میان وعده های سالم با بودجه · هوس های فصلی


رفتن به خرید مواد غذایی بدون اینکه حواسش به غذاهای ناسالم پرت شود سخت است. در واقع، آنها اغلب در سطح چشم یا در قفسه های انتهایی قرار می گیرند، بنابراین ما مطمئناً آنها را خواهیم دید. مقاومت در برابر Oreos و Dorito که ظاهراً در اطراف فروشگاه مواد غذایی پراکنده شده اند دشوار است. خوردن تنقلات سالم یکی از راه‌های ساده‌تر برای بهبود سلامت کلی و پاکسازی عادات غذایی است. این میان وعده های سالم ارزان طعم خوبی دارند و گرسنگی شما را بدون اینکه غیرقابل توجیه چرب یا شیرین باشند رفع می کنند.

زنی که یک سیب و یک موز در دست دارد و سعی می کند تصمیم بگیرد کدام یک را بخورد
اعتبار عکس: عکس های سپرده

بنا به دلایلی، ما تمایل داریم ایده های میان وعده های سالم را با چیزی مانند چوب هویج بچه بدون پانسمان یکی بدانیم. حقیقت این است که میان وعده‌های ارزان‌قیمت فوق‌العاده و خوشمزه‌ای وجود دارد. تنها چیزی که لازم است کمی خلاقیت و تفکر خارج از چارچوب است. در اینجا تعدادی از میان وعده های خانگی مورد علاقه من وجود دارد:

چوب کرفس

منظور من این نیست که چند ساقه کرفس را خرد کنم، بلکه می خواهم آن را آزمایش کنم. قرار دادن پنیر خامه ای یا کره بادام زمینی طبیعی روی ساقه کرفس یک میان وعده عالی می سازد در حالی که تمام عوامل ناسالم را کنترل می کند.

کاهو به عنوان یک میان وعده آسان بسته بندی می شود

من دوست دارم یک ورقه پنیر و مقداری بوقلمون را در یک برگ کاهو بریزم و آن را بپیچم. می‌توانید از ترکیب‌های زیادی برای شخصی‌سازی بسته‌بندی کاهو خود استفاده کنید و حتی هر از چند گاهی آن را تغییر دهید. این عالی است زیرا لبنیات، سبزیجات و پروتئین دریافت می کنید. بهترین بخش این است که چگونه این بسته ها بدون کالری زیاد پر می شوند.

میوه ها و سبزیجات از میان وعده های عالی هستند

من کسی را نمی شناسم که از میوه یا سبزی خوشش نیاید. اگر به سیب علاقه دارید، استفاده از آن را برای یک میان وعده روزانه شروع کنید. اگر هویج دوست دارید، خوردن آن را در طول روز شروع کنید. استفاده از مزرعه به عنوان سس غوطه ور کردن خوب است. نکته مهم دریافت مواد مغذی از سبزیجات است.

اسموتی ها همیشه یک میان وعده خوشمزه بدون شکر هستند

اینها یک راه عالی برای دریافت هر چیزی که در رژیم غذایی خود نیاز دارید هستند. افزودن تعداد کمی ویتامین و مواد معدنی به اسموتی ها یا آب میوه به سختی بر طعم تاثیر می گذارد اما نیاز روزانه شما را برآورده می کند. سیب های موجود در اسموتی های شما برای شیرین کردن آن بسیار خوب عمل می کنند و موز نیز همین کار را می کند. امتحان کردن ترکیبات مختلف از میوه ها و سبزیجات می تواند سرگرم کننده باشد.

ماست یکی از ارزان‌ترین میان وعده‌ها و یک میان وعده سالم است

طعم‌های مختلفی از ماست ساده وجود دارد که هر پالتی را خشنود می‌کند. افزودن مقداری گرانولا به روی آن باعث بهتر شدن آن می‌شود و ماست یونانی یک راه عالی برای افزودن مقداری لبنیات به رژیم غذایی‌تان است و در عین حال شیرینی‌تان را برآورده می‌کند. بسیاری از انواع مختلف ماست می‌توانند برای انواع رژیم‌ها و همچنین ماست برای افرادی که چیپس سیب‌زمینی را برای میان‌وعده نمی‌خواهند، مناسب باشند.

ماست با میوه تازه یا میوه خشک و گردو

این یک میان وعده عالی برای زمانی است که هوس چیزی شیرین می کنید. مقداری ماست کم چرب را در یک لیوان پارفی با میوه های تازه و گردو بریزید. کمترین احساس محرومیت نخواهید کرد. برای شما خوشمزه است و سرشار از کلسیم، پروتئین، ویتامین ها و فیبر است.

