سبک ذهنی – تمرین شکرگزاری


پادکست گرافیکی با تصویر ایلین که در دفتر قدردانی خود نوشته است

معرفی یک سری پادکست جدید: Mindset Minisodes

من بیش از 8 سال است که میزبان پادکست Phoenix Helix هستم و اکنون بیش از 200 قسمت در آرشیو وجود دارد! این مصاحبه‌های طولانی که می‌شناسید و دوست دارید، هر 4 هفته یکبار ادامه خواهند داشت. در این بین، من چیز جدیدی اضافه می کنم. با الهام از کتابم: ذهنیت شفابخش – راهنمای ارتباط ذهن و بدن برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی، Mindset Minisodes را ضبط خواهم کرد.

استرس یک محرک قدرتمند التهاب و فعالیت خودایمنی است و بسیاری از ما شعله های خودایمنی ناشی از استرس را تجربه کرده ایم. این قدرت ارتباط ذهن و بدن است که علیه ما کار می کند. با این حال، ما همچنین می توانیم ارتباط ذهن و بدن را برای خودمان کار کنیم! تکنیک های ساده می توانند به ما کمک کنند تا استرس را از بین ببریم و به جای آن یک آبشار ضد التهابی را در بدن خود بفرستیم. هدف من از این قسمت ها همین است. در هر یک از آنها، من یک تکنیک ساده را آموزش می دهم که می توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.

به نمایش گوش دهید

آیا بیماری خودایمنی قدردانی را غیرممکن می کند؟

  • قدردانی احساسی است که وقتی رنج می‌کشیم به سختی می‌توان آن را احساس کرد. من این را به خوبی درک می کنم. آرتریت روماتوئید در سال 2012 مانند یک توپ ویران کننده به زندگی من ضربه زد و من با سطح درد بسیار بالایی زندگی می کردم که من را ناتوان کرد. درد تمام دنیای من شد و من نمی توانستم فراتر از آن را ببینم.
  • ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما این زمانی بود که من یک تمرین سپاسگزاری را شروع کردم که تا امروز ادامه دارد. من به شدت نیاز داشتم ببینم که هنوز زیبایی در جهان وجود دارد و ذهنم را برای جستجوی آن آموزش دهم. این چیزی است که من کشف کردم: حتی در اعماق ناامیدی من، هنوز زیبایی در زندگی من وجود داشت و من را به دیدن آن امیدوار کرد. در سخت ترین روزهایمان است که بیشتر از همه به قدردانی نیاز داریم. می تواند نوری را مانند طناب نجات به تاریکی ما بتاباند.
  • تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد تجربه من منحصر به فرد نیست. قدردانی باعث افزایش احساس شادی و کاهش خطر افسردگی، اضطراب و سوء مصرف مواد می شود. افرادی که قدردانی را تجربه می کنند نیز سریعتر از بیماری بهبود می یابند، بهتر می توانند استرس را مدیریت کنند و به طور کلی از سلامت بیشتری برخوردار هستند.

یک تمرین ساده قدردانی: 3 چیز خوب

  • هر شب قبل از خواب، سعی کنید سه چیز مثبتی را که در آن روز تجربه کرده اید به خاطر بسپارید. آنها نیازی به چیزهای بزرگ ندارند. چیزهای کوچک قدرت دارند. در واقع زندگی ما از یک سری لحظات کوچک تشکیل شده است.
  • بسیاری از مردم یک دفترچه یادداشت می کنند و لیست خود را یادداشت می کنند. تماشای پر شدن آن مجله می تواند خوب باشد و همچنین می توانید آن را در روزهای سخت دوباره بخوانید.
  • سعی کنید تا حد امکان خاص باشید و هر شب یک لیست متفاوت تهیه کنید. وقتی خیلی کلی هستیم (مثلاً می گوییم برای غذا، سرپناه و خانواده سپاسگزارم)، مغز در احساس قدردانی دچار مشکل می شود. اما اگر به غذایی که امروز خوردیم فکر کنیم که خوشمزه بود و به وبلاگ نویس دستور پخت یا نویسنده کتاب آشپزی فکر کنیم که آن را ایجاد کرده است، استفاده از سپاسگزاری آسان تر است. وقتی صحبت از سرپناه به میان می‌آید، به چیزی در خانه‌تان فکر کنید که شما را شاد می‌کند: اتاق مورد علاقه، مبلمان، رنگ یا اثر هنری. با روابط، به یک فرد خاص و یک لحظه خاص فکر کنید. شاید این خنده فرزند شما باشد. شاید شریک زندگی تان کاری برای شما انجام داده باشد. شاید یکی از دوستان یک میم احمقانه برای شما ارسال کرده باشد که باعث شود شما با صدای بلند بخندید. این لحظات ارزش به یاد ماندن و لذت بردن را دارند.
  • اگر فکر می کنید این خیلی سطحی به نظر می رسد که نمی تواند تفاوت ایجاد کند، به شما قول می دهم که اینطور نیست. این خاطرات کوچک می توانند شادی را ایجاد کنند که مدت هاست خفته است و به ما کمک می کند تا عادت کنیم به دنبال چیزهای خوب زندگی خود باشیم.

