دستور العمل های خوشمزه سوپ تاکو برای گرم کردن روح شما


زمستان خود را با سوپ تاکو گرم کنید، یک دستور غذای آرامش بخش برای شب های سرد. با این دستور العمل های خوشمزه سوپ تاکو هوس خود را برای غذای راحت و گرما برطرف کنید. این غذای گرم‌کننده شکم، ایده‌آل برای عصرهای سرد، راهی خوش طعم برای لذت بردن از ماه‌های سرد است.

1. سوپ تاکو قابلمه فوری

سوپ تاکو با آووکادو
اعتبار عکس: کارن کلی.

این سوپ تاکو فوری بدون گلوتن حاوی لوبیا، ذرت و گوجه فرنگی برشته شده در آتش است. یک دسته دوتایی درست کنید و سوپ بخورید تا شکم خود را در تمام هفته پر کنید! دریافت کنید دستور تهیه سوپ تاکو قابلمه فوری اینجا.

2. سوپ تاکو با سیب زمینی شیرین

سوپ تاکو با سیب زمینی شیرینسوپ تاکو با سیب زمینی شیرین
اعتبار عکس: کارن کلی.

این سوپ سالم تاکو با سیب زمینی شیرین، غذای راحتی است! خانواده‌تان طعم‌های تند و گرم را دوست خواهند داشت و طرز تهیه آن را دوست خواهید داشت. دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکو با سیب زمینی شیرین اینجا.

3. سوپ تاکو وگان

اعتبار عکس: Connoisseurus Veg.

این سوپ تاکو وگان با طعم و مزه با ترکیبی از ادویه‌های Tex-Mex، عدس قرمز، ذرت شیرین و لوبیا سیاه درست می‌شود. همه چیز با کرم آووکادوی خوش طعم و نوارهای ترد تورتیلا تکمیل می شود! دریافت کنید دستور تهیه سوپ تاکو وگان اینجا.

4. سوپ تاکو با مزرعه

اعتبار عکس: کوری کوکس.

این غذای آرامش بخش برای روزهای شلوغ عالی است و طعم تاکو و گرمای یک سوپ را ترکیب می کند. این دستور غذا از مواد ساده و مراحل سریع برای ایجاد یک غذای خوشمزه و رضایت بخش استفاده می کند که همه آن را دوست خواهند داشت. دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکو با مزرعه اینجا.

5. سوپ تاکو زمینی بوقلمون

اعