کاهش وزن پلاس


برنامه پلاس همچنین با راهنمایی مناسب قلبی همراه است. در اینجا شما یاد می گیرید که چگونه تمرینات قلبی را به طور موثر انجام دهید و چقدر برای سوزاندن سریع چربی نیاز دارید.

مکمل‌ها اختیاری هستند، اما ما برای ارائه راهنمای مکمل‌ها بیشتر پیش می‌رویم که در آن می‌توانید درباره مکمل‌های مؤثر و بهترین راه مصرف آنها اطلاعات کسب کنید.

بدون شک حفظ تناسب اندام یکی از بزرگترین مشکلات افراد پس از اتمام برنامه کاهش وزن است. مطمئناً، شما می توانید به تحول رویای خود برسید، اما سوال بزرگ این است که “بعد چه اتفاقی می افتد؟” بدون نگهداری مناسب، تمام کار سخت شما می تواند در یک لحظه از بین برود. به همین دلیل است که ما احساس نیاز داریم که یک راهنمای تعمیر و نگهداری را برای کمک به شما در حفظ تناسب اندام برای سال‌های آینده در نظر بگیریم.

ما هرگز مشتریان خود را رها نمی کنیم، و بنابراین با خرید یک برنامه آموزشی HitchFit، به پشتیبانی هفتگی ایمیل از بهترین تیم تناسب اندام ما دسترسی خواهید داشت. ما 7 روز در هفته ارتباط برقرار می کنیم. در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.

سایر موارد مفید عبارتند از: راهنمای آمادگی ذهنی برای کمک به شما در ایجاد قدرت ذهنی، کتاب Hitch Fit برای الهام گرفتن و نکاتی برای غذا خوردن.

با پیروی از برنامه کاهش وزن به علاوه، می توانید بدن خود را متحول کنید و به بهترین نسخه از خود تبدیل شوید.