شبیه یک تجربه رستوران معمولی بود تا یک مزه واقعی. اگر به دنبال ارتقاء بازی شراب خود و ارائه اطلاعات بیشتر هستید، اینجا جای شما نیست. با این حال، اگر به دنبال یک لحظه اینستاگرامی هستید، درست در کوچه شما خواهد بود.

نوشینگ درجه یک

تابلو خوانی روستایی "لباسشویی فرانسوی" در دیواری سنگی که با فضای سبز و گل های رنگارنگ احاطه شده است.تابلو خوانی روستایی "لباسشویی فرانسوی" در دیواری سنگی که با فضای سبز و گل های رنگارنگ احاطه شده است.

اعتبار تصویر: Depositphotos.com.

منطقه دره ناپا میزبان چندین رستوران خوشمزه است که از قیمت مناسب گرفته تا عجیب و غریب را شامل می شود. لاندری فرانسوی، یک مؤسسه توماس کلر، به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در ایالات متحده رتبه بندی شده است. با این حال، امکان رزرو در آنجا تقریبا غیرممکن بود، بنابراین از آن صرف نظر کردیم. اگر می توانید امتیاز کسب کنید، این کار را انجام دهید! اگرچه، ما هنوز هم غذاهای عالی را خارج از شراب سازی می خوردیم.

چوب پنبه

نمای بیرونی نانوایی بوشون با فضای داخلی روشن، نمایش محصولات پخته شده و پنجره های بازتابنده در نمای سبز روشن.نمای بیرونی نانوایی بوشون با فضای داخلی روشن، نمایش محصولات پخته شده و پنجره های بازتابنده در نمای سبز روشن.

اعتبار تصویر: $.com.

برای شام سالگرد خود در یکی دیگر از رستوران های کلر، بوشون، میزی رزرو کردیم. این اغذیه فروشی مشروب فروشی که در Yountville واقع شده است، با توجه به مواد تشکیل دهنده و ارائه، در غذاهای فرانسوی برتری دارد. اگرچه منوی فصلی آن اغلب تغییر می کند، اما غذاهای اصلی مانند پای بره، مرغ سوخاری و آمندین قزل آلا در تمام طول سال به خود می بالد.

من از غذای لذیذ Saumon en Écailles de Pommes de Terre لذت بردم که ماهی سالمون اسکاتلندی به شکل سیب‌زمینی، تره‌فرنگی آب‌شده، سیب‌زمینی تازه و خامه‌ی گیاهی خوب است، در حالی که شوهرم غذای Moules au Safran Maine را می‌خورد، غذای متشکل از صدف‌های بوشوت بخارپز شده با شراب سفید، خردل دیژون و زعفران و با سیب زمینی سرخ کرده سرو می شود. ما یک بطری از Sauvignon Blanc با طراوت منطقه را به اشتراک گذاشتیم.

کنار جاده گات

نمای بیرونی رستوران کنار جاده گات، رستورانی به سبک رترو با نور روشن، با نمای قرمز و سفید، واقع در کنار خیابانی هنگام غروب.نمای بیرونی رستوران کنار جاده گات، رستورانی به سبک رترو با نور روشن، با نمای قرمز و سفید، واقع در کنار خیابانی هنگام غروب.

اعتبار تصویر: Creative Commons Zero/WikiComm.

بدون توقف در کنار جاده گات نمی توانید از ناپا دیدن کنید. این رستوران در فضای باز با خدمات متقابل از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرده است و غذاهای معمولی مانند سگ پنیر چیلی، چیزبرگر بیکن غربی، و سالاد تازه سرو می‌کند.

ما در مسیر خود به سمت کوه پراید توقف کردیم، و این یک رفتار دلپذیر بود که از آن لذت کامل بردیم. اطمینان حاصل کنید که قبل از حرکت یک مخروط نرم سفارش دهید. پشیمون نمیشی

منشور بلوط

دو کوکتل رنگارنگ روی یک میز در فضای باز، تزئین شده با گیاهان و زیتون، با سبزی سرسبز در پس زمینه.دو کوکتل رنگارنگ روی یک میز در فضای باز، تزئین شده با گیاهان و زیتون، با سبزی سرسبز در پس زمینه.

اعتبار تصویر: KyrBar/Depositphotos.com

با توجه به اینکه رستوران در Meadowood در حال تولید نیست، ما انتخاب کردیم که در رستوران خواهر آنها در شهر در طول بازدیدمان غذا بخوریم. Charter Oak یک رستوران روستایی و جذاب از مزرعه تا بازار در سنت هلنا است.

سرآشپز کریستوفر کوستو (Christopher Kostow) که دریافت کننده ستاره میشلن است، غذاهای دلپذیری با گوشت های کاملاً کبابی و سبزیجات خوش طعمی که از مزرعه رستوران برداشت شده است، ایجاد می کند. منو دارای انتخاب های عالی از شراب محلی و کوکتل های بی نظیر است.

به سلامتی!

قطار قدیمی شراب دره ناپا که به رنگ‌های زرد و قرمز رنگ‌آمیزی شده است، روی مسیرهایی در زیر آسمان آبی شفاف با درختان اطراف پارک شده است.قطار قدیمی شراب دره ناپا که به رنگ‌های زرد و قرمز رنگ‌آمیزی شده است، روی مسیرهایی در زیر آسمان آبی شفاف با درختان اطراف پارک شده است.

اعتبار تصویر: KyrBar/Depositphotos.com.

دره ناپا کالیفرنیا یک مقصد عالی برای یک سفر رمانتیک است. کارهای مختلفی برای انجام دادن ارائه می‌کند، از مسیر خوش منظره‌اش در امتداد مسیر سیلورادو، با تاکستان‌های بی‌شماری که در دو طرف جاده قرار گرفته‌اند، تا قطار شرابی که از میان دره می‌پیچد در حالی که از سفری اپیکوری لذت می‌برید.

قبل از بازدید حتماً تورهای شراب سازی خود را رزرو کنید تا مطمئن شوید که از تجربه خود بیشترین بهره را می برید. من همچنین توصیه می کنم یک راننده استخدام کنید تا بتوانید به طور کامل در هر مزه شرکت کنید.



جولی با اشتیاق به سفر، غذای عالی و هنر زیبا، 15 سال حرفه خود را در صنعت فناوری کنار گذاشت و ابتدا به حوزه خلاقانه‌تری رفت. او با استفاده از مدرک تحصیلی خود در رشته ارتباطات، نویسندگی آزاد را دنبال می کند. جولی که یک مسافر مشتاق است، نوشتن و ثبت مکان‌های شگفت‌انگیزی را که بازدید و کاوش کرده است، غذاهای خوشمزه‌ای که چشیده، و هنر باورنکردنی که تحسین کرده و خریداری کرده است، تجربه کرده است. وقتی او نمی نویسد، می توان او را در اطراف آستین، تگزاس، در افتتاحیه گالری های هنری مختلف دید، با شوهر و دوستانش یک غذای خوشمزه می خورد و با دو سگش بازی می کند.



منبع