دستور تهیه اسموتی سبز برای مبتدیان · هوس های فصلی


یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود سلامتی این است که بیشتر بخورید سبزیجات و ساده ترین راه برای دریافت سبزیجات بیشتر در رژیم غذایی، نوشیدن اسموتی سبز ساده است. آنها سرشار از مواد مغذی هستند، به راحتی در کمتر از پنج دقیقه درست می شوند و به راحتی در حال حرکت می نوشند! {بدون گلوتن، بدون لبنیات، وگان، پالئو، کامل30}

زن با اسموتی سبز
اعتبار عکس: عکس های سپرده

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای تغذیه تمیز و بهبود سلامت خود انجام دهید، اما مهم است که آن را قدم به قدم انجام دهید. من متوجه می شوم که وقتی یک چیز جدید را در یک زمان امتحان می کنم، به احتمال زیاد در دراز مدت به آن پایبند خواهم بود.

به عنوان مثال این اسموتی های سبز ساده را در نظر بگیرید. اگر می توانید فقط یک کار برای بهبود سلامت خود انجام دهید، این چیزی است که من پیشنهاد می کنم – سبزیجات بیشتری بخورید.

ساده ترین راه برای دریافت سبزیجات بیشتر در رژیم غذایی، نوشیدن بیشتر اسموتی سبز است! خودتان را به چالش بکشید تا برای چند هفته فقط یک اسموتی سبز در روز بنوشید و ممکن است متوجه شوید که احساس بهتری دارید.

تمام مواد مغذی را تصور کنید که فقط در یکی از این اسموتی ها گنجانده شده است. اگر مجبور بودم همان مقدار کلم پیچ را به شکل سالاد بخورم، احتمالاً نمی توانستم این کار را انجام دهم. وقتی آن را در اسموتی با میوه برای شیرینی بسته بندی می کنید، تقریباً متوجه نمی شوید.