بهترین برنامه های تناسب اندام


(Miami Herald 2023)

بهترین تناسب اندام-برنامه-هیچ فیت

Miami Herald Hitch Fit را به عنوان یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام انتخاب کرد

طرفداران: در چربی سوزی و افزایش قدرت عضلانی موثر است

کمک به تعیین جاه طلبی های تناسب اندام

به طور شخصی توسط Micah And Diana سفارشی شده است تا نیازهای هر فرد را برآورده کند

مناسب برای طیف وسیعی از سنین

50 پوند در سن 40 سالگی کم کنید

چرا آن را انتخاب می کنیم

می‌توانید طیف گسترده‌ای از بهترین برنامه‌های تناسب اندام Hitch Fit را از راحتی محل اقامت خود، با رژیم غذایی شخصی و بهترین برنامه‌های تمرینی، و همچنین نظارت مالکان Hitch Fit، Micah LaCerte و Diana Chaloux-LaCerte که نزدیک به 50 نفر دارند، انتخاب کنید. سالها تجربه ترکیبی

Hitch Fit یکی از به روزترین و بهترین گزینه های برنامه تمرینی در خانه یا باشگاه را دارد که می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

این گزینه ترجیحی ما برای افراد مسن و جوان است، زیرا داستان های پیروزمندانه Hitch Fit شامل مشتریانی می شود که حتی در سن بالای 60 سال با موفقیت چربی از دست داده و عضله به دست آورده اند.

پس از آن، می توانید برنامه ورزشی و تغذیه خود را تغییر دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

شما مربیان خبره، مشتاق و باتجربه ای خواهید داشت که به صورت هفتگی از طریق ایمیل با شما در تماس خواهند بود تا از برنامه ریزی شما اطمینان حاصل کنند.

اگر به دنبال بهترین برنامه های تناسب اندام هستید که نیازی به تجهیزات گران قیمت کاردیو و وزنه ندارند، Hitch Fit یک انتخاب عالی است.

چاق به تناسب

بررسی اجمالی

برنامه های فیتنس آنلاین Hitch Fit بین 12 تا 36 هفته است. اگر پشت رایانه خود نیستید، همچنان می توانید آنها را تماشا کنید و به برنامه های تمرینی آنلاین خود در لپ تاپ یا تلفن خود دسترسی داشته باشید.

پس از خرید، پرسشنامه‌ای برای شما ارسال می‌شود که آن را پر می‌کنید، سپس Micah/Diana شخصاً برنامه‌ای کاملاً سفارشی با تغذیه، تمرینات ورزشی، کاردیو، توصیه مکمل‌ها، پشتیبانی مستقیم نامحدود از سوی آنها در سراسر جهان و بسیاری موارد دیگر را برای شما آماده می‌کند.

Hitch Fit یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام در جهان است. می‌توان برای آن‌ها در خانه یا باشگاه کامل برنامه‌ریزی کرد و ارتباط شخصی با میکا و دایانا کلیدی برای باانگیختگی و تحصیل شما خواهد بود.

آماده تغییر بدن خود هستید؟

برنامه HITCH FIT خود را در اینجا انتخاب کنید