سالم ترین سفارشات فست فود · هوس های فصلی


همه ما هفته را با بهترین اهداف تغذیه ای آغاز کرده ایم، سپس یک کار غیرمنتظره یا خستگی محض شما را مجبور می کند به نزدیکترین فست فود بروید. کمی استراحت کنید! شما می‌توانید گزینه‌های سالم را حتی در مکان‌هایی که برای سرخ کردن تقریباً همه چیز معروف هستند سفارش دهید.

ما دوست داریم Nutritionix.com سایتی برای سنجش بهترین گزینه های شما بر اساس حقایق تغذیه آیتم های منو. (همچنین می‌توانید ببینید چقدر باید پیاده‌روی، بدوید، یا دوچرخه‌سواری کنید تا غذای خود را بسوزانید، که فکر می‌کنیم به ایجاد انگیزه در انتخاب‌های خوب کمک می‌کند.) همچنین می‌توانید به راحتی اطلاعات تغذیه را در صفحه منو یا منوی آنلاین رستوران پیدا کنید.

پادشاه برگر

پادشاه برگر
اعتبار عکس: عکس های سپرده

BK یک مثال عالی از این است که چگونه سفارش دادن سالاد همیشه بهترین انتخاب نیست.

سفارش ناگت 4 تکه 220 کالری است. کلاسیک BK Royal Crispy Wrap شامل پروتئین و سبزیجات با 310 کالری است.

در حالی که سالاد باغچه مرغ ترد 870 کالری دارد که بیشتر آن از چربی است!

فیله مرغ

کلمبوس، اوهایو/ایالات متحده 24 آوریل 2019: Chick-fil-A یک رستوران زنجیره ای فست فود آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر کالج پارک، جورجیا، متخصص در ساندویچ مرغ است.کلمبوس، اوهایو/ایالات متحده 24 آوریل 2019: Chick-fil-A یک رستوران زنجیره ای فست فود آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر کالج پارک، جورجیا، متخصص در ساندویچ مرغ است.
اعتبار تصویر: Shutterstock.

ساندویچ مرغ کبابی روی یک نان سبوس دار، یا نان را به طور کلی حذف کنید و سفارش ناگت مرغ کبابی بگیرید.

ساندویچ کبابی 390 کالری است، در حالی که سفارش ناگت کبابی 130 کالری است. شما هنوز جا دارید که یک فنجان میوه 60 کالری یا سالاد جانبی کلم کرانچ 170 کالری اضافه کنید.

می‌توانید به اعداد بسیار خاص و شخصی‌سازی شده توجه کنید تا بدانید چه مقدار از مصرف روزانه‌تان باید باشد: چربی، پروتئین، کربوهیدرات، شکر و کالری. فرآیند نامیده می شود شمارش درشت مغذی ها.

یکی دیگر از ابزارهای بسیار خوب است برنامه ریز وزن بدن، که به شما کمک می کند تا اهداف تغذیه روزانه را تعیین کنید. همچنین با تنظیم عوامل مختلفی که مایل به تغییر آن هستید، از جمله ورزش، به شما می گوید چه مدت طول می کشد تا به وزن هدف خود برسید.

چیپوتل

چیپوتلچیپوتل
اعتبار تصویر: Shutterstock.

آن بوریتو را با یک کاسه عوض کنید. بوریتوهای چیپوتل با 740 کالری شروع می شوند، همه مواد اولیه بدون تورتیلا با 420 کالری شروع می شوند.

Chipotle به خود می بالد که می توان همه چیز را همانطور که می خواهید درست کرد، بنابراین منوی آنها به اصول اولیه شامل کاهوی رومی با 5 کالری می رسد.

پاندا اکسپرس

منوی بدون گلوتن پاندا اکسپرسمنوی بدون گلوتن پاندا اکسپرس
اعتبار عکس: Shutterstock

غذاهای آسیایی معمولاً شامل سبزیجات و پروتئین در بیشتر غذاها هستند. نادیده گرفتن اقلام سرخ شده یا برنج طیف گسترده ای از اقلام کم چرب و کم کالری را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید در وعده 9.5 اونس گوشت گاو بروکلی پاندا که همراه با برنج، سبزی‌ها، چیپس سیب و یک بطری آب است، فقط 300 کالری دریافت کنید.

نان پانرا

نان پانرانان پانرا
اعتبار عکس: عکس های سپرده

زمانی که عجله دارید، سالاد یونانی انتخابی عالی است. 410 کالری دارد، اما زیتون و پنیر فتا برای چربی های سالم شما دارد. به علاوه، انواع سبزیجات و سبزیجات دیگر. به جای سس سنگین و مایونز، یک وینگرت سبک تر انتخاب کنید.