کتاب من: ذهنیت شفابخش

آگهی: کتاب ذهنیت شفابخش - راهنمای ارتباط ذهن و بدن برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید

گسترش این کلمه در

اگر پادکست را دوست دارید، لطفا یک بررسی مثبت در iTunes بگذارید. این برای من یک دنیا معنا دارد و همچنین به دیگران کمک می کند پادکست را پیدا کنند. در اینجا چند دستورالعمل سریع برای استفاده از آیفون شما آورده شده است:

  • اگر قبلاً در پادکست من مشترک شده اید: (1) روی نماد پادکست بنفش کلیک کنید. (2) در پایین صفحه، روی Library کلیک کنید. (3) در بالای صفحه، روی Shows کلیک کنید. (4) روی تصویر پادکست Phoenix Helix کلیک کنید. (5) صفحه را به پایین اسکرول کنید و رتبه بندی ها و نظرات را مشاهده خواهید کرد. کمی بیشتر به پایین اسکرول کنید و روی نوشتن نظر کلیک کنید. با این کار صفحه بررسی ظاهر می شود. روی 5 ستاره (اگر عاشق پادکست هستید) ضربه بزنید و سپس روی کادر عنوان کلیک کنید تا صفحه کلید ظاهر شود. عنوان و بررسی کوتاه را وارد کنید. (6) روی Send در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. (7) متشکرم! بررسی‌های مثبت به پادکست رتبه جستجوی بالاتری در iTunes می‌دهد، به مردم کمک می‌کند آن را پیدا کنند و به آنها اجازه می‌دهد بدانند که پادکست با کیفیتی است و ارزش وقت گذاشتن برای گوش دادن را دارد.
  • اگر در پادکست من مشترک نشده اید: (1) روی نماد پادکست بنفش کلیک کنید. (2) در گوشه پایین سمت راست، روی کلاس بزرگ‌نمایی کلیک کنید. (3) Phoenix Helix را در کادر جستجو تایپ کنید. (4) روی جلد پادکست در فهرست نمایش کلیک کنید. (5) اگر می خواهید مشترک شوید، روی علامت + در بالای صفحه کلیک کنید. (6) برای نوشتن نظر، صفحه را به پایین اسکرول کنید و رتبه‌بندی‌ها و نظرات را خواهید دید. کمی بیشتر به پایین اسکرول کنید و روی نوشتن نظر کلیک کنید. با این کار صفحه بررسی ظاهر می شود. روی 5 ستاره (اگر عاشق پادکست هستید) ضربه بزنید و سپس روی کادر عنوان کلیک کنید تا صفحه کلید ظاهر شود. عنوان و بررسی کوتاه را وارد کنید. (7) روی Send در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. (8) متشکرم! بررسی‌های مثبت به پادکست رتبه جستجوی بالاتری در iTunes می‌دهد، به مردم کمک می‌کند آن را پیدا کنند و به آنها اجازه می‌دهد بدانند که پادکست با کیفیتی است و ارزش وقت گذاشتن برای گوش دادن را دارد.

آیا شما کتاب های من را دارید؟