ضیافت غذاهای خارجی: بهترین و بدترین در سراسر جهان · هوس های فصلی


ماجراهای سفر باید شامل امتحان غذاهای محلی باشد. خواه از قبل در مورد سنتی‌ترین کرایه‌ها تحقیق کنید یا تا اولین غرفه غذایی که می‌بینید را بررسی کنید، برخی از بهترین و بدترین غذاهای ارائه شده در سراسر جهان را به خاطر داشته باشید.

با موارد دلخواه محلی بچسبید

بوریتو سیب زمینی پنیری از تاکو بل
اعتبار عکس: Shutterstock

به ایسلند سفر نکنید، سپس بوریتو و سالسا سفارش دهید. در عوض، بره ایسلندی آزاد را با سبزیجات ریشه دار و پولنتا دم کرده میوه بخورید. اگر در هنگام بازدید از اسپانیا حتماً باید مقداری غذای چینی بخورید، ممکن است یک رستوران زنجیره ای چینی شناخته شده را نیز پیدا کنید. آیا این بهترین تجربه آشپزی است که می توانید در شهر پیدا کنید؟ قطعا نه! آیا طعم آن طوری خواهد بود که انتظار دارید؟ شانس به نفع شماست

دونر کباب قابل اعتماد

ژیروسکوپ با سیب زمینی سرخ شدهژیروسکوپ با سیب زمینی سرخ شده
اعتبار عکس: Shutterstock

این غذای خوش طعم در اصل از ترکیه می آید. اما می توانید در سراسر اروپا به یک وعده غذای برشته شده عمودی اعتماد کنیدöکباب نر خوشمزه میشه ژیروسکوپ یونانی پسرعموی نزدیک d استöner. ژیروها معمولاً گوشت بره یا مرغ روی نان پیتا نازک هستند. دöner تقریبا همیشه با گوشت گاو یا بره درست می شود و روی نان غلیظ تری به نام d سرو می شودürüمتر

شاه ماهی یا ماهی خال مخالی ترشی

شاه ماهی ترشیشاه ماهی ترشی
اعتبار عکس: Shutterstock

ماهی‌های تخمیر شده کوچک و روغنی یک غذای اصلی در تعداد شگفت‌انگیزی از غذاهای اسکاندیناوی، اسلاوی شرقی، اوکراینی، روسی و یهودی هستند. به نظر می رسد همه از این غذا متنفر باشند. اگر ماهی قوی و/یا سرکه را دوست ندارید، این است نه یک ظرف برای شما

رضایت تند

تاکوی فوری گوشت خوک قابلمه با آووکادو و پیازتاکوی فوری گوشت خوک قابلمه با آووکادو و پیاز
اعتبار عکس: هوس های فصلی

اگر خارج از مکزیک یا ایالات متحده هستید، غذاهای مکزیکی به احتمال زیاد مایوس کننده خواهند بود (کچاپ به جای سالسا، هر کسی؟). به سادگی به غذاهای آسیای جنوب شرقی نگاه کنید تا طعم آن را بهتر کنید.

مخلوط های پیچیده ادویه های مورد استفاده در غذاهای هند و تایلند مطمئناً خوشایند است و به راحتی در نسخه های ملایم تا بسیار گرم موجود است! بسیاری از غذاهای هندی و تایلندی بر پایه برنج هستند و دارای گوشت و برخی سبزیجات هستند که آنها را به یک انتخاب مغذی نیز تبدیل می کند.

وعده های غذایی مکزیکی

تاکوها را در یک بشقاب سفید با تکه‌های لیمویی بریزید.تاکوها را در یک بشقاب سفید با تکه‌های لیمویی بریزید.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

بنابراین اکنون می دانیم که غذاهای مکزیکی در کشورهای اروپایی یا آسیایی را سخت قبول کنیم. به طور مشابه، وقتی در مکزیک هستید، از غذاهای تازه، سنتی و معتبر استفاده کنید. بازدیدکنندگانی که پیتزا یا پاستا را انتخاب می‌کنند، می‌توانند روی یک چیز حساب کنند… ناامیدی.

دیپ سرخ شده هاگیس

هاگیس ورقه شده و سبزیجات پخته شده با شلغم له شده، سیب زمینی و پیاز سرخ شده روی میز چوبی روستایی با فضای کپیهاگیس ورقه شده و سبزیجات پخته شده با شلغم له شده، سیب زمینی و پیاز سرخ شده روی میز چوبی روستایی با فضای کپی
اعتبار عکس: عکس های سپرده.