اسموتی کینگ

پرتره زن میانسال در حال خوردن ماستپرتره زن میانسال در حال خوردن ماست
اعتبار عکس: عکس های سپرده

بلوبری ماست یونانی توت فرنگی، اندازه 20 اونس.
14 گرم پروتئین با 270 کالری یک انتخاب عالی برای تقویت یک فنجان فست فود است. همچنین چربی بسیار کمی دارد (1 گرم)، اما به قند (42 گرم) توجه کنید تا مطمئن شوید که در برنامه روزانه شما قرار می گیرد. اندازه خدمت مهم است. اگر تصمیم دارید یک چیز خوب بیشتری می خواهید، بگویید همان نوشیدنی در اندازه 32 اونس، شما بیش از 400 کالری دارید.

استارباکس

غذای استارباکسغذای استارباکس
اعتبار عکس: عکس های سپرده

اسفناج، فتا و سفیده تخم مرغ 290 کالری دارد. روکش هم پر پروتئین و هم گیاهی است. به علاوه پنیر فتا به اندازه ای است که آن را بسیار رضایت بخش کند. در کل، گزینه‌های گیاه‌خواری نسبت به گزینه‌های گوشتی پرچرب، تغذیه بهتر و کالری کمتری دارند.

مترو

رستوران مترورستوران مترو
اعتبار عکس: عکس های سپرده

بوی نان خیلی خوب است و از پنجره عبوری می پیچد. اما به جای رول های ضخیم، یک کاسه، سالاد یا کاسه پروتئین مصرف کنید، 100 تا 200 کالری از ناهار شما کم می کند.. روی سبزیجات، سینه بوقلمون، مرغ به سبک جوجه گردان یا ژامبون سیاه جنگلی بدون چربی و در محدوده 200-400 کالری بمانید.

تاکو بل

08 ژوئیه 2018-بخارست، رومانی.  فضای داخلی رستوران تاکو بل در مرکز خرید عمومی Baneasa08 ژوئیه 2018-بخارست، رومانی.  فضای داخلی رستوران تاکو بل در مرکز خرید عمومی Baneasa
اعتبار تصویر: Shutterstock.

منوی فرسکو تاکو بل می‌تواند تقریباً هر آیتم منوی «سبک فرسکو» را درست کند، که پنیر، خامه ترش و سایر غذاهای پرچرب و پرکالری را با گوجه‌فرنگی‌های خرد شده تازه تهیه می‌کند. این زنجیره بیان می‌کند که وقتی به سبک فرسکو بروید، می‌توانید 25 درصد کالری را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید اقلام زیادی را سفارش دهید که هر کدام کمتر از 200 کالری دارند.

وندی

آبشار نیاگارا، ON، کانادا - 23 مه 2022: رستوران وندی در آبشار نیاگارا، ON، کانادا.  The Wendy's Company یک شرکت هلدینگ آمریکایی برای زنجیره بزرگ فست فود وندی است.آبشار نیاگارا، ON، کانادا - 23 مه 2022: رستوران وندی در آبشار نیاگارا، ON، کانادا.  The Wendy's Company یک شرکت هلدینگ آمریکایی برای زنجیره بزرگ فست فود وندی است.
اعتبار تصویر: Shutterstock.

سالاد مرغ اسپند از مواد غذایی عمدتاً سالم از جمله سینه مرغ کبابی، ترکیبی از سبزیجات، سیب، کرن بری، گردو و پنیر آبی تهیه شده است که همگی دارای 440 کالری و 33 گرم پروتئین هستند. اگر نمی‌خواهید قبل از سفارش، گزینه‌های منو را به صورت آنلاین مقایسه کنید، چند دستورالعمل ساده را برای انتخاب‌های فست فود سالم‌تر دنبال کنید.

نان های سبوس دار انتخاب های بهتری نسبت به نان های برگر سفید معمولی خواهند بود. روکش ها انتخابی بسیار کم کالری هستند. حذف کامل نان گزینه بهتری است. اکثر رستوران های فست فود در حال حاضر هر ساندویچی با بسته بندی کاهو را به جای نان ارائه می دهند. هنگام انتخاب سالاد، به دنبال مرغ و سبزیجات کبابی باشید، از کروتون صرف نظر کنید و یک سس وینیگرت یا سس مشابه کم کالری را انتخاب کنید.






منبع