از نهر Shem دیدن کنید و در تعطیلات این 11 مکان منحصر به فرد را کاوش کنید · هوس های فصلی


در پایین کشور پست کارولینای جنوبی برخی از زیباترین مناظر و شهرهای قدیمی کلاسیک مانند چارلستون قرار دارند. هنگامی که از رودخانه کوپر از چارلستون به ماونت پلیسنت عبور کردید، یک بخش غذاخوری محبوب را در یک پیاده‌روی کوچک در Shem Creek خواهید دید.

شم کریک کارولینای جنوبی

اعتبار عکس: دانیل رایت از طریق Canva

Shem Creek نه تنها به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی چارلستون معروف است، بلکه یکی از محبوب ترین محله های غذاخوری و نوشیدنی Mt. Pleasant است که چشم اندازهای باشکوهی از بندر چارلستون و مرداب ها را به شما می دهد. می توانید تا انتهای پیاده رو پیاده روی کنید و فورت سامتر و فورت پینکنی را در دوردست ببینید.

اگر اهل تماشای تلویزیون هستید، خواهید دید که بسیاری از صحنه‌های سریال Righteous Gemstones، سریال HBO، در منطقه چارلستون، به ویژه برخی از مکان‌ها در Shem Creek، فیلم‌برداری شده‌اند.

بیایید نگاهی به برخی از موسسات و مکان‌های محبوبی بیندازیم که اگر به نهر Shem می‌روید، می‌توانید در تعطیلات از آنها دیدن کنید.

6 رستوران برتر برای بازدید در شم کریک

هنگام رفتن به منطقه چارلستون، غذا باید در ذهن شما باشد. چیزی برای همه وجود دارد، از غذاهای دریایی، صدف، و حتی میگو و بلغور معروف. نهر شم برای غذاخوری معروف است. بنابراین، بسیاری از تأسیسات بزرگ موجود در منطقه ماونت پلیزنت را می توان در نهر Shem یافت. رستوران های مختلفی برای بازدید وجود دارد که ممکن است ذائقه شما را تحریک کند. در اینجا شش تا از بهترین رستوران ها را برای امتحان کردن آورده ایم.

میخانه و میز

اگر میل به غذاهای دریایی، صدف، نان ذرت، پنیر پیمنتو و بلغور دارید، میخانه و میز یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در نهر شم است. داخل آن دکور شیک روستایی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز کنار آب در بیرون دارد.

منو پر از محصولات محلی و غذاهای دریایی است که به برخی از غذاهای آمریکایی مورد علاقه ما رنگ و بویی مدرن می دهد. اینجا جایی است که دوستان و خانواده ها می توانند برای کوکتل ها، نوشیدنی ها و غذاهای خانگی عالی جمع شوند که بارها شما را برمی گرداند.

بار و گریل Vickery

در دهانه شم، بار و گریل ویکری است. این رستوران دارای غذاهای سبک کوبایی با غذاهای سنتی Lowcountry است. می توانید میگو و بلغور، مرغ سرخ شده و غذاهای لذیذ کوبایی را انتخاب کنید.

زمانی را برای لذت بردن از یک تجربه ناهارخوری باشکوه در طبقه بالا اختصاص دهید، یا آن کفش ها را تکان دهید تا از تفریح ​​در شن های بار ساحلی لذت ببرید.

اگر به دنبال یک شب سرگرم کننده هستید، هیچ مکانی بهتر از بار و گریل Vickery نیست. این رستوران دارای سرگرمی های زنده، غذاهای عالی، و جمعیتی سرگرم کننده برای یک شب در این رستوران Shem Creek است.

لبه آب

آیا به دنبال یک تجربه غذاهای دریایی پیچیده هستید؟ Water’s Edge به داشتن برخی از بهترین غذاهای دریایی در Shem Creek معروف است. با نزدیکی به قایق ها، غذاهای دریایی تازه و آماده برای غذا دادن به مهمانان می آیند.

Water’s Edge منظره ای زیبا از آب های درخشان نهر شم و غروب زیبای خورشید را برای ایجاد حال و هوای شب می دهد. هیچ جای بدی برای نشستن وجود ندارد، چه در داخل و چه بیرون.

Water’s Edge ممکن است غذاهای دریایی خاصی داشته باشد، اما فریب نخورید. آنها گزینه های بسیار خوبی در گوشت خوک، گوشت گاو و مرغ دارند. با مرغ سرخ شده جنوبی، فیله مینیون و بیکن Applewood، گزینه های زیادی در این منوی نفیس وجود دارد.

نوشیدنی ها نیز مملو از آبجوهای دست ساز، کوکتل های فانتزی، و بیش از 450 شراب هستند. شما تشنه نخواهید بود برای صرف غذا در آنجا

کابوی های آب شور

بچه جدید شهر کابوی های آب شور هستند که آنچه را که بسیاری از جنوبی ها دوست دارند ارائه می دهند: غذاهای دریایی سرخ شده و باربیکیو. با باربیکیو و سرگرمی های زنده اش سروصدا می کند.

با یک فضای معمولی، مردم احساس می کنند که در خانه هستند. گزینه ناهار خوری بیرونی نه تنها مناظر را ارائه می دهد، بلکه سرگرمی های زنده را نیز ارائه می دهد.

اکثر مردم وقتی به شم کریک می آیند هوس غذاهای دریایی می کنند و کابوی های نمکی این را از دست نمی دهند. می توانید هامور سرخ شده، میگوی سرخ شده و بسیاری دیگر از غذاهای محلی را انتخاب کنید.

BBQ غذایی است که باعث شهرت کابوی های آب شور شده است. دنده و سینه مخصوص دو گوشتی آنها به شما مزه چیزهایی را که ارائه می دهند می دهد. شما می‌توانید در Whole Smoker آن‌ها شرکت کنید، که گوشت خوک، شکم خوک، مرغ و بوقلمون را به آرامی روی هیکلی و بلوط دودی می‌کند. این یک ظرف باربیکیو خوشمزه درست می کند که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

اگر چیز متفاوتی می‌خواهید، برای سرگرمی زنده، باربیکیو، و مناظر فوق‌العاده، کابوی‌های آب شور را بررسی کنید.

خانه یخی سرخ

Red’s Ice House ممکن است شبیه یک بار غواصی به نظر برسد، اما یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای افراد محلی است که می‌توانند بیایند، غذا بخورند، ورزش تماشا کنند، و از تجربه‌ای آرام لذت ببرند. با منظره ای فوق العاده از غروب خورشید، مردم محلی از هر سن، ثروت و فرهنگ دور هم جمع می شوند تا از غذاهای تلفیقی مدرن روستایی لذت ببرند.

این غذا شامل غذاهای محلی Lowcountry، غذاهای سایر مناطق، و منوی برگر است که مردم با تماشای تیم ورزشی مورد علاقه خود در حال لذت بردن از آبجو از آن لذت خواهند برد.

شما Po’Boys، سوپ خرچنگ، همبرگر، پاستا، بشقاب میگو، و بسیاری از موارد مورد علاقه خود را از کشور Low خواهید داشت.

اگر به دنبال یک رستوران آرام در کنار ساحل هستید، پس خانه یخی Red’s Ice House مکانی برای بازدید است.

خانه خرچنگ شم کریک

اگر به دنبال یک مکان فوق العاده برای غذاهای دریایی هستید، جایی بهتر از خانه خرچنگ Shem Creek پیدا نخواهید کرد. همه چیز از جوشاندن کم کانتری، پاهای خرچنگ، میگو سرخ شده، صدف تازه و خیلی چیزهای دیگر را دارد.

این یک بهشت ​​برای دوستداران غذاهای دریایی است. اگر به غذای دریایی خود نیاز دارید، خانه خرچنگ Shem Creek هر آنچه را که در غذاهای دریایی سرخ شده جنوبی کلاسیک میل دارید و انتخاب های زیادی دارد.

پس از آن، می‌توانید روی عرشه بنشینید و از غروب آفتاب چارلستون لذت ببرید یا حتی غذای خود را صرف کنید و در باتلاق‌ها و مناظر زیبای نهر تماشا کنید. خانه خرچنگ Shem Creek مکانی برای همه شما عاشقان غذاهای دریایی است.

5 مکان جالب برای بازدید در نزدیکی نهر شم

در اینجا چند گزینه برای بررسی برای کسانی وجود دارد که به دنبال کارهای دیگری برای انجام در نزدیکی Shem Creek هستند.

از موزه دریایی و دریایی Patriots Point بازدید کنید

بزرگسالان و کودکان در هر سنی برای یک جاذبه بزرگ به Patriots Point می آیند: USS Yorktown، ناو هواپیمابر غول پیکر ایالات متحده که در Patriots Point نشسته است. اندازه این کشتی ها غیرقابل توصیف است. آنها به اندازه یک شهر کوچک هستند، و شما می توانید ببینید که چگونه مردان در جنگ جهانی دوم کار می کردند، زندگی می کردند، می خوابیدند و می جنگیدند. عرشه پرواز به تنهایی می تواند تنها دلیل بازدید از این کشتی باشد.

اگر از ناو یو اس اس یورکتاون حوصله کردید، به ادامه راه بروید و از یو اس اس لافی (ناوشکن) و یو اس اس کلاماگوور (یک زیردریایی) دیدن کنید. این ناوها کوچکتر از ناو هواپیمابر خواهند بود، به طوری که زمان کمتری را می طلبد.

اگر Patriots Point را تمام کنید، می‌توانید برای بررسی فورت سامتر بلیت کشتی بخرید. این می تواند یک روز سرگرم کننده برای یادگیری در مورد تاریخ و ارتش و لذت بردن از مناطق اطراف Shem Creek باشد.

روی پل آرتور راونل جونیور قدم بزنید

آیا پل سفید غول پیکر با کابل های عظیم را که از روی رودخانه کوپر عبور می کنند، دیده اید؟ این پل آرتور راونل جونیور است. این پل در سال 2006 برای جایگزینی پل قدیمی ساخته شد و با پیشرفت های بسیار بیشتر، به عابران پیاده اجازه می دهد تا در کناره های پل راه بروند، دوچرخه سواری کنند و بدوند.

هر سال، آنها یک دویدن عالی روی پلی به نام کوپر ریور ران دارند. این یک دوی 10 کیلومتری (6.2 مایل) است که 10 هزار شرکت کننده از سراسر جهان در آن شرکت می کنند. از منطقه Shem Creek به راحتی قابل دسترسی است و مکانی عالی برای پیاده روی و دوچرخه سواری است.

اگر به کاری نیاز دارید، می توانید از روی پل آرتور راونل جونیور قدم بزنید یا بدوید.

فورت سامتر را ببینید

شهرت فورت سامتر به خاطر اولین نما از جنگ داخلی آمریکا است. این قلعه ای است که در جزیره ای در وسط بندر چارلستون قرار دارد. از نظر فنی در شم کریک نیست، اما می‌توانید با کشتی از Patriots Point بروید و نگاهی به این قلعه تاریخی بیندازید.

اگر به دنبال تاریخ بیشتر هستید، فورت سامتر مکانی برای رفتن است.

اجاره کایاک یا تخته پارویی

در Shem Creek، اکسپدیشن‌های ساحلی اجازه می‌دهد کایاک و SUP (اجاره تخته‌های ایستاده ایستاده) اتفاق بیفتد. این بدان معناست که می‌تواند یک روز سرگرم‌کننده و پر از پارو زدن در نهر برای دیدن مرداب، تماشای Mount Pleasant و امیدواریم که یک یا دو دلفین را ببینید.

درست است، دلفین‌ها دوست دارند هرازگاهی در نهر شنا کنند، و هنگام ماجراجویی در نهر از دیدن آنها لذت خواهید برد.

در پیاده‌روی شیم کریک پیاده‌روی کنید

بیشتر مردم برای صرف غذا به نهر شم می‌روند، اما یکی از جواهراتی که نادیده گرفته می‌شود، پارک شم کریک و بورد واک است. پیاده‌روی تخته‌ای یک مسیر طولانی است که از نهر شم شروع می‌شود و از روی باتلاق تا یک پارکینگ امتداد می‌یابد.

این یک مکان عالی برای قدم زدن و دیدن باتلاق زیبای Lowcountry است. در پارکینگ، مکان‌هایی برای قرار دادن ماشین شما وجود دارد، اما اغلب می‌تواند با مکان‌هایی که برای گزینه‌های غذاخوری Shem Creek پارک کرده‌اند، شلوغ شود.

اگر می‌خواهید باتلاق‌ها و مناطق کم ارتفاع را ببینید، پیاده‌روی کوتاهی در خیابان Shem Creek Boardwalk داشته باشید.

مهمان نوازی در کشور

بازدید از کارولینای جنوبی گزینه های زیادی از ایالت بالا با گرین ویل گرفته تا لوکانتری در چارلستون دارد. اگر در Lowcountry به دنبال غذاهای خوب و چیزهای مختلف برای لذت بردن هستید، Shem Creek را ببینید. مملو از غذاهای جنوبی، غذاهای دریایی، مناظر، و برخی فعالیت‌هایی است که می‌توانید در طول روز از آن لذت ببرید.

Shem Creek ممکن است کوچکتر از Charleston، Hilton Head Island یا حتی Savannah باشد، اما منطقه دوست داشتنی در Mount Pleasant است که می توانید از شهر بزرگ چارلستون فرار کنید و از غذاهای Lowcountry لذت ببرید.

این مقاله در ابتدا در Savoteur ظاهر شد.