پرفروش ترین برندهای نوشیدنی انرژی زا · هوس های فصلی


آیا می خواهید سطح انرژی خود را افزایش دهید؟ به کمی تقویت در محل کار یا تمرین خود نیاز دارید؟ مطمئن شوید که این ده برند برتر نوشیدنی انرژی زا را انتخاب کنید! آن‌ها به دلیل طعم و مزه‌ی هیجان‌انگیز و توانایی شما در هوشیاری و متمرکز نگه داشتن شما، تبدیل به محبوبی برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شده‌اند. هر برند ترکیب منحصر به فردی از مواد و طعم ها را ارائه می دهد، بنابراین بررسی گزینه های شما مهم است! این لیست از ده برند برتر نوشیدنی انرژی زا بر اساس فروش جهانی و سهم بازار جمع آوری شده توسط Caffeine Informer است.

گاو قرمزگاو قرمز اعتبار عکس: عکس های سپرده

ردبول

ردبول در فهرست پرفروش‌ترین برندهای نوشیدنی انرژی‌زا جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. این برند در سال 1987 در اتریش شروع به کار کرد و در بازار نوشیدنی های انرژی زا حکمرانی کرد. امروزه ردبول سالانه بیش از 7 میلیارد قوطی در سراسر جهان می فروشد. آنها مراکز توزیع در بیش از 170 کشور جهان دارند. فرمول قوی آنها از ابتدا بدون تغییر باقی مانده است، اما آنها دارای انواع نوشیدنی های انرژی زا هستند.

انرژی هیولا

Monster Beverage Corp در ایالات متحده مستقر است و نزدیک ترین رقیب در بازار برای Red Bull است. نوع نوشیدنی اصلی آن به طور مداوم به عنوان دومین نوشیدنی انرژی‌زای محبوب جهان رتبه‌بندی می‌شود. 50 نوع مختلف در مجموعه محصولات Monster Energy وجود دارد. از سال 2020، Monster Energy Corp 20٪ از سهم بازار صنعت نوشیدنی های انرژی زا در ایالات متحده را در اختیار دارد.

ستاره ی راک

Rockstar Energy Drink یکی دیگر از برندهای محبوب نوشیدنی انرژی‌زا است که در سال 2020 توسط پپسی خریداری شد. نوشیدنی انرژی‌زای اصلی Rockstar سنگ بنای موفقیت این برند است، اما آن‌ها مجموعه گسترده‌ای از نوشیدنی‌های انرژی‌زا دارند. در دسترس بودن تغییرات خاص بر اساس مکان متفاوت است.

نوشیدنی فوق العاده ایستروک

پنجمین مورد در لیست پرفروش ترین برندهای نوشیدنی انرژی زا، نوشیدنی فوق العاده ایستروک است. این برند در چین قرار دارد و یکی از محبوب ترین نوشیدنی های انرژی زا این کشور است. از نظر سهم بازار در صنعت نوشیدنی های انرژی زا چین، پس از Red Bull و Hi-Tiger سوم است و محبوبیت آن در سراسر جهان رو به افزایش است.

سلام ببر

Hi-Tiger یکی دیگر از برندهای نوشیدنی انرژی زا است که در چین مستقر است. این نوشیدنی در سال 2013 توسط گروه مواد غذایی دالی در چین راه اندازی شد و به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا سالم به بازار عرضه شد. از آن زمان، به سرعت محبوبیت پیدا کرد و به یکی از برندهای پیشرو نوشیدنی انرژی زا در چین تبدیل شد. در واقع، این یکی از مسابقات بزرگ ردبول در چین است.

لوکوزاد

Lucozade Energy به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای نوشیدنی انرژی زا در جهان رتبه بندی می شود. این نوشیدنی انرژی زا توسط شرکت داروسازی گلکسو اسمیت کلاین تولید شده است. در انگلستان، استرالیا و نیوزلند محبوب است. این نوشیدنی در سال 1927 به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا عرضه شد. در طول سال‌ها، آنها فرمولاسیون را تغییر داده‌اند تا تنوع قند پایینی را ارائه دهند.

NOS

NOS نام تجاری است که از اکسید نیتروژن مشتق شده است. این برند در بین علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی محبوب است. Fuze Beverages آن را تولید کرد و در ابتدا در سال 2005 عرضه شد. بعداً، شرکت کوکاکولا Fuze Beverages را خریداری کرد، بنابراین آنها اکنون مالک اکثر دارایی های برند نوشیدنی انرژی زا NOS هستند. انواع مختلفی از طعم NOS در بازار وجود دارد.

اورونامین

Oronamin یک برند نوشیدنی انرژی زا از ژاپن، یکی از پرفروش ترین برندهای نوشیدنی انرژی زا در جهان است. این نوشیدنی انرژی زا به دلیل طعم مرکباتی و تزریق ویتامین C از ردبول و سایر برندها منحصر به فرد است. Otsuka Pharmaceutical Ltd آن را تولید می کند و وعده می دهد که محتوای غذایی مختلف را ارائه دهد. این یکی از پرفروش ترین برندهای نوشیدنی انرژی زا است.

بسوزانید

نوشیدنی انرژی‌زای Burn فهرستی از پرفروش‌ترین برندهای نوشیدنی انرژی‌زا در جهان را تکمیل می‌کند. در ابتدا توسط شرکت کوکاکولا تولید می شد تا اینکه بخشی از انرژی نوشیدنی LLC شد. این نام تجاری در چندین منطقه در سراسر جهان در دسترس است، اما به راحتی مانند سایر نوشیدنی های انرژی زا در دسترس نیست. نوشیدنی انرژی زا Burn انواع طعم های مختلف با محتوای کافئین یکسان ارائه می دهد.






منبع