طرز تهیه کرپ خمیر ترش · هوس های فصلی


اگر می خواهید یک صبحانه خوشمزه یا یک دسر بی نظیر درست کنید، باید این را امتحان کنید طرز تهیه کرپ خمیر ترش. درست کردن بسیار آسان فقط با تعداد انگشت شماری مواد ساده، می توانید کرپ های خوشمزه را در کمترین زمان درست کنید. می توانید از یک استارتر فعال استفاده کنید یا هر کدام را که در دست دارید دور بریزید!

کرپ با انواع توت ها و شربت در یک بشقاب.

وقتی نوبت به مخلوط کردن چیزها در زمان صبحانه یا درست کردن یک دسر خوشمزه می‌رسد، این کرپ‌های خمیر ترش به یکی از غذاهای مورد علاقه تبدیل شده‌اند. بسیاری از مردم از تهیه محصولات خمیر ترش اجتناب می کنند زیرا می ترسند که ممکن است خیلی پیچیده باشد. اما تا زمانی که یک پیش غذای خمیر مایه دارید یا دور بریزید، برای تهیه این کرپ های خوشمزه از ابتدا نیازی به تلاش نیست.

کرپ فقط یک پنکیک بسیار نازک است و برای درست کردن یک دسته از این کرپ ها فقط به تعداد انگشت شماری مواد نیاز دارید و درست کردن آنها بسیار آسان است. آنها یک صبحانه مغذی درست می کنند و می توانید آنها را با پر کردن های خوشمزه پر کنید یا روی آنها را با لذت های شیرین و خوش طعم پر کنید. در حالی که معمولاً برای صبحانه درست می‌شود، فکر می‌کنم اینها دسری سریع و آسان می‌سازند که فاکتور شگفت‌انگیزی دارد. می‌توانید آن را با پنیر خامه‌ای شیرین پر کنید و با مقداری شکلات یا سس کارامل بریزید. اگر این باعث آب شدن دهان شما نشده است، من نمی دانم چه چیزی خواهد شد. بنابراین اگر مایلید این دستور پخت کرپ های خمیر ترش را امتحان کنید، در اینجا همه چیزهایی که برای تهیه آنها در خانه باید بدانید وجود دارد.

فواید خمیر ترش

خمیر ترش فقط یک مد غذا نیست. برخی از فواید تغذیه ای شایان ذکر است. محصولات خمیر ترش کربوهیدرات های سالمی دارند و منبع خوبی از پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین هایی مانند اسید فولیک هستند.

برای پختن چیزهایی با خمیر ترش در خانه، باید یک پیش غذا درست کنید. این ترکیبی از آرد و آب است که با مخمر زنده ترکیب شده و سپس فرآیند تخمیر آغاز می شود. به مرور زمان تخمیر می‌شود و سپس می‌توانید از قسمت‌های کوچکی از آن در دستور پخت خود برای تهیه نان خمیر ترش، پنکیک و کرپ استفاده کنید، همانطور که در این دستور انجام دادیم. آنقدرها هم طاقت فرسا نیست یک استارتر خمیر ترش درست کنید، اما برای درست کردن آن ممکن است کمی زمان ببرد.

چرا این دستور پخت خمیر ترش را دوست خواهید داشت؟

  • ساخت فوق العاده آسان – دستور پخت این کرپ خمیر ترش اصلا پیچیده نیست و به سادگی مواد را با هم ترکیب می کنید. سریع و آسان.
  • از دور ریختن استارتر خمیر ترش زیاد استفاده می کند – اگر مقدار زیادی نان خمیر ترش می‌پزید، می‌دانید که دور ریختن خمیر ترش می‌تواند به سرعت انباشته شود. این کرپ ها یک راه عالی برای استفاده سریع از مقدار زیادی از آن هستند (و نه فقط اضافه کردن ½ فنجان به طور تصادفی به محصولات پخته شده. این وافل های خمیر ترد.
  • بچه پسند – راهی عالی برای افزودن برخی مواد مغذی اضافی در حین سرو غذای آشنا و سرگرم کننده.
  • همه کاره – می توانید روی آنها را با هر چیزی که دوست دارید و حتی با فیلینگ های خوشمزه پر کنید.
  • ازدحام خشنودتر – نرم و لذیذ این کرپ ها باعث خوشحالی جمعیت می شود. می توانید برای دوستان و خانواده در وعده صبحانه یک دسته درست کنید یا یک دسر بی نظیر درست کنید. آنها همچنین با چاشنی های خوش طعم خوشمزه هستند.