این غذای سنتی اسکاتلندی برای افراد ضعیف (یا معده حساس) مناسب نیست. هاگیس کاملاً یک تکه از طعم محلی است. فهرست مواد تشکیل دهنده برای فرستادن بیشتر مردم به سمت تپه ها کافی است. هاگیس از اندام‌های گوساله یا گوسفند، از جمله قلب، کبد و ریه‌ها ساخته می‌شود که با جو مخلوط شده و در کیسه‌ای برای پخت و پز بسته می‌شود. کیسه معمولاً از شکم حیوان ساخته می شود.

ماهی سرخ شده

ماهی سرخ شده با سیب زمینی سرخ شده و تکه های لیمو در یک بشقاب سفید.ماهی سرخ شده با سیب زمینی سرخ شده و تکه های لیمو در یک بشقاب سفید.
اعتبار عکس: PinkWhen.

اکثر کشورهایی که بازدید می کنید، نوعی غذای ماهی سرخ شده را خواهند داشت. این به اندازه کافی آشنا است که یک انتخاب منوی امن باشد، و شما هنوز هم می توانید تجربه کنید که فرهنگ های دیگر چگونه غذا را آماده می کنند.

گوشت های خود را مخلوط کنید

زن در حال خوردن مرغزن در حال خوردن مرغ
اعتبار تصویر: Shutterstock

ایگوانای بو داده در هندوراس محبوب است و بازدیدکنندگان این کشور آمریکای مرکزی گزارش می دهند که خوشمزه، رضایت بخش و ارزان است. در رده “طعم مرغ”، برندگان شامل گاومیش کوهان دار، کانگورو، تمساح، اسب و خرس است. اگر خزنده های خزنده سرعت شما هستند، ممکن است بخواهید عروس دریایی، اسکارگوت، پیتون یا رتیل را امتحان کنید، بسته به جایی که ماجراجویی شما را به کجا می برد.

کرایه خانوادگی

اسپاگتی با سس گوجه فرنگیاسپاگتی با سس گوجه فرنگی
اعتبار عکس: عکس های سپرده

آمریکا در مقایسه با اکثر کشورهای دیگر جهان، کشور بسیار جوانی است. با انتخاب رستوران‌های خانوادگی، سلیقه‌های خود را در هنگام سفر درمان کنید. برخی از آنها برای چندین نسل در طول صدها سال کار کرده اند، بنابراین می دانید که آنها کاری را بسیار درست انجام می دهند.

سس مایونز

سس مایونزسس مایونز
اعتبار عکس: Shutterstock

وقتی صحبت از سس مایونز به میان می آید، مردم تمایل دارند نظرات قوی و وفاداری داشته باشند. یا آنها نمی خواهند کاری با چاشنی خامه ای داشته باشند. در ایالات متحده، بحث معمولاً حول محور هلمنز در مقابل دوک است. بسیاری از مسافران به شما خواهند گفت که اگر سس مایونز Kewpie را حذف کنید، از دست داده اید. نسخه های آمریکایی سس مایونز در بیشتر اروپا محبوب ترین هستند.

اشتیاق اروپای غربی برای پاستا

یک تابه پر از کوفته و سس.یک تابه پر از کوفته و سس.
اعتبار عکس: xoxoBella

ایتالیا و فرانسه به خاطر غذاهای غنی و لذیذ بر پایه پاستا معروف هستند. بلژیک و سوئد نیز دارای غذاهای ماکارونی چشمگیر هستند که ارزش امتحان کردن را دارند. این گزینه‌ها نقطه شروع خوبی برای غذاخوری‌های کمتر ماجراجو هستند. اکثر افراد از یک وعده غذایی فتوچینی آلفردو یا کوفته سوئدی لذت می برند.

پای سیب

پای سیب با بستنیپای سیب با بستنی
اعتبار عکس: Shutterstock

نسخه های زیادی از پای سیب در سراسر جهان وجود دارد. اشترودل سیب، تارته، وجا یا تورتا را پیدا کنید و می توانید از طعم خانه با فلر خارجی لذت ببرید!

بهترین توصیه غذایی که تا به حال از یک محلی دریافت کرده اید چیست؟

می‌توانید هر سلیقه‌ای را که دارید با رامن پر از مواد غیرعادی در ژاپن تغییر دهید یا آرامش خود را حفظ کنید و با ماهی و چیپس در بریتانیا ادامه دهید.

غذا به طور مستقیم با گذشته، حال و آینده یک کشور گره خورده است، بنابراین خود را در اشتها آورترین ماجراهای پیشنهادی غوطه ور کنید.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع