بهترین هتل های برمودا · هوس های فصلی


اگر به دنبال تعطیلات جزیره ای عالی هستید که در آن بتوانید در سواحل شنی صورتی استراحت کنید و در آب های آبی سروله غواصی کنید، برمودا مکان مناسبی برای شماست. این یک هواپیما سواری آسان از اکثر شهرهای ساحل شرقی است و در سواحل کارولینای شمالی واقع شده است. از ماجراجویی‌های آبی مانند غواصی، کاوش در غار، و ماهیگیری گرفته تا شام‌های عاشقانه و پیاده‌روی در کنار ساحل، در برمودا برای همه چیزهایی وجود دارد.

خط ساحلی لورن در ساحل صورتی

اعتبار عکس: لورن در ساحل صورتی

برمودا یک قلمرو برون‌مرزی بریتانیا در سواحل کارولینای شمالی است که آب و هوای گرمی در بیشتر سال دارد و فصل اوج آن از می تا اکتبر است. بسیاری از استراحتگاه‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها زمین‌های گلف، زمین‌های تنیس، سواحل خصوصی، غذاخوری‌های دلپذیر، اسپاهای مجلل و فعالیت‌های ماجراجویی را ارائه می‌دهند. پایتخت همیلتون، با ساختمان‌های استعماری به رنگ پاستلی و فروشگاه‌های گران‌قیمت، رستوران‌ها، موزه‌ها و فروشگاه‌های زیادی را ارائه می‌کند.

بیشتر سواحل را می توان در امتداد ساحل جنوبی جزیره یافت، جایی که سواحل زیبا در رنگ های مختلف از جمله صورتی مرجانی را خواهید دید. در ساحل شرقی یک صخره دریایی عظیم وجود دارد که می توانید در آن غواصی کنید یا به دنبال گنجینه های پنهان غواصی کنید. ساحل خلیج نعل اسب یکی از زیباترین سواحل جهان است که شن های آبی مایل به صورتی و آب های آبی کریستالی دارد. ساحل البوو در پریش پاژه یکی از نزدیک ترین سواحل به همیلتون است و می تواند شلوغ شود. این شهر در بین گردشگران محبوب است زیرا صخره های نزدیک به ساحل یک سد محافظ ایجاد می کنند که باعث می شود آب کمی آرام تر شود و آن را برای پارو زدن و کایاک سواری عالی می کند.

برمودا دارای بسیاری از هتل‌های بوتیک، استراحتگاه‌های لوکس و هتل‌های مناسب برای خانواده است، بنابراین برای همه، از ماه عسل گرفته تا آشیانه‌های خالی، چیزی وجود دارد. چه به دنبال هتل هایی با گلف و تنیس درجه یک، هتل های مجلل با استخرهای خصوصی و یا یک هتل بوتیک کوچک باشید، آنها را در اینجا خواهید یافت.

بهترین هتل های برمودا

لورن در ساحل صورتی

استخر هتل لورن

اعتبار عکس: لورن در ساحل صورتی

لورن در ساحل صورتی کاملاً در امتداد ساحل صورتی برمودا قرار دارد. فضای داخلی شیک و سوئیت‌های شیک مهمانان را خیره می‌کنند، همانطور که مناظر بی‌پایان اقیانوس با پنجره‌های کف تا سقف امکان‌پذیر است. این مخفیگاه 5 ستاره با گرمای یک خانه خصوصی مجلل احساسی منحصر به فرد و خیره کننده دارد. این یک گریز واقعی در کنار دریا در تفرجگاهی است که مانند هیچ دیگری نیست، بنابراین می توانید بهترین ها را در اینجا انتظار داشته باشید.

لورن خانه سیسلی اسپا و چندین تجربه خاص است که برای مسافرانی که طعم این جزیره را می چشند عالی است. از تماشای دلفین گرفته تا کاوش در غار با کارشناسان محلی، مسافران می‌توانند در طول روز ماجراجویانه باشند و در شب با خلاقیت‌های آشپزی تحت تأثیر جزیره استراحت کنند یا برای تجربه‌ای خاص در پاریس به اسپا بروند. برنامه‌ریزی مداوم غذا و نوشیدنی این ملک، تجربه‌های ناهارخوری معتبری را ایجاد می‌کند، از جمله سری سرآشپز مهمان سالانه، ویترینی از سرآشپزهای مشهور و مشهور.

اتاق‌ها در سایه‌های آبی و خاکستری با فضای داخلی بزرگ و تراس‌های خصوصی برای نسپرسو صبحگاهی تزئین شده‌اند. توالت و وان دو نفره، دوش آبگرم بارانی، حوله‌های شیک، حوله‌های SFERRA، و محصولات Malin+Goetz را در حمام مرمرین خواهید یافت. مینی بار کاملاً مجهز را فراموش نکنید!

