بدنه کار: سلامت از درون شروع می شود



بدنه کار: سلامت از درون شروع می شود

پست مهمان توسط: برد کراوز

نویسنده و صاحب selfcaring.info/

بدنه کار: سلامت از درون شروع می شود

قاعده کلی در زندگی این است که شما از چیزهایی که در آنها می گذارید بیرون می آورید و بدن شما نمونه بارز آن است. سبک زندگی که سلامت جسمی و روانی را ارتقا می دهد، به سلامت و شادی کلی منجر می شود. در اینجا چند نکته وجود دارد که چگونه از ذهن، بدن و روح خود بیشترین بهره را ببرید.

وجود عاطفی خود را پرورش دهید

اگر سلامت عاطفی شما در رنج باشد، رسیدن به گام در سلامت کلی شما دشوار است. طبیعی است که هر از چند گاهی استرس را احساس کنید، اما اگر دائماً احساس می کنید در حد خود هستید، زمان آن رسیده است که برای بهبود سلامت روان خود اقدامات جدی انجام دهید. ممکن است برای شما مفید باشد که با یک مشاور یا درمانگر دارای مجوز تماس بگیرید تا به شما کمک کند شرایطی را که شما را تحت فشار قرار می دهد شناسایی کرده و با آنها کار کنید، و او ممکن است دارویی را برای کمک به شما توصیه کند تا تعادلی را در زندگی روزمره خود پیدا کنید. آسیاب کردن اگر در مصرف داروهای ضد افسردگی یا ضد اضطراب مردد هستید، یکی از گزینه‌هایی که ممکن است شما و درمانگرتان بخواهید کانابینوئیدها (CBD) است. CBD یک درمان کاملاً طبیعی و محبوب است که بیماران را تحریک یا مسموم نمی کند و می تواند به اضطراب و علائم فیزیکی آن مانند حالت تهوع و سردرد کمک کند.

تو چیزی هستی که می خوری

یکی از مهمترین اولویت های شما در مورد سلامت جسمانی، خوردن غذاهای سالم است. یک رژیم غذایی پر از غذاهای واقعی – آنهایی که تغذیه شان دست نخورده است – تأثیر مثبتی بر استخوان ها، ماهیچه ها، قلب، مغز و هر چیزی که شما را می سازد، خواهد داشت. شما. Healthy Living Made Simple اثرات غذا را با این جمله خلاصه می کند که آنچه می خورید “تاثیر قدرتمندی بر بدن شما – درون و بیرون” دارد.

فقط حرکت کن

یک رژیم غذایی متعادل منجر به انرژی و استقامت پایدار می شود، به این معنی که می توانید ورزش کنید و از مزایای سلامتی و تندرستی بیشتری بهره مند شوید. فعالیت بدنی منظم به شما کمک می کند تا از فشار بیش از حد و آسیب به عضلات خود جلوگیری کنید. یک آهسته دویدن 30 دقیقه ای با 15 دقیقه ورزش و همراه با 10 دقیقه پیاده روی برای خنک شدن یک راه عالی برای مراقبت از سلامت جسمی شما در هر روز است. Premier Orthopedics توضیح می دهد که افرادی که ورزش می کنند عضلات قوی تری نسبت به همسالان راکد خود دارند. علاوه بر آهسته دویدن، تمرینات تحمل وزن سالم برای بزرگسالان شامل رقص، طناب زدن و حتی پیاده روی در زمین های شیب دار است.

مفاصل خود را روی نقطه نگه دارید

ذهن و ماهیچه های شما تنها زمانی می توانند شما را به این نتیجه برسانند که توانایی حرکت بدون درد را حفظ نکنید. سلامت مفاصل شما به اندازه هر ویژگی دیگر بدن شما مهم است. انجام تمریناتی که باعث افزایش مانور مفصل می شود می تواند به شما در جلوگیری از شرایط درد مزمن مانند آرتریت کمک کند. ساینس دیلی تأیید می کند که عوامل زیادی در سلامت مفاصل نقش دارند، اما خاطرنشان می کند که چاقی در هر سنی می تواند به آرتروز و سایر شرایط التهابی در آسیب پذیرترین مفاصل شما – لگن و زانو – کمک کند.

آن را بخوابان

در نهایت، میزان خوابی که در هر شب می‌خوابید تأثیر جدی بر سلامت جسمی و روانی شما دارد. حکمت رایج اشاره می کند که بزرگسالان تقریباً به هشت ساعت خواب تقویت کننده مغز در هر شب نیاز دارند. این فقط زمان کافی برای بدن برای تکمیل پنج چرخه خواب REM است، یعنی زمانی که ذهن فعال ترین و بدن در آرامش بیشتر است. داشتن مقدار مناسب خواب در هر شب می تواند شانس چاقی شما را کاهش دهد و بهره وری و تمرکز را بهبود بخشد. خواب حتی ممکن است شانس ابتلا به مشکلات جدی سلامتی از جمله دیابت نوع دوم را کاهش دهد.

بسیاری از مضرترین شرایط سلامتی را می توان با سالم نگه داشتن بدنتان پیشگیری کرد، یا حداقل از بین برد، اما این کار با بررسی احساس شما نسبت به خود و دنیای اطرافتان شروع می شود. بنابراین، سلامت عاطفی خود را تقویت کنید، بشقاب خود را با محصولی سالم و پربار پر کنید، به اندازه کافی بخوابید و عضلات و مفاصل خود را در حرکت نگه دارید.

نویسنده: برد کراز

مالک selfcaring.info/

………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………

آیا از اختلالات گوارشی، اختلالات خلقی، بی خوابی، درد مفاصل یا خستگی مزمن رنج می برید؟ یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی حول اصول سازگار با GAPS و کتو دوست است، مکمل‌های دارویی برای سرعت بخشیدن به کمبودهای اساسی ویتامین و مواد معدنی، همراه با انتخاب‌های سبک زندگی قابل توجه ممکن است تنها ابزاری برای بهبود زندگی روزمره شما باشند. مکمل های ما را در www.shop.gapsdiet.com!

 

 

 

The post بدنه کار: سلامتی از درون شروع می شود اولین بار در .