یک مشت بادام منبع عالی پروتئین و چربی های سالم است

هر آجیلی یک میان وعده عالی است، اما بادام به ویژه مغذی است. مطالعات نشان می دهد که آنها کلسترول را کاهش می دهند، به کاهش وزن و حفظ وزن سالم کمک می کنند. بادام ها از نظر تغذیه ای متراکم هستند، به این معنی که نسبت به سایر غذاها، مواد مغذی بیشتری در بخش کمی کالری دارند.

سیب با کره بادام زمینی یک میان وعده سیر کننده است

این یکی از میان وعده های مورد علاقه من است. یک سیب به تنهایی یک میان وعده عالی است، اما اگر آن را باز کنید و کمی کره بادام زمینی روی سیب بمالید، قدرت ماندگاری بیشتری خواهد داشت. این میان وعده نه تنها سرشار از فیبر و پروتئین است، بلکه خوشمزه است!

موز با کره بادام زمینی یک میان وعده عالی و سالم است

این یکی دیگر از موارد مورد علاقه و مشابه سیب با کره بادام زمینی است. این یکی کمی آشفته تر است، بنابراین به راحتی نمی توان آن را با خود برد. با این حال، بسیار خوشمزه است.

پنیر کم چرب خندان گاوی با کراکر گندم کامل

من به تازگی پنیر گاوی لایت خندان را کشف کردم و اکنون تا حدودی به آن معتاد شده ام. هر قاچ کوچک خامه‌ای حاوی تنها 35 کالری است و این مقدار بسیار زیاد است. به راحتی پخش می شود و من آن را روی کراکر گندم کامل پخش کردم. برای شما راضی کننده و سیر کننده است و همچنین برای شما خوب است.

غلات کامل با شیر بدون چربی

غلات فقط برای صبحانه نیست. خنده دار است که چگونه برخی از مواد غذایی را در یک جعبه قرار می دهیم و آنها را در آنجا نگه می داریم. یک فنجان غلات سالم مورد علاقه شما همراه با Ω فنجان شیر بدون چربی بسیار سیر کننده و سیر کننده است. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید غلات سالم می خورید، نه غلات پر از شکر.

چیپس تورتیلا و سالسا پخته شده یکی از بهترین اسنک های مقرون به صرفه است

چند چیپس تورتیلای پخته شده عالی وجود دارد. حدود 10 تا 15 چیپس را با مقداری سالسا برای غوطه وری ترکیب کنید و یک میان وعده مغذی و خوشمزه خواهید داشت.

ساردین روی کراکر گندم کامل یکی از گزینه های سالم تر است

باشه…میدونم که کلمه “ساردین” احتمالا باعث ترشح بزاق نمیشه. وقتی شنیدم که ساردین یک “ابر غذا” محسوب می شود، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. من عاشق آنها شده ام. اکنون می توانید آنها را در سس های مختلف مانند خردل کاجون داغ یا خردل عسلی پیدا کنید.

آنها خوشمزه هستند و 3 اونس ساردین حاوی کلسیم بیشتری نسبت به یک لیوان پر شیر است و سرشار از چربی های خوب و اسیدهای چرب امگا 3 است که برای قلب شما مفید است.

تورتیلا گندم سبوس دار / بسته بندی بوقلمون برای یک میان وعده پر پروتئین

این میان‌وعده‌ای است که در سفر کاهش وزنم به‌تنهایی به دلیل کسالت کامل آن را درست کردم. اکنون یکی از موارد مورد علاقه من است. یک تورتیلا آرد کامل تهیه کنید. داخل آن یک تکه بوقلمون و 1 تکه پنیر قرار می گیرد. آن را گرد کنید و به مدت 20 تا 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا پنیر آب شود.

آن را بیرون بیاورید و با قاشق کمی سالسا وسط آن بریزید. در صورت تمایل می توانید مقداری سبزیجات تازه اضافه کنید. آن را پشتیبان کنید و لذت ببرید. کل میان وعده کمتر از 200 کالری دارد.

تخم مرغ آب پز سخت با ورقه های گوجه فرنگی گزینه خوبی است

این نوع میان وعده سالم، آسان و خوشمزه است. سعی می کنم همیشه مقداری تخم مرغ آب پز را در یخچال نگه دارم. آنها منبع فوق العاده ای از پروتئین هستند و تا 1 هفته در یخچال ماندگاری دارند. چند ورقه نازک گوجه فرنگی را در کناره برش دهید و یک میان وعده سالم و رضایت بخش برای برنامه غذایی خود خواهید داشت.

مطالب مرتبط: تخم مرغ آب پز در قابلمه فوری

میان وعده ها نباید ناسالم باشند. برخی آزمایش‌ها و تحقیقات می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید چه نوع میان‌وعده‌های ارزان‌قیمتی می‌خواهید و چه کاری می‌توانند انجام دهند تا شما را سالم‌تر کنند.