ده نوشیدنی کافئین دار برتر در Dunkin Donuts · هوس های فصلی


Dunkin Donuts مدت‌هاست که بر دنیای قهوه‌های زنجیره‌ای جهانی تسلط داشته است. وقتی وارد منو می‌شوید و به منو نگاه می‌کنید، انتخاب نوشیدنی‌ای که بیشتر می‌پسندید ممکن است سخت باشد، به‌خصوص اگر می‌خواهید مصرف کافئین خود را به حداکثر برسانید تا بیشترین افزایش انرژی ممکن را داشته باشید. نگران نباشید: ما ده نوشیدنی قهوه کافئین دار موجود در DD را فهرست کرده ایم تا بتوانید دفعه بعد که در Dunkin در حال اجرا هستید، انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

دونات دانکیندونات دانکین

اعتبار عکس: عکس های سپرده

#10 شکلات داغ اسپرسو

این ترکیب امتحان شده و واقعی برای کسانی که می خواهند در یک روز سرد با یک نوشیدنی برشته گرم شوند و در عین حال انرژی زیادی نیز دریافت کنند، بهترین انتخاب است. این نوشیدنی با 131 میلی گرم کافئین در یک وعده متوسط، بهترین نوشیدنی را در یک روز پاییزی یا زمستانی می‌سازد.

شماره 9 کاپوچینو

می توانید این نوشیدنی را گرم یا سرد میل کنید. انتخاب باشماست. یک فنجان متوسط ​​حدود 166 میلی گرم کافئین دارد که برای پمپاژ خون شما کافی است. این نوشیدنی از اسپرسوی تازه آسیاب شده با شیر کف دار تزیین شده است.

شماره 8 لاته

شما هرگز نمی توانید با یک لاته معمولی اشتباه کنید، و در دانکین، می توانید این نوشیدنی سرد، داغ و یا حتی Signature Dunkin Latte را تهیه کنید. مانند ورودی قبلی، این نوشیدنی حاوی حدود 166 میلی گرم کافئین در هر فنجان متوسط ​​است.

#7 قهوه ترکیبی اصلی

اگر با ترکیب علامت تجاری Dunkin آن را ساده نگه دارید، می توانید انتظار داشته باشید که 210 میلی گرم کافئین را در یک وعده متوسط ​​مصرف کنید. این نوشیدنی به عنوان یک برشته غنی، صاف و متوسط ​​توصیف می شود که از 100٪ دانه های عربیکا استفاده می کند.

#6 دم سرد

شما می توانید این نوشیدنی را با یا بدون فوم سرد شیرین دانکین سفارشی کنید. اندازه متوسط ​​معمولاً 260 میلی گرم کافئین به بدن شما می رساند. روش دیگر، برای دریافت دوز 378 میلی‌گرم کافئین، دموی ویژه Energy Cold Brew را در Dunkin امتحان کنید. در مورد یک عجله انرژی واقعی صحبت کنید!

شماره 5 ماکیاتو

این نوشیدنی یک نوشیدنی لایه‌بندی زیبا، حاوی شیر خامه‌ای در زیر دو شات اسپرسو است. آن را روی یخ قرار دهید تا از نمایش زیبای رنگ های متضاد آن لذت ببرید، یا آن را به صورت داغ سفارش دهید تا به سادگی از طعم های جسورانه آن لذت ببرید. در هر صورت، شما حدود 284 میلی گرم کافئین در یک فنجان متوسط ​​دریافت خواهید کرد.

شماره 4 آمریکانو

با 284 میلی گرم کافئین در یک فنجان متوسط ​​از این نوشیدنی، جایی در میان کافئین ترین نوشیدنی های دانکین قرار می گیرد. اسپرسو و آب داغ با هم ترکیب می شوند تا طعمی غنی و قوی را ایجاد کنند.

#3 قهوه منجمد

با 295 میلی گرم کافئین در اندازه متوسط ​​این نوشیدنی، این نوشیدنی ترکیبی کاملاً قوی است. این خوراکی شیرین به عنوان یکدست و خامه ای شناخته شده است. این گزینه عالی برای خنک شدن در روزهای گرم است.

شماره 2 قهوه سرد

قهوه سرد کلاسیک یکی از کافئین‌ترین نوشیدنی‌ها در Dunkin Donuts است. با داشتن 297 میلی گرم کافئین برای یک وعده متوسط، جای تعجب نیست که چرا این نوشیدنی یکی از محبوب ترین مواد اصلی این زنجیره است. این نوشیدنی را با خامه و شکر سفارشی کنید یا از مشکی آن لذت ببرید تا کافئین خود را در روز افزایش دهید.

# 1 قهوه یخی با شارژ اضافی

همانطور که از نام آن پیداست، این آیتم منو قهوه سرد دانکین معمولی را یک درجه دیگر بالا می برد. برای جلسه مطالعه تمام شب شما را به آخرین لحظه موکول می کنید. برای سفر طولانی جاده ای که نیاز دارد ساعت ها چشمان خود را باز نگه دارید. این نوشیدنی دارای 358 میلی گرم کافئین در هر وعده متوسط ​​است.

https://www.caffeineinformer.com/complete-guide-to-dunkin-donuts-caffeine-content


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع