مدل بیکینی جدید


اما اول… هیپ بدن بیکینی را نخرید!

اگر به دنبال “راهی سریع” برای به دست آوردن اندام بیکینی هستید، هیچ کمبودی در رژیم های غذایی مد روز یا قرص ها یا ابزارهای حیله گر وجود ندارد. امروزه بیشتر مردم گرفتار «جدیدترین و بهترین» مدهای رژیم غذایی، قرص‌های لاغری و آخرین آگهی‌های تجاری اطلاعاتی می‌شوند که به شما کمک می‌کنند در عرض یک یا دو هفته چندین پوند وزن کم کنید.

ما را در تبلیغات اطلاعاتی شروع نکنید که همان دستگاه ab کلید کشف سیکس پک شماست! اکثر این رژیم‌ها، قرص‌ها یا ابزارهای حیله‌گر ادعا می‌کنند که می‌توانید با حداقل تلاش سریع وزن کم کنید. و مهم نیست که چند بار کرانچ انجام دهید، هرگز شکم شش تکه را به این شکل آشکار نخواهید کرد!!

برحذر بودن! هیچ قرص جادویی، دستگاه ab، مد رژیم غذایی یا معجون کاهش وزن یا ابزاری وجود ندارد که شما را وادار به آب کردن چربی بدن، کاهش وزن، و فرم مدل بیکینی کند. در واقع، بیشتر این رژیم‌ها، قرص‌ها و ابزارهای مد روز اصلا ارزش امتحان کردن ندارند. پول خود را هدر ندهید آنها فقط کار نمی کنند!

حقیقت این است که متأسفانه بیشتر این موارد بیشتر از اینکه به نفع شما باشد به سلامتی شما آسیب می رساند.

آنچه آنها به شما نمی گویند

بهترین راه برای رسیدن به مدل بیکینی این است که رژیم غذایی خود را زیر پا نگذارید یا تمام کربوهیدرات های خود را حذف کنید، گرسنه نمانید یا ساعت ها تمرینات هوازی انجام دهید. این خبر خوبی است! رویکرد بهتر و راهی که در واقع می‌توانید نتایج فوق‌العاده‌ای را در صورت به دست آوردن آن‌ها حفظ کنید، این است که در طول زمان پیشرفت و تغییرات مداوم داشته باشید.

بهترین راه برای ایجاد این تغییرات و پایبندی به آنها استفاده از یک برنامه الگوی تناسب اندام موثر است که تغذیه و همچنین تمرینات قدرتی مناسب و حجم های کاردیو را در بر می گیرد و به شما می آموزد که چگونه همه این اجزا را کنار هم قرار دهید تا بدن خود را به دست آورید. برای انجام آنچه که شما آن را می خواهید!

آیا همه چیز را امتحان کرده اید و به نظر نمی رسد که آخرین چربی سرسخت را از دست بدهید؟ یا شاید شما فقط در نقطه ای هستید که از عدم اعتماد به نفس خسته شده اید و می خواهید در پوستی که در آن هستید احساس خوبی داشته باشید!

شاید یک سفر یا تعطیلات آینده دارید، یا تابستان نزدیک است و فقط می خواهید در بیکینی رویاهای خود احساس اعتماد به نفس و راحتی داشته باشید. شاید شما به فلات کاهش وزن رسیده اید و گذر از آن غیرممکن به نظر می رسد. خوب، تمام نگرانی های خود را متوقف کنید، به همین دلیل است که ما سفارشی ایجاد می کنیم طرح های مدل بیکینی!

آیا می‌خواهید دقیقاً بدانید که چه چیزی بخورید، چه مقدار بخورید و چه زمانی بخورید تا مدل بیکینی لاغر و خوش‌رنگ رویاهایتان را به دست آورید… بدون گرسنگی کشیدن یا رنج بردن از یک «رژیم غذایی» بیش از حد محدود یا زیاده‌روی در تمرین‌هایتان؟

آیا شما هم از شروع رژیم بعد از رژیم خسته و خسته شده اید و هرگز متعهد نمی شوید؟ بهترین راه برای انجام این کار این است که متخصصانی مانند مایکا و دیانا در HITCH FIT یک طرح مدل تناسب اندام را سفارشی کنند که به شما کمک می کند نه تنها نتایج شگفت انگیزی بگیرید، بلکه به آن پایبند باشید!

چرا طرح تناسب اندام مدل بیکینی سفارشی ما را انتخاب کنید؟

ما تصدیق می کنیم که هر فردی یک فرد است و آنچه برای یک فرد کار می کند لزوما برای دیگری کار نمی کند. ما به ایجاد یک طرح مدل بیکینی کاملاً سفارشی کمک خواهیم کرد که فقط برای شما مناسب باشد! ما مانند بسیاری از سایت‌های تناسب اندام آنلاین، از ربات‌ها یا تولیدکنندگان نرم‌افزار خودکار برای ایجاد طرح شما استفاده نمی‌کنیم. برنامه های ما دانلود فوری نیست که همه دریافت کنند!

اکثر “مربیان تناسب اندام آنلاین” از نرم افزاری برای خودکارسازی رویکرد کاتر کوکی برای تمرین شما استفاده می کنند. مشکل آن این است که یک طرح برای همه یکسان عمل نمی کند و اغلب حمایت شخصی در این راه وجود ندارد. هیچ راهی برای برقراری ارتباط با مربی یا به اشتراک گذاشتن نیازها و چالش های خاص خود وجود ندارد.

Hitch Fit نه تنها برنامه‌های تمرینی و وعده‌های غذایی شخصی شما را سفارشی می‌کند، بلکه ما در این راه پشتیبانی و مربی‌گری را برای کمک به موفقیت شما ارائه می‌کنیم. این به برنامه ما نرخ موفقیت بالایی می دهد و نتایج شگفت انگیزی را ایجاد می کند.

شما در طول سفر تحول خود از پشتیبانی ایمیل نامحدود با میکا و دیانا برخوردار هستید. هر زمان که در طول مسیر سؤالی داشتید، آنها برای کمک کردن در آنجا هستند. آیا سفری دارید که نگران آن هستید؟ یک چالش غیرمنتظره در خانه؟ آنها به شما کمک می کنند تا در این چالش ها پیمایش کنید تا در نهایت بتوانید موفق شوید!