استراحتگاه و باشگاه ریفز

نمای صخره ها در کنار صخره

اعتبار عکس: K Hayden Photography

این اقامتگاه باشکوه که توسط خانواده اداره می شود، کاملاً بر روی یک صخره آهکی ساحلی مشرف به یکی از بهترین سواحل برمودا واقع شده است. می توانید مطمئن باشید که خدمات شخصی و معتبر را از کارکنان شگفت انگیز The Reefs دریافت خواهید کرد. در اینجا می‌توانید از میان چهار رستوران با طعم‌های اصیل جزیره‌ای، همیشه با منظره، انتخاب کنید. آبگرم برنده جوایز آن‌ها همه چیزهایی را که برای آرامش واقعی نیاز دارید، از جمله ماساژ زوج‌های صمیمی، مانیکور دلپذیر، و پدیکور ارائه می‌دهد.

بیشتر اتاق‌ها چشم‌انداز آب دارند و از آنجایی که رو به غرب هستند، غروب‌های باشکوه بر فراز اقیانوس اطلس از شما پذیرایی می‌شود. چه اتاقی در کنار صخره با منظره اقیانوس انتخاب کنید یا یک اتاق کنار استخر با منظره استخر بی نهایت، این اتاق های مهمان ناامید نخواهند شد. برای انواع فعال، ریفز مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، راکت بال، غواصی، کایاک دریایی، جکوزی، و دسترسی به زمین گلف در نزدیکی را ارائه می دهد. Lounge & Terrace تقریباً هر عصر همیشه سرگرمی‌های محلی زنده را در خود جای داده است، بنابراین به پایین بروید تا با مهمانان با یک کوکتل فصلی مخلوط شوید.

برمودا چوب رز

نمای استخر برمودای چوب رز

اعتبار عکس: Rosewood Bermuda

این تفرجگاه فوق‌العاده لوکس بر فراز تپه‌ای مشرف به بندر قلعه، در منطقه شیک جزیره تاکرز پوینت در پریش همیلتون قرار دارد. منتظر همه زنگ‌ها و سوت‌ها از این استراحتگاه جذاب باشید که در 240 هکتار در انتهای شرقی جزیره پخش شده است. این اقامتگاه با اثاثیه‌ای شیک، چشم‌اندازهای زیبا، و خدمات حرفه‌ای، برای دوستداران گلف و تعطیلات پذیرایی می‌کند.

هر یک از 88 اتاق و سوئیت آنها دارای یک وان عمیق، تزئینات طبیعی خوب و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی برای اطمینان از اقامت راحت است. اتاق‌ها به سبک ساحلی آرام تزئین شده‌اند و دارای بالکن‌های مبله بزرگ یا تراس‌های خصوصی با چشم‌انداز وسیع اقیانوس هستند. هفت رستوران منحصر به فرد موجود در محل، همه چیز را از غذاهای کلاسیک استیک ها گرفته تا غذاهای راحتی ایتالیایی ارائه می دهند. مهمانانی که به دنبال یک فعالیت منحصر به فرد هستند، می‌توانند در یک استاد کلاس با طعم رام در بار کنسرواتوری معروف Rosewood لذت ببرند. با غوطه ور شدن در سنت غنی رام برمودایی که به دهه 1800 برمی گردد، بارمن های متخصص تاریخچه رام را در برمودا توضیح می دهند و در عین حال مهمانان را از طریق چشیدن چهار رام انتخاب شده با دست راهنمایی می کنند.

از باشگاه ساحلی توچال لذت ببرید که شامل بزرگترین ساحل خصوصی برمودا، دو استخر آب شیرین و یک رستوران در فضای باز است. مرکز لوکس Sense, A Rosewood Spa مکانی عالی برای پذیرایی از خود با ماساژ و سایر درمان‌های تنزل‌آمیز و استراحت کامل در طول اقامت است.

استراحتگاه ساحلی خلیج غار

خلیج غار استخر کنار خلیج

اعتبار عکس: خلیج غار

این استراحتگاه که در یک ملک سرسبز استوایی با غارهای چشمگیر در امتداد لبه آب در خلیج بیلی قرار دارد، دارای دو ساحل خصوصی برای همه ماجراجویی‌های اقیانوسی شماست. این استراحتگاه تنها در فاصله کوتاهی از فرودگاه قرار دارد و تنها اقامتگاهی است که بسته های همه جانبه را ارائه می دهد. در اینجا می‌توانید از شنا در آب‌های کم‌عمق ساحل خصوصی با ماسه صورتی لذت ببرید یا در جکوزی مجلل واقع در بالای ساحل در باغ‌های سرسبز غمگین شوید. تخته پارو، اسنورکل، بادبان، یا شیرجه رفتن در میان خرابه های باستانی و کاوش در صخره های مرجانی.

برای یک تجربه آرامش‌بخش منحصربه‌فرد، تجربه غار آرامش را امتحان کنید، جایی که از ماساژ یا سایر درمان‌های اسپا در داخل غار پذیرایی می‌کنید. بسیاری آن را به عنوان شفابخش عمیق و باورنکردنی و راهی عالی برای اتصال به روح درونی خود توصیف کرده اند.

201 اتاق تازه مبله در 11 کلبه واقع شده اند و با اثاثیه سنتی جزیره ای تزئین شده اند که بسیاری از آنها چشم انداز خیره کننده ای از آب دارند. این یک مکان مناسب برای خانواده با اتاق های متصل به هم و خدمات نگهداری از کودکان در دسترس است.

باشگاه ساحلی پومپانو

عرشه استخر Pompano Beach Club

Pompano Beach Club واقع در سواحل زیبای جنوب غربی برمودا، کم عمق ترین ساحل جزیره را به لطف یک شن و ماسه بزرگ در مقابل استراحتگاه دارد که مسافران ساحلی، غواصی، علاقه مندان به ورزش های آبی، و شناگران در هر سن و توانایی را به خود جذب می کند. در هنگام جزر، شما می توانید نزدیک به 200 یارد در آب تا عمق زانو تا سینه راه بروید. اگر گلف را ترجیح می دهید، خوش شانس هستید زیرا بهترین زمین گلف عمومی برمودا، پورت رویال، درست در کنار خانه قرار دارد.

Pompano Beach Club یک هتل بوتیک است که امکانات تفریحی گسترده، غذاهای لذیذ، خدمات شخصی استثنایی، مناظر خیره کننده اقیانوس از هر اتاق مهمان، و فضایی معمولی و آرام را ارائه می دهد. در استراحتگاه کاری برای همه وجود دارد و شما می توانید بدون ترک محوطه مشغول بمانید. دو زمین تنیس، دو رستوران لذیذ، سه جکوزی، یک استخر آبدار، یک استخر آب گرم، یک اتاق تناسب اندام، یک اسپا، و فعالیت های سرگرم کننده مختلف برای بچه ها وجود دارد. تصور کنید که زندگی اقیانوس را در یک کایاک کف شیشه ای مشاهده می کنید!

کلوپ پرنسس و ساحل همیلتون

همیلتون پرنسس یک استراحتگاه لوکس 5 ستاره است که از سال 1885 وجود داشته است. “قصر صورتی”، همانطور که با علاقه به آن معروف است، حال و هوای ویکتوریایی دارد و مهمانان خود را با راحتی و مجلل احاطه کرده است. این هتل دارای یک استخر بی نهایت با کابانا، اسپا Exhale، دو استخر، سه رستوران خوشمزه، زمین تنیس و پیکلبال، دوچرخه‌های کروز BMW و حتی اجاره خودروهای Twizy است.

کلوپ ساحلی پرنسس یک سواری آسان برای مهمانان است و بانوج های خشکی و آبی و تعداد زیادی غواصی، تخته پارویی، کایاک، و تخته های غواصی در خلیج سینکی در ساحل جنوبی ارائه می دهد. مجموعه آثار هنری در پرنسس همیلتون گسترده است. در اینجا آثار پابلو پیکاسو، هنری ماتیس و رنه ماگریت را خواهید دید. این مجموعه هنری فعال و در حال تغییر است، بنابراین برای ادامه دادن باید اغلب برگردید.

سنت رجیس

St. Regis هتل جدیدتری است که در سال 2021 در ساحل سفید ساحل سنت کاترین در سنت جورج افتتاح شد. اقامتگاه های مجلل چشم شما را از هر طرف به اقیانوس می کشاند. می‌توانید انتظار اقامت‌های مجلل، امکانات استثنایی، و خدمات بی‌عیب و نقص را برای اقامتی فراموش‌نشدنی داشته باشید. هر یک از 120 اتاق دارای بالکن خصوصی، وان حمام مستقل و چشم‌انداز وسیعی از اقیانوس است.

در اسپا St. Regis، یک منوی جامع از درمان‌های شخصی منحصربفرد با استفاده از عناصر طبیعی و گرانبها، در انتظار آرامشی عالی است. از ماساژ سنگ داغ یا درمان رفلکسولوژی جامع لذت ببرید که در طول سفر شما را آرام می کند. اگر با کودکان سفر می کنید، آنها کلوپ کودکان و استخر مناسب برای کودکان را دوست خواهند داشت. همچنین یک مرکز تناسب اندام در محل و یک زمین گلف 18 حفره‌ای جزیره‌ای برتر در باشگاه گلف پنج فورت وجود دارد که تقریباً از هر سوراخ چشم‌انداز اقیانوس را به رخ می‌کشد.

از آب و هوای ایده آل در طول سال گرفته تا سواحل ماسه ای صورتی، دلایل زیادی برای دوست داشتن برمودا وجود دارد. در اینجا در هر مایل مربع زمین های گلف بیشتر از هر جای دنیا وجود دارد، پس حتما چماق های خود را بسته بندی کنید. این مکان مناسب برای زوج ها و خانواده ها به طور یکسان است. چه بخواهید با ماساژ استراحت کنید یا از فعالیت‌های ماجراجویانه‌تر اقیانوس لذت ببرید، برمودا چیزی برای همه دارد.