عناصر

مواد برای کرپ گذاشته شده است. مواد برای کرپ گذاشته شده است.

درست کردن این کرپ های خمیر ترش با موادی که به راحتی در خواربار فروشی محلی شما در دسترس هستند بسیار ساده است و تا زمانی که شروع کننده خمیر ترش خود را دارید می توانید شروع کنید.

  • تخم مرغ
  • استارتر خمیر ترش – می‌توانید از یک استارتر فعال استفاده کنید یا قبل از اندازه‌گیری یک استارتر فعال، قبل از اندازه‌گیری آن برای دستور غذا، حتماً آن را هم بزنید.
  • کره یا روغن گیاهی انتخابی برای سرخ کردن (من روغن نارگیل را بیشتر دوست دارم!)
  • اختیاری: یک قطره شیر

طرز تهیه کرپ با خمیر ترش

مواد خود را با هم جمع کنید و تابه نچسب یا تابه نچسب انتخابی خود را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. در صورت وجود می توانید از تابه کرپ نیز استفاده کنید.

تابه کرپ که با کره گرم می شود.تابه کرپ که با کره گرم می شود.

کره را آب کنید یا کمی روغن روی تابه بریزید.

مواد کرپ با تخم مرغ در یک کاسه.مواد کرپ با تخم مرغ در یک کاسه.

استارتر خمیر مایه و تخم مرغ را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. اگر خمیر خیلی غلیظ است، از یک قطره شیر استفاده کنید.

مواد کرپ را در یک کاسه مخلوط کنید.مواد کرپ را در یک کاسه مخلوط کنید.

کمی از خمیر کرپ خمیر مایه را در یک تابه از قبل گرم شده بریزید، حدود ½ فنجان خمیر در هر ماهیتابه یا تابه. تابه را به صورت دایره ای بچرخانید یا خمیر را به طور مساوی پخش کنید تا کل قسمت را بپوشاند.

پختن کرپ در تابهپختن کرپ در تابه

اجازه دهید طرف اول بپزد تا تقریباً کاملاً بپزد. سپس می توانید آن را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد. مراقب باشید قبل از ورق زدن مطمئن شوید که زیر آن به اندازه کافی پخته شده و قهوه ای طلایی است. در غیر این صورت می شکند.

1-2 دقیقه دیگر بپزید و سپس در بشقاب قرار دهید. سپس می توانید مواد پرکننده دلخواه خود را به آن اضافه کنید یا روی آن را با چیزهای خوشمزه پر کنید. لذت ببرید!

نکات مفید

درست کردن این کرپ های خمیر ترش ساده است، اما چند نکته مفید می تواند به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از دستور تهیه کنید. در اینجا برخی از نکات مهمی که هنگام تهیه کرپ خمیر ترش باید در نظر گرفته شود آورده شده است:

  • اهمیت استراحت دادن به خمیر – اجازه دهید خمیر حداقل 30 دقیقه یا حتی یک شب در یخچال بماند. این به ایجاد طعم کمک می کند و کار کردن با کرپ ها را آسان تر می کند.
  • مطمئن شوید که تابه داغ است – تابه خود را از قبل روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. قبل از شروع پختن کرپ باید تابه داغ باشد.
  • تابه را کمی چرب کنید – تابه را با مقدار کمی کره یا روغن، با استفاده از یک دستمال کاغذی یا برس چرب کنید. ما نمی خواهیم کرپ ها در چربی شنا کنند.
  • قوام مناسب برای خمیر – قوام خمیر کرپ خود را با اضافه کردن شیر در صورت نیاز تنظیم کنید. هدف دستیابی به یک خمیر نازک و قابل ریختن، مشابه خامه غلیظ است.
  • با مواد در دمای اتاق شروع کنید – استفاده از مواد در دمای اتاق باعث می شود که آنها به طور یکپارچه و بدون هیچ توده ای ترکیب شوند.

