دستور العمل های ماریناد برویل لندن · هوس های فصلی


بازی London Broil خود را با این مارینادهای ساده با استفاده از مواد روزمره ارتقا دهید. بدون سر و صدا، بدون چیزهای فانتزی – فقط دستور العمل های آسان که شام ​​شما را به یک لذت پر طعم تبدیل می کند. و بهترین بخش؟ شما می توانید آنها را از قبل آماده کنید و از آبدار و خوشمزه بودن آنها در هنگام برخورد با میز اطمینان حاصل کنید.

1. ماریناد استیک کتو

اعتبار عکس: Joy Filled Eats.

فقط با شش ماده ساده، این ماریناد استیک کتو عالی است. نه تنها سریع و آسان درست می شود، بلکه کاملاً با طعم های طبیعی گوشت گاو همخوانی دارد. دریافت کنید دستور تهیه ماریناد استیک کتو اینجا.

2. ماریناد آسیایی برای ماهی سالمون و استیک

اعتبار عکس: Aubrey’s Kitchen.

این ماریناد استیک و ماهی سالمون پررنگ آسیایی روی استیک، ماهی قزل آلا و مرغ خوشمزه است. پررنگ، خوش طعم و لذیذ است. دریافت کنید دستور تهیه ماریناد آسیایی برای ماهی سالمون و استیک اینجا.

3. ماریناد سریع لندن بریل

اعتبار عکس: یک کباب پز برای تمام فصول.

یک ماریناد سریع کبابی لندن برای کباب کردن گوشت گاو ساده و خوش طعم. فقط چهار ماده برای چاشنی کامل استیک خود نیاز دارید. دریافت کنید دستور العمل سریع ماریناد برویل لندن اینجا.

4. چیمیچوری قرمز

اعتبار عکس: Aubrey’s Kitchen.

چیمیچوری قرمز یک سس یا ماریناد علفی، روشن و خوش طعم است که روی استیک، مرغ، غذاهای دریایی و سبزیجات عالی است! یک برنده در همه جا دریافت کنید دستور پخت چیمیچوری قرمز اینجا.

5. چیمیچوری خانگی با سس گشنیز

اعتبار عکس: Irene Mercadal.

دستور غذای گشنیز کیمیچوری یک سس کاملا غیرقابل مقاومت است که برای گوشت های کبابی شما و خیلی چیزهای دیگر عالی است. دریافت کنید دستور پخت چیمیچوری خانگی با سس گشنیز اینجا.

6. سس Teriyaki خانگی

اعتبار عکس: قدرت و آفتاب.

از چیزهای بطری صرف نظر کنید! این سس Teriyaki خانگی دستور العملی آسان، سالم و بدون آلرژی است که شما نیاز دارید! دریافت کنید دستور تهیه سس Teriyaki خانگی اینجا.

7. ماریناد برویل لندن

اعتبار عکس: آشپزی روزمره خانوادگی.

از بهترین ماریناد بریل لندن برای آبدارترین گوشت گاو با طعمی غیرقابل مقاومت استفاده کنید! گوشت را برای چند ساعت (یا یک شبه!) آب نمک بزنید، سپس آب پز کنید و در کمتر از 30 دقیقه شام ​​را روی میز میل کنید. دریافت کنید دستور تهیه ماریناد برویل لندن اینجا.

8. چیمیچوری تند

اعتبار عکس: Aubrey’s Kitchen.

سس چیمیچوری تند را می توان با چند ماده ساده درست کرد و به هر غذایی جان بخشید. دریافت کنید دستور پخت چیمیچوری تند اینجا.

9. ماریناد استیک شراب قرمز

اعتبار عکس: مرا نیشگون بگیر که دارم می خورم.

این ماریناد آسان و غیرقابل مقاومت، که برای استیک های کناری یا سیلندر مناسب است، طعم ملایم شراب قرمز را به استیک شما می بخشد و در جایی که ماریناد در قسمت بیرونی گوشت کاراملی می شود، طعم شیرینی به آن اضافه می کند. دریافت کنید دستور تهیه ماریناد استیک شراب قرمز اینجا.

10. بریل لندن دودی با ماریناد چیپوتل سیر

اعتبار عکس: Foodie and Wine.

این دستور پخت دودی بریل لندن از یک ماریناد الهام گرفته از مکزیک استفاده می کند، با این حال، می توانید به راحتی آن را با مخلوطی کلاسیک از کره و گیاهان جایگزین کنید. دریافت کنید دستور پخت ماریناد بریل دودی لندن با سیر چیپوتل اینجا.

40 کاسرول که بسیار خوشمزه هستند، شما می خواهید آنها را هر شب درست کنید

کاسه برنج تن برای شامکاسه برنج تن برای شام
اعتبار عکس: غذای بی پایان

هیچ چیز بهتر از یک کاسروی زمستانی نیست که در هوای بیرون سرد به شما احساس گرما و آرامش بدهد. این یک انتخاب غذایی آرامش بخش است که معادل آشپزی یک آغوش گرم است. وقتی هوا کمی سردتر شد، یا می‌خواهید چیزی دلچسب را با خانواده به اشتراک بگذارید، می‌توانید به این دستور العمل‌های کاسرول زمستانی مراجعه کنید تا از پس آن برآیید. به من اعتماد کن؛ شما خواهید یافت که این دستور العمل های قابلمه را در تمام فصل درست می کنید. دستور العمل ها را دریافت کنید.

طعم های پاییزی در هر قاشق: 23 دستور پخت سوپ که باید در این فصل امتحان کنید

دستور پخت سوپ تورتلینیدستور پخت سوپ تورتلینی

اعتبار عکس: کارن کلی.

همانطور که هوا شروع به خنک شدن می کند و رنگ برگ ها تغییر می کند، هیچ چیز به اندازه یک کاسه سوپ گرم آرامش بخش نیست. پاییز زمان مناسبی برای کشف انواع دستور العمل های سوپ است که شما را راحت نگه می دارد و ذائقه شما را راضی می کند. با وجود گزینه های بسیار زیاد، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را امتحان کنید می تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل ما لیستی از 23 سوپ خوشمزه پاییزی را گردآوری کرده ایم که مطمئناً به سوپ های مورد علاقه جدید شما تبدیل خواهند شد. دستور العمل ها را دریافت کنید.

صبحانه های پر پروتئین که شما را در تمام طول روز ادامه می دهد

مافین پروتئین موزمافین پروتئین موز

اعتبار عکس: به صورت ارگانیک ادیسون

پروتئین به سیری شما در طول روز کمک می کند و در نتیجه به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید. شروع روز با یک صبحانه پر پروتئین می تواند راهی عالی برای کنترل وزن شما باشد. من همچنین سعی می کنم در هر وعده غذایی و هر میان وعده پروتئین دریافت کنم. این صبحانه های خوشمزه با پروتئین بالا را مرور کنید و چند مورد را برای امتحان کردن در این هفته انتخاب کنید. دستور العمل ها را دریافت کنید.

40 دسر که بسیار آسان هستند، حتی یک غارنشین هم می تواند آنها را درست کند

اعتبار عکس: معتاد به خرما

چه یک نانوای باتجربه یا مبتدی در آشپزخانه باشید، ایجاد یک دسر آسان و خوشمزه می تواند یک تجربه سرگرم کننده و مفید باشد. بهترین بخش این است که لازم نیست پیچیده یا وقت گیر باشد! دستور العمل ها را دریافت کنید.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع