راهنمای تعطیلات امید تغذیه


 

راهنمای هدایای تعطیلات

در جامعه‌ام خیلی‌ها درباره محصولات مورد علاقه‌ام سؤال می‌کنند، نه فقط در آشپزخانه، بلکه در مورد هوای تمیز، آب، تنقلات، خوراکی‌ها و حتی محصولات مراقبت از خود. وقتی به دنبال تغذیه خانواده‌هایمان به سالم‌ترین راه‌های ممکن هستیم، داشتن ابزارهایی برای ذهن و بدن مهم است.

و پارسال یک توله سگ گرفتیم! بنابراین من یک بخش کاملاً جدید در مورد اقلام حیوان خانگی مورد علاقه‌ام، از خوراکی‌ها، تا آموزش، و حتی چیزی برای آرام کردن اضطراب اضافه کرده‌ام.

تعطیلات می‌تواند فرصتی عالی برای خریدهای بزرگ‌تر مانند تعویض تجهیزات آشپزخانه، سرمایه‌گذاری در یک ابزار سلامتی، یا یافتن وسایل حسی مناسب برای فرزندتان و داشتن ایده‌هایی برای ارسال به خانواده باشد.

من راهنمای هدیه زیر را با برخی از محصولات مورد علاقه خود برای والدین ایجاد کرده ام، بچه ها و حتی حیوانات خانگی شما! غذاها و خوراکی‌ها می‌توانند بخش بزرگی از تعطیلات ما باشند و من می‌خواستم برخی از محصولات و مارک‌هایی را که شخصا استفاده می‌کنم به اشتراک بگذارم.

برای بچه ها

برای بچه هایی که نیازهای حسی بالاتری دارند، برخی از محصولات عالی برای کمک وجود دارد! هدفون حذف نویز می تواند برای کمک به کودکانی که حساسیت های شنوایی دارند، در مکان های پر سر و صدا راحت تر باشند. چه این فروشگاه مواد غذایی باشد، چه گردش با خانواده، یا حتی یک جشن در خانه، صداهای طاقت فرسا می تواند برای کسانی که حساس هستند واقعا چالش برانگیز باشد و این می تواند یک پشتیبانی فوق العاده باشد.

نوسانات حسی همچنین می تواند یک هدیه سرگرم کننده باشد که علاوه بر این، پشتیبانی را نیز فراهم می کند! اینها را می توان به راحتی در خانه استفاده کرد و در مواقعی که کمی از کار افتادگی حسی مورد نیاز است، یک پناهگاه دنج ایجاد می کند.

من همچنین مشتریانی داشته ام که فرزندانشان واقعاً از آن لذت می برند نورهای حسی آرام بخش به عنوان یک نقطه کانونی این ها را می توان نزدیک زمان خواب یا حتی در طول روز در اتاق تاریک تر استفاده کرد.

آ پتو وزن دار می تواند به طرز شگفت انگیزی برای برخی از کودکان و بزرگسالان آرامش بخش باشد. آنها در اندازه های مختلف بسته به نیاز و ترجیحات شما عرضه می شوند.

رنگ آمیزی مورد علاقه زیادی در خانه من است. من و دخترم هر دو عاشق نقاشی و رنگارنگ کردن چیزها هستیم. در حقیقت، او نقاشی کردن را دوست دارد (من در آن مهارت ندارم)، رنگ آمیزی را ترجیح می دهم! من این مدادهای رنگی عالی را پیدا کردم که ما آنها را دوست داریم.

خوراکی های شیرین چیزی خاص است که بسیاری از کودکان در تعطیلات منتظر آن هستند. اما، با رژیم های غذایی خاص، آلرژی ها یا واکنش های غذایی، و فقط میل به داشتن سالم ترین رژیم غذایی ممکن، می تواند یک موضوع پیچیده باشد. No Whey یک مارک عالی است و آنها یک شکلات دارند بابا نوئل و یک گزینه جعبه خوب بابا نوئل سازگار با آلرژن. و برای آن غذای کلاسیک تعطیلات، عصا آب نبات YumEarth طعم لذیذ نعناع را بدون شربت ذرت با فروکتوز بالا و رنگ های غذایی موجود در مارک های دیگر به شما می دهد.

هدیه برای مامان و بابا

هیدراته ماندن برای کل خانواده مهم است، از جمله مادر و پدر! وقتی مراقب سلامتی خود هستیم، بهتر می توانیم از عزیزان خود مراقبت کنیم. من دوست دارم هیدروفلاسک زیرا آنها از فولاد ضد زنگ استفاده می کنند، بسیار بادوام هستند که برای بچه ها مهم است و دارای گارانتی بسیار خوبی هستند. برای یک هدیه واقعا خاص، دوست و همکارم Terri Hirning در مورد این VitaJuwel به من گفت بطری ها یا پارچ ها آنها سلامت نوشیدن بدون شیشه را با زیبایی خیره کننده سنگ های قیمتی ترکیب می کنند. تری مال خودش را دوست دارد!

پخش کننده های اسانس می توانند هدایایی زیبا و در عین حال کاربردی برای مادران و پدران بسازند! در این اخیر وبلاگ، موضوع رایحه خاصی را مطرح کردم که باعث ذوب می شود. این می تواند شامل عطرهای طبیعی بیشتری مانند روغن های ضروری باشد. اگر کودک شما واکنشی است، باید مراقب باشید و از مواردی که باعث ایجاد مشکلات رفتاری می شوند اجتناب کنید. اما روغن‌هایی وجود دارند که فنل کمتری دارند و می‌توانند بسیار آرام‌بخش و دلپذیر باشند. این دیفیوزر شیشه ای مرمری گزینه زیبایی است، مانند این نسخه گنبدی با پروفایل کوچکتر برخی از روغن های مورد علاقه من از شرکت دوستم جودی کوهن می آید. روغن های آبی پر جنب و جوش.

یک چند ابزار خوب هم برای مادران و هم برای پدران مفید است! خواه به محافظت از خود، کمپینگ یا فقط زندگی روزمره علاقه مند باشید، آنها واقعاً مفید هستند. این یکی 9 عملکرد دارد: چاقو با طراحی قفل ایمنی، سیم برش، انبر معمولی، انبر دماغه سوزنی، درب بازکن بطری، بازکن کنسرو، پیچ گوشتی شکاف دار، تکه های پیچ گوشتی با اندازه های مختلف.

پدران خاص ما که اصلاح می کنند این را دوست خواهند داشت تیغ هری! یک اصلاح نزدیک دیگر یک ژل اصلاح تمیز می سازد که یک همراه عالی خواهد بود.

هدایای حمایت از سلامت

مراقبت از خود یکی دیگر از زمینه‌های مهم است و تعطیلات می‌تواند زمان خوبی برای گرفتن هدایای بزرگ‌تر توسط اعضای خانواده باشد. من اخیراً شروع به پیگیری خواب، استرس، اکسیژن و ضربان قلب کردم. من متوجه شدم که مشاهده روزانه این داده ها برای افزایش سلامت و بهره وری من بسیار مفید است. من از این استفاده میکنم Garmin Venu ساعت تناسب اندام من هم خودم را دوست دارم حلقه اورا. این ساعت اطلاعاتی مشابه ساعت جمع آوری می کند و به دلیل حلقه بودن، پوشیدن آن در خواب راحت تر است. بنابراین اگر می‌خواهم آمارم را در زمان واقعی یا در طول تمرین مشاهده کنم، ساعتم را ترجیح می‌دهم، اما اگر مربوط به خواب باشد، حلقه اورا خود را دوست دارم.

را آپولو نورو برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان عالی است. این یک نوع جدید پوشیدنی است که مقاومت بدن در برابر استرس را بهبود می‌بخشد، بنابراین می‌توانید استراحت کنید، بخوابید، تمرکز کنید و ریکاوری کنید. این مانند یک آغوش پوشیدنی برای سیستم عصبی شماست که به شما کمک می کند آرام تر باشید.

می توان آن را روی مچ دست یا مچ پا پوشید و با درگیر شدن با حس لامسه شما، ایجاد ارتعاشات آرام و آرام بخش که به شما کمک می کند احساس امنیت و کنترل داشته باشید، کار می کند. فناوری تایید شده علمی Apollo Neuro سیستم عصبی شما را آموزش می‌دهد تا سریع‌تر از استرس خارج شود و از «جنگ یا گریز» به «استراحت و هضم» برود. تا کنون من آن را دوست دارم و متوجه کاهش سطح استرس خود در هنگام پوشیدن آن هستم! در واقع، من حتی اخیراً در مقاله خود در مورد راه حل های سالم برای تعطیلات مبارک در مورد این موضوع نوشتم زیرا برای کاهش احساس استرس من بسیار مفید است.

همیشه از من درباره فیلتر هوای مورد علاقه ام سوال می شود. داشتن هوای تمیز در داخل خانه بسیار مهم است. و چیزی که واقعا ناامید کننده است این است که هوای داخل خانه ما می تواند 2 تا 5 برابر یا حتی تا 100 برابر بیشتر از هوای بیرون آلوده باشد! دکتر هوا برندی است که من در خانه خود استفاده می کنم زیرا آنها اولین تصفیه کننده هوای مقرون به صرفه هستند که نه تنها تقریباً 100٪ آلودگی ذرات را از بین می برد، بلکه اکثریت قریب به اتفاق اوزون سمی و ترکیبات آلی فرار را که می تواند باعث تحریک چشم، بینی و گلو شود. سردرد، حالت تهوع و همچنین آسیب کبد، کلیه و سیستم عصبی مرکزی. آنها 3 مدل دارند که بسته به نیاز شما می توانید انتخاب کنید.

چیلی اسلیپ یک ابزار هک خواب عالی است. علم نشان می دهد که با افزایش ریکاوری در دمای بدن خنک تر، عمیق تر می خوابیم. سیستم‌های ChiliSleep از قدرت خنک‌کننده هیدرولیک استفاده می‌کنند تا بهترین خواب شبانه شما را هر شب ارائه دهند. می توانید دمای خواب بهینه خود را تنظیم کنید که بر اساس برنامه خواب کامل شما تغییر کند و تنظیم شود. می‌توانید از ویژگی «بیداری گرم» استفاده کنید و ساعت زنگ‌دار خود را کنار بگذارید، و حتی چیلی‌پد خود را طوری تنظیم کنید که وقتی به رختخواب می‌روید، برای شما آماده باشد! تخفیف 25 درصدی برای تمام سیستم های خواب جدید.

ابزار مورد علاقه من برای آشپزخانه

من عاشق چیزهایی هستم که کار را آسان تر می کنند و یک مخلوط کن با قدرت بالا یکی از آن ابزارهاست! من دارم یک ویتامیکس ولی Blendtec یک گزینه عالی دیگر است مزیت مخلوط‌کن‌هایی مانند این این است که غذاها را کاملاً ریز ترکیب می‌کند، بنابراین وقتی می‌خواهید چیزهایی مانند کلم پیچ را به اسموتی خود اضافه کنید، لازم نیست آن را بجوید! ابزار عالی دیگر آبمیوه گیری است. هنگامی که قصد داریم به اندازه تعداد سبزیجات و میوه های سالم به فرزندانمان برسانیم، اسموتی ها و آب میوه ها می توانند راه های آسانی برای این کار باشند. برای آبمیوه گیری، جویدن را دوست دارم زیرا بیشتر آنزیم های خام دست نخورده باقی می مانند. این آبمیوه گیری امگا گزینه خوبی است برای باغبانان دیگر، زمستان نباید به معنای پایان فصل رشد شما باشد. من مانند Aero Garden دارم این یکی من عاشق این هستم که بتوانم در تمام طول سال گیاهان و سبزیجات تازه داشته باشم! و برای بریدن آن گیاهان (یا هر چیز دیگری) چاقوی مورد علاقه جدید من این چاقوی آشپز Tuo Nakiri است.

برای تمام خانواده

همانطور که در بالا اشاره کردم، در این اخیر وبلاگ من در مورد واکنش‌ها به عطرهای رایج تعطیلات، از جمله شمع‌هایی که می‌توانند باعث ذوب شدن و سایر مسائل رفتاری شوند، صحبت کردم. شمع های بلوکورن موم زنبور عسل 100% خالص، با عطر عسل، رنگ شده با گرده، بدون پارافین و دارای فتیله بدون سرب است. برخی از وسایل آشپزخانه مورد علاقه من شامل این موارد است کتری شیشه ای و من قابلمه فوری. یکی دیگر از ابزارهای جدید که من عاشق آن بودم سرخ کن هوا من است! من هم از Ninja و هم از Cuisinart استفاده کرده ام

برای حیوانات خانگی

سگ من وقتی در حال حمام کردن است صداهای بلندی مانند سشوار را دوست ندارد، بنابراین من این محصول عالی به نام Happy Hoodie را پیدا کردم و مانند یک جذابیت عمل می کند! ما در حال کار بر روی مهارت های آموزشی اولیه هستیم (تا او بتواند جایزه شهروند خوب سگ خود را دریافت کند) و Gentle Leader کمک زیادی به راه رفتن او کرده است. این توسط مربی او توصیه شده است و ما آن را دوست داریم! و با آموزش او، من دوست دارم به او غذاهای سالم بدهم و آشپزخانه صادقانه همان چیزی است که من شخصا از آن استفاده می کنم. سگ ما بیلی واقعاً شیر و کوکی بز یا پک پارمزان را دوست دارد. و برای یک زمان سرگرم کننده، ما عاشق این تلگراف هستیم تا او را برای مدتی مشغول نگه داریم.

در نهایت بهترین هدیه ای که می توانیم به عزیزانمان بدهیم، هدیه زمان است. زمان ویژه با هم در آشپزخانه برای تهیه غذاهای خوشمزه و سالم یا غذاهای ویژه تعطیلات می تواند بیش از هر هدیه بسته بندی شده ای باشد. پخت کوکی ها برای من و دخترم روبی مورد علاقه خاصی است. ما عاشق این کاترهای شیرینی مخصوص تعطیلات هستیم تا شیرینی های قندی خوشمزه و سالم درست کنیم.

مهم نیست که برای این فصل تعطیلات چه برنامه‌ای دارید، از خانواده نوریشینگ هوپ ما گرفته تا شما، با آرزوی عشق و شادی.

سلب مسئولیت آمازون: جولی متیوز و نوریشینگ هوپ یکی از شرکت کنندگان در برنامه همکاران خدمات آمازون LLC است، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای ارائه وسیله ای برای سایت ها برای کسب هزینه تبلیغات از طریق تبلیغات و پیوند به Amazon.com طراحی شده است.

سلب مسئولیت FTC: برخی از پیوندها ممکن است پیوندهای وابسته باشند. اگر چیزی بخرید یا پس از کلیک کردن بر روی یکی از آنها اقدامی انجام دهید، ممکن است پول دریافت کنیم.

The post راهنمای تعطیلات Nourishing Hope appeared first on نوریشینگ هوپ.