سبک ذهنی – مدیتیشن هدایت شده


پادکست گرافیکی با تصویر آیلین در حال مراقبه

Minisode های ذهنی چیست؟

من بیش از 8 سال است که میزبان پادکست Phoenix Helix هستم و اکنون بیش از 200 قسمت در آرشیو وجود دارد! مصاحبه های طولانی که می شناسید و دوست دارید هر 4 هفته یکبار ادامه خواهند داشت. در این بین، قسمت‌های کوتاهی را با الهام از کتابم به اشتراک می‌گذارم: ذهنیت شفابخش – راهنمای ارتباط ذهن و بدن برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی. استرس یک محرک قدرتمند التهاب و فعالیت خودایمنی است و بسیاری از ما شعله های خودایمنی ناشی از استرس را تجربه کرده ایم. این قدرت ارتباط ذهن و بدن است که علیه ما کار می کند. با این حال، ما همچنین می توانیم ارتباط ذهن و بدن را برای خودمان کار کنیم! تکنیک های ساده می توانند به ما کمک کنند تا استرس را از بین ببریم و به جای آن یک آبشار ضد التهابی را در بدن خود بفرستیم. هدف من از این قسمت ها همین است. در هر یک از آنها، من یک تکنیک ساده را آموزش می دهم که می توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.

به نمایش گوش دهید

مدیتیشن و بیماری خود ایمنی

دلیلی وجود دارد که مدیتیشن اغلب برای افرادی که سعی در بهبود سلامت خود دارند توصیه می شود. در حال حاضر هزاران مطالعه تحقیقاتی وجود دارد که مزایای آن را نشان می دهد. یکی از نتایجی که من به طور خاص دوست دارم، آرامش نامیده می شود – توانایی تحمل فراز و نشیب های زندگی با آرامش بیشتر. با ماهیت بیماری خودایمنی مبتنی بر شعله ور شدن، این می تواند فوق العاده مفید باشد. همچنین نشان داده شده است که مدیتیشن باعث کاهش شدت درد، کاهش اضطراب و افسردگی، بهبود عملکرد مغز و به طور کلی بهبود رفاه افراد مبتلا به بیماری مزمن می شود. مدیتیشن های هدایت شده اغلب ساده ترین راه برای شروع به دست آوردن مزایای مدیتیشن هستند، و این چیزی است که من در پادکست امروز ارائه می دهم.

مدیتیشن هدایت شده من برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی

با بیماری خودایمنی، ما اغلب یک رابطه پیچیده با بدن خود داریم. وقتی می شنویم که سیستم ایمنی بدن به ما حمله می کند، ممکن است احساس کنیم که یک جنگ در درون ماست. این امری عادی است که نسبت به بدن خود احساس خشم کنیم و از بدن خود جدا شویم، اما بدن ما خانه ماست. ما نمی توانیم آنها را پشت سر بگذاریم. بنابراین، امروز یک مدیتیشن اسکن بدن ویژه به رهبری خودم را به اشتراک می گذارم! این طراحی شده است تا به ما کمک کند دوباره با بدن خود به روشی ملایم و دوست داشتنی ارتباط برقرار کنیم. این یکی از اشکال مورد علاقه من از مدیتیشن است و به طور باورنکردنی برای من به طور روزانه تسکین می دهد، اما به ویژه در هنگام شعله ور شدن خود ایمنی.

  • مدیتیشن هدایت شده در مهر ساعت 2:40 شروع می شود.
  • من همچنین یک متن از مراقبه ایجاد کرده ام. توجه: اگر از رونوشت استفاده می‌کنید، بدانید که قرار است آهسته خوانده شود تا به شما زمان بدهد تا هر قسمت از بدنتان را تنظیم کنید. مدیتیشن صوتی حدود 9 دقیقه طول می کشد.

کتاب من: ذهنیت شفابخش

آگهی: کتاب ذهنیت شفابخش - راهنمای ارتباط ذهن و بدن برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید

گسترش این کلمه در

اگر پادکست را دوست دارید، لطفا یک بررسی مثبت در iTunes بگذارید. این برای من یک دنیا معنا دارد و همچنین به دیگران کمک می کند پادکست را پیدا کنند. در اینجا چند دستورالعمل سریع برای استفاده از آیفون شما آورده شده است:

  • اگر قبلاً در پادکست من مشترک شده اید: (1) روی نماد پادکست بنفش کلیک کنید. (2) در پایین صفحه، روی Library کلیک کنید. (3) در بالای صفحه، روی Shows کلیک کنید. (4) روی تصویر پادکست Phoenix Helix کلیک کنید. (5) صفحه را به پایین اسکرول کنید و رتبه بندی ها و نظرات را مشاهده خواهید کرد. کمی بیشتر به پایین اسکرول کنید و روی نوشتن نظر کلیک کنید. با این کار صفحه بررسی ظاهر می شود. روی 5 ستاره (اگر عاشق پادکست هستید) ضربه بزنید و سپس روی کادر عنوان کلیک کنید تا صفحه کلید ظاهر شود. عنوان و بررسی کوتاه را وارد کنید. (6) روی Send در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. (7) متشکرم! بررسی‌های مثبت به پادکست رتبه جستجوی بالاتری در iTunes می‌دهد، به مردم کمک می‌کند آن را پیدا کنند و به آنها اجازه می‌دهد بدانند که پادکست با کیفیتی است و ارزش وقت گذاشتن برای گوش دادن را دارد.
  • اگر در پادکست من مشترک نشده اید: (1) روی نماد پادکست بنفش کلیک کنید. (2) در گوشه پایین سمت راست، روی کلاس بزرگ‌نمایی کلیک کنید. (3) Phoenix Helix را در کادر جستجو تایپ کنید. (4) روی جلد پادکست در فهرست نمایش کلیک کنید. (5) اگر می خواهید مشترک شوید، روی علامت + در بالای صفحه کلیک کنید. (6) برای نوشتن نظر، صفحه را به پایین اسکرول کنید و رتبه‌بندی‌ها و نظرات را خواهید دید. کمی بیشتر به پایین اسکرول کنید و روی نوشتن نظر کلیک کنید. با این کار صفحه بررسی ظاهر می شود. روی 5 ستاره (اگر عاشق پادکست هستید) ضربه بزنید و سپس روی کادر عنوان کلیک کنید تا صفحه کلید ظاهر شود. عنوان و بررسی کوتاه را وارد کنید. (7) روی Send در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. (8) متشکرم! بررسی‌های مثبت به پادکست رتبه جستجوی بالاتری در iTunes می‌دهد، به مردم کمک می‌کند آن را پیدا کنند و به آنها اجازه می‌دهد بدانند که پادکست با کیفیتی است و ارزش وقت گذاشتن برای گوش دادن را دارد.

آیا شما کتاب های من را دارید؟