مشاوره ذخیره سازی

برای نگهداری در یخچال: اگر از این کرپ های خمیر مایه به صورت دسته ای درست کرده اید یا باقیمانده آن ها باقی مانده است، بگذارید کاملا خنک شوند و سپس آن ها را در ظرف دربسته منتقل کنید. می توانید آنها را تا چهار روز در یخچال نگهداری کنید.

یخ زدن: این کرپ های خمیر ترش هم خیلی خوب یخ می زنند. قبل از انجماد، باقیمانده‌ها را با یک تکه کاغذ روغنی بین آن‌ها بریزید. سپس می توانید آنها را به کیسه فریزر برای نگهداری آسان اضافه کنید. کاغذ روغنی از چسبیدن کرپ ها به هم جلوگیری می کند.

برای گرم کردن مجدد: می توانید پنکیک های نازک را به راحتی در تابه یا تابه چدنی روی اجاق گاز برای یک یا دو دقیقه دوباره گرم کنید. زمان زیادی نیاز نخواهند داشت یا می توانید آنها را به یک بشقاب مخصوص مایکروویو اضافه کنید و در مایکروویو گرم کنید. این ممکن است قوام آنها را کمی تغییر دهد اما همچنان طعم شگفت انگیزی خواهند داشت.

کرپ خمیر ترش با انواع توت ها در بشقاب.کرپ خمیر ترش با انواع توت ها در بشقاب.

سوالات متداول

کرپ های خمیر مایه را چگونه سرو کنم؟

گزینه های زیادی برای این کرپ های خانگی خمیر ترش خوشمزه وجود دارد. برخی از تاپینگ های مورد علاقه من ساده نگه داشتن آن با آب لیمو و شکر سفید است. می‌توانید روی آن‌ها را با انواع توت‌های تازه، با سس مورد علاقه‌تان مانند شربت افرا بریزید، یا آن‌ها را با فراستینگ پنیر خامه‌ای یا پخش شکلات پر کنید. همچنین می‌توانید این کرپ‌ها را با مواد پر شور مانند سبزیجات سوخاری میل کنید و آن‌ها را با سس گوجه‌فرنگی و سبزیجات میل کنید. آنها با برنج مرزه پر می شوند و در فری که روی آن پنیر است پخته می شوند. کرپ های مرزه نیز یک گزینه عالی برای وعده غذایی میان هفته هستند.

آیا باید خمیر را قبل از پختن در یخچال قرار دهم؟

لازم نیست این مرحله را با دستورات کرپ خمیر ترش انجام دهید، اما اگر می خواهید خمیر را زودتر از موعد درست کنید، بهتر است قبل از استفاده، آن را چند ساعت در یخچال نگهداری کنید.

چگونه می توانم آنها را گرم نگه دارم در حالی که بقیه کرپ ها را درست می کنم؟

یک نکته خوب این است که کرپ های پخته شده را به یک ظرف پخت اضافه کنید و در حالی که بقیه آنها را درست می کنید، آنها را در فر گرم قرار دهید. یا می توانید چند تابه را روی اجاق بگذارید و همزمان چند تابه درست کنید. همچنین، توجه داشته باشید که گاهی اوقات اولین کرپ همیشه خوب از آب در نمی آید.

کرپ با انواع توت ها و شربت در یک بشقاب.کرپ با انواع توت ها و شربت در یک بشقاب.

طرز تهیه کرپ خمیر ترش

اگر می خواهید یک صبحانه خوشمزه یا یک دسر بی نظیر درست کنید، باید این را امتحان کنید طرز تهیه کرپ خمیر ترش. درست کردن بسیار آسان فقط با تعداد انگشت شماری از مواد ساده که می توانید کرپ های خوشمزه را در کمترین زمان درست کنید. می توانید از یک استارتر فعال استفاده کنید یا هر کدام را که در دست دارید دور بریزید!