بهترین اجاق های تخم مرغ در بازار


تخم مرغ پزها

دوست دارید تخم مرغ خود را چگونه بخورید؟ تخم مرغ یک گزینه غذایی مغذی و به راحتی در دسترس است که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم. شاید دوست دارید تخم‌مرغ‌هایتان به صورت همزده، خیلی راحت، آب‌پز یا آب پز شده باشد. هیچ کمبودی برای طبخ این غذای همه کاره وجود ندارد. یکی از ابزارهایی که می تواند تجربه تخم مرغ شما را بهتر کند، تخم مرغ پز است، اما گزینه های مختلفی در بازار وجود دارد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در یکی از آنها هستید تا زندگی خود را آسان تر کنید، در اینجا تعدادی از بهترین اجاق های تخم مرغ امسال آورده شده است.

چرا باید تخم مرغ بخورید؟

وقتی نوبت به غذاهایی می رسد که برای شما ارزش خرید دارند، تخم مرغ ساده باید با بهترین آنها همراه باشد. سرشار از پروتئین، شش گرم در هر تخم مرغ، و چربی های سیر کننده، پنج گرم در هر تخم مرغ، یک ماده غذایی به راحتی در دسترس است که می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد. تخم مرغ نه تنها دارای درشت مغذی ها است، بلکه این غذا حاوی ریزمغذی های لازم برای یک رژیم غذایی کامل نیز می باشد. به گفته Healthline، یک تخم مرغ حاوی ویتامین A (6٪ از RDA)، فولات (5٪)، ویتامین B5 (7٪)، ویتامین B12 (9٪)، ویتامین B2 (12٪)، فسفر (9٪) است. و سلنیوم (22%). نیازی به گفتن نیست که تخم مرغ یک غذای کوچک، اما قدرتمند است که به راحتی می تواند در رژیم غذایی شما گنجانده شود.

روش های مختلف برای خوردن تخم مرغ

زیبایی تخم مرغ ساده این است که بسته به ذائقه و ترجیحات شما می توان آن را به روش های مختلفی تهیه کرد. برای صبحانه، ممکن است تخم‌مرغ‌هایتان را با مقداری آووکادو، با استیک و سبزیجات یا در فریتاتا مخلوط کنید.

تخم مرغ آب پز می تواند در بالای سالاد آروگولا خوشمزه باشد. تخم مرغ آب پز سفت به عنوان یک میان وعده عالی است و مقداری نمک و فلفل روی آن پاشیده شده یا با مقداری سس مایونز خرد شده است تا سالاد تخم مرغ درست شود. آن سالاد تخم مرغ را روی مقداری نان سفید کرکی قرار دهید و یک ناهار عالی از همراهی پیک نیک خواهید داشت.

مهم نیست که چگونه دوست دارید آنها را بخورید یا از برنامه غذایی یا رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید، این غذای پر پروتئین و همه کاره راهی فوق العاده آسان برای افزودن مواد مغذی به رژیم غذایی روزانه شماست.

تخم مرغ پز چیست؟

تخم مرغ پزها

حالا، می‌خواهم با همه آن‌هایی صحبت کنم که عاشق یک تخم‌مرغ آب پز خوب هستند. اگر این شما هستید، ادامه دهید زیرا ما همه چیز را در مورد ابزاری صحبت خواهیم کرد که می تواند بازی تخم مرغ شما را تقویت کند و همچنین در وقت گرانبهای شما در آشپزخانه صرفه جویی کند.

درست است، بیایید همه چیز را در مورد تخم مرغ پزها صحبت کنیم.

تخم مرغ پز یک ابزار آشپزخانه کوچک و نسبتا ارزان است که در صورت مصرف مکرر تخم مرغ می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. در حالی که یک اجاق تخم مرغ ممکن است به دلیل توانایی اش در پخت کامل تخم مرغ آب پز شناخته شده باشد، تخم مرغ پزها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تخم مرغ های شیطانی، تخم مرغ آب پز یا حتی تخم مرغ های همزده را هم بزنید. این ابزار به هیچ وجه فضای زیادی را اشغال نمی کند (برای افرادی که آشپزخانه های کوچکی دارند، مانند خودم مناسب است) و می تواند تخم مرغ های زیادی را به طور همزمان بپزد.

حتی بهتر از آن، اجاق های تخم مرغ پس از شروع به کار، به صفر درصد توجه شما نیاز دارند. این بدان معناست که تخم‌مرغ‌های شما می‌توانند بپزند (ممکن است اضافه کنم کاملاً) و می‌توانید به چیزهای دیگر تمایل داشته باشید – چه پختن قسمت‌های دیگر غذا، مرتب کردن اطراف آشپزخانه یا بردن سگ به یک پیاده‌روی سریع. اگر دانشجوی کالج هستید و در یک اتاق خوابگاه زندگی می کنید یا به آشپزخانه کامل دسترسی ندارید، تخم مرغ پز می تواند یک تغییر بزرگ بازی برای شما باشد.

تنها چیزی که برای تخم مرغ های کاملا پخته شده در اجاق تخم مرغ خود نیاز دارید آب و تخم مرغ است. اجاق تخم مرغ آب را گرم می کند که بخار ایجاد می کند. این بخار تخم مرغ ها را به طور کامل می پزد.

بهترین تخم مرغ پزهای موجود در بازار

اگر در آمازون “تخم پز” را جستجو کنید، به راحتی بیش از 5000 نتیجه دریافت خواهید کرد. هیچ کس وقت ندارد از 5000 اجاق تخم مرغ با هر اندازه، توانایی و ظرفیت سر بزند تا بهترین اجاق گاز را برای او و موقعیتش پیدا کند. هرگز نترسید، ما مجموعه بی پایانی از اجاق های تخم مرغ را برای شما بررسی می کنیم و گزینه های برتر خود را در اختیار شما قرار می دهیم.

بهترین اجاق تخم مرغ ارزان قیمت

اجاق تخم مرغ داشبورد با پایه مشکی و درب شفاف

تخم مرغ پز سریع DASH: تخم مرغ پز برقی با ظرفیت 6 تخم مرغ

تخم مرغ پز سریع در آمازون که به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است، تخم مرغ پز سریع DASH است. از آنجایی که قیمت آن تقریباً 20 دلار (در ژوئیه 2022) است، واقعاً بیشترین سود را با این گزینه خواهید داشت. این اجاق تخم مرغ می تواند شش عدد تخم مرغ را در یک زمان بخارپز کند. همچنین در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود تا بتوانید آن را کاملاً با زیبایی آشپزخانه خود هماهنگ کنید.

اجاق تخم مرغ سریع DASH می تواند تخم مرغ های سفت، متوسط ​​یا نرم را به طور کامل بجوشاند. نه تنها این، بلکه می‌تواند تخم‌مرغ‌ها را هم بزند و یا حتی املت یک نفره بپزد. با تمام تجهیزات لازم برای تهیه تخم مرغ های مورد علاقه شما همراه است و سینی های مختلف پخت و پز به راحتی تمیز می شوند.

این اجاق تخم مرغ دارای یک درب شفاف است تا بتوانید در حین انجام کار دستگاه به همه چیز توجه داشته باشید، اما *نباید* توجه کنید زیرا دارای ویژگی خاموش شدن خودکار است که پس از اتمام کار تخم مرغ ها وارد می شود. به حد مطلوب خود رسیدند. شایان ذکر است که بسیاری از افرادی که این محصول را بررسی کرده‌اند متوجه شده‌اند که صدای هشداری که دستگاه هنگام اتمام تخم‌مرغ ایجاد می‌کند، بلند و کاملاً تند است. این چیزی است که باید از آن آگاه بود، به خصوص اگر قصد دارید از این ابزار در ساعات اولیه صبح یا اواخر شب استفاده کنید.

به طور کلی، با قیمت 20 دلار، این تخم مرغ پز یک گزینه واقعا عالی است – به خصوص برای دانشجویان یا افرادی که آشپزخانه های کوچکتری دارند. جمع و جور، سبک وزن است و بدون هیچ مشکلی (فقط یک بوق بلند) کار می کند.

بهترین اجاق تخم مرغ استیل

اجاق تخم مرغ پز cuisinart فولاد ضد زنگ

اجاق تخم مرغ Cuisinart

اگر به دنبال یک تخم مرغ پز با ظاهری برجسته و جذاب هستید، به دنبال تخم مرغ پز Cuisinart نباشید. Cuisinart یک برند لوازم خانگی قابل اعتماد است که از اوایل دهه 1970 وجود داشته است. ظاهر فولاد ضد زنگ یک زیبایی آشپزخانه کلاسیک است و این اجاق تخم مرغ خاص با سایر لوازم استیل ضد زنگ مناسب است.

این ابزار Cuisinart دارای بخاری 600 واتی است و می تواند تا 10 تخم مرغ را همزمان بپزد. تخم مرغ ها در یک سیستم دو لایه پخته می شوند که امکان پخت یکنواخت در اطراف را فراهم می کند. اگرچه، با طراحی فولاد ضد زنگ، نمی‌توانید تخم‌مرغ‌ها را در حالی که آشپز می‌توانید با سایر گزینه‌های درب شفاف ببینید.

تخم مرغ پز می تواند تخم مرغ های شما را در سطح نرم، متوسط ​​یا سفت بپزد. این ابزار همچنین دارای سینی های قابل جابجایی است که می توان از آنها برای پخت املت یا تخم مرغ آب پز استفاده کرد. سینی املت می تواند یک املت سه تخم مرغی بپزد و سینی تخم مرغ آب پز می تواند چهار عدد بپزد. اجاق تخم مرغ همچنین دارای یک پیمانه اندازه گیری است تا دقیقاً بدانید که چقدر آب به دستگاه اضافه کنید.

این تخم مرغ پس از تبخیر تمام آب خاموش می شود. یک هشدار صوتی وجود دارد که پس از اتمام تخم‌ها پینگ می‌زند.

از جولای 2022، این تخم مرغ پز 40 دلار قیمت دارد. اگر به دنبال یک تخم مرغ پز مقرون به صرفه هستید که قابل اعتماد باشد و بتواند تا 10 تخم مرغ را همزمان بپزد، ما این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین اجاق تخم مرغ سرمایه گذاری

دو قابلمه فوری ضد زنگ با درب

Instant Pot Duo 7-in-1

اکنون، ظرف فوری می‌تواند تخم‌مرغ بپزد، اما *فقط* یک تخم‌پز نیست. این ابزار می تواند به شما در انواع ماجراهای آشپزی کمک کند. به همین دلیل است که ما آن را به عنوان بهترین “سرمایه گذاری” معرفی می کنیم زیرا اگرچه این دقیقاً ارزان نیست، اما واقعاً می توانید ارزش زیادی از آن به دست آورید.

دیگ فوری در حوالی سال 2016 محبوبیت زیادی پیدا کرد. یک ابزار آشپزخانه با پیروان فرقه، می توانید انواع دستور العمل ها و کتاب های آشپزی قابلمه فوری را در سراسر اینترنت یا کتابفروشی ها پیدا کنید. بنابراین، در حالی که قابلمه فوری می تواند تخم مرغ های شما را به راحتی بپزد، همچنین می تواند وعده های غذایی کامل بپزد، ماست درست کند یا حتی برخی از دسرهای مورد علاقه شما را بپزد.

قابلمه فوری می تواند تخم مرغ های کوچک، متوسط ​​و آب پز را بپزد. قابلمه فوری دارای یک توری بخار است که در کف قابلمه قرار می گیرد تا تخم مرغ ها بتوانند به طور یکنواخت بپزند. Instant Pot نه تنها می‌تواند تخم‌مرغ‌ها را بخارپز کند، بلکه می‌توانید لقمه‌های تخم‌مرغ، املت، تخم‌مرغ هم زده… اساساً هر نوع تخم‌مرغی که دلتان بخواهد درست کنید.

از ژوئیه 2022، می توانید یک ظرف فوری با قیمت کمتر از 100 دلار پیدا کنید.

بهترین اجاق تخم مرغ مایکروویو

دیگ تخم مرغ مایکروویو سفید نوردیک

دیگ تخم مرغ مایکروویو نوردیک

گاهی اوقات ساده تر بهتر است. اگر نمی خواهید وسیله دیگری روی میز شما بنشیند، اما همچنان می خواهید روشی ساده برای پخت آسان تخم مرغ داشته باشید، باید یک تخم مرغ پز مایکروویو را در نظر بگیرید. انتخاب برتر ما دیگ تخم مرغ مایکروویو نوردیک است.

این دیگ تخم مرغ ظرفیت چهار عدد تخم مرغ را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب را اضافه کنید، تخم مرغ ها را اضافه کنید، درب آن را ببندید و دیگ را در مایکروویو قرار دهید. شما باید زمان پخت را بسته به توان مایکروویو و میزان پخت تخم‌مرغ‌تان آزمایش کنید.

با قیمت حدود 16 دلار، این یک گزینه بسیار مقرون به صرفه است که برای افرادی که می خواهند فقط چند تخم مرغ را در یک زمان بپزند عالی است.

امروز کیت شروع رایگان Paleo خود را دانلود کنید!


  • برنامه غذایی 3 روزه رژیم پالئو
  • لیست خرید جامع رژیم پالئو
  • 5 مورد از دستور العمل های رژیم غذایی سرخپوشان مورد علاقه ما