زمان کوتاه؟ از این 10 رستوران سریع فست فود بگذرید · هوس های فصلی


فست فود قرار است سریع باشد، درست است؟ خوب همیشه اینطور نیست. در واقع، گاهی اوقات فست فود می تواند بسیار کندتر از حد انتظار باشد و می تواند تا آنجایی که به زمان بندی مربوط می شود، مشکلاتی را در روز شما ایجاد کند. اگر می خواهید یک غذای سریع بخورید، از انتهای این لیست شروع کنید! اینها 10 رستوران فست فود هستند که از کندترین تا سریعترین رتبه بندی شده اند.

فیله مرغ

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

شاید به دلیل محبوبیت رستوران های Chick-fil-A باشد، اما باید آماده باشید که مدتی را در انتظار غذای خود بگذرانید. آنها باید روندی را دنبال کنند، و همه چیز درست می شود، اما شما کمی بیشتر از آنچه انتظار دارید برای غذای خود صبر خواهید کرد.

وندی

زن در حال خوردن فست فودزن در حال خوردن فست فود

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

Wendy’s و McDonald’s (گزینه بعدی در لیست) در یک نقطه به سرعت بسیار معروف بودند. در این مرحله، بهتر است برای مدتی برنامه ریزی کنید. بعضی چیزها در وندی زودتر از بقیه ظاهر می شوند، بنابراین غذای خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید.

مک دونالد

برگر و سیب زمینی سرخ شدهبرگر و سیب زمینی سرخ شده

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

به نظر می رسد مرغ در مک دونالد واقعا کمی طول بکشد. وقتی برگر اصلی را با چند عدد سیب زمینی سرخ کرده (بدون اضافه یا تفریق) سفارش می دهید، می توانید به سرعت وارد و خارج شوید.

پادشاه برگر

زن در حال خوردن فست فودزن در حال خوردن فست فود

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

مشابه مک دونالد، اگر از اصول اولیه (برگرها) دور شوید، ممکن است کمی صبر کنید. Burker King در بیرون آوردن سریع مواد اولیه خود بسیار خوب عمل می کند، اما زمانی که شخصی یک شیک، بچه پنیر یا ماهی سرخ کرده سفارش می دهد، کمی طول می کشد تا سفارش شما را دریافت کند.

آربی

سیب زمینی سرخ کردهسیب زمینی سرخ کرده

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

Arby’s یکی دیگر از مکان های فست فود است که نمی تواند به این سرعت غذا را بیرون بیاورد. اگر به چیزی سریع نیاز دارید و خط آن کوتاه است، معمولاً می توانید سیب زمینی سرخ کرده را فقط در چند دقیقه تهیه کنید!

کارل جونیور

زن در حال خوردن برگرزن در حال خوردن برگر

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

Carl’s Jr مانند سایر فست فودها غذای اصلی ندارد و منو بسیار وسیع است. این می تواند چیزی باشد که آنها را کمی کند می کند.

دونات دانکین

یک بشقاب دونات شکر دارچینی با لقمه خارج شده.یک بشقاب دونات شکر دارچینی با لقمه خارج شده.

مشکل اصلی Dunkin Donuts هجوم مردم در زمان‌های خاص است. آنها بیشتر مشتریان خود را در چند ساعت اول باز شدن به دست می آورند. بعد از ظهر در دانکین توقف کنید، و تجربه بسیار سریع‌تری خواهید داشت.

هاردی

مرد در حال خوردن فست فودمرد در حال خوردن فست فود

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

هاردیز دارای آیتم های منوی جالبی مانند بیسکویت و سس است. آنها به دلیل داشتن یک مکان دوستانه با گزینه های غذایی بسیاری شناخته شده اند. مشکل این است که شما باید کمی صبر کنید تا غذای خود را دریافت کنید.

KFC

فست فودفست فود

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

KFC در انتهای این لیست قرار دارد، به این معنی که در واقع یکی از سریع ترین مکان ها برای تهیه فست فود است. اگر فقط به یک سطل مرغ نیاز دارید و سریع به آن نیاز دارید، می دانید کجا باید بروید. نکته اصلی این است که درست کردن مرغ به این شکل در خانه بسیار بیشتر طول می کشد!

تاکو بل

تاکوهاتاکوها

اعتبار تصویر: عکس های سپرده.

بالاخره تاکو بل را داریم. اکثر مردم تاکو بل را یکی از سریع‌ترین غذاهای فست فود می‌دانند و ما باید با آن موافق باشیم. در واقع می توانید به طور کلی به غذاهای مکزیکی و جنوب غربی نگاه کنید. حتی رستوران‌ها نیز در عرضه سریع این نوع غذاها خوب هستند.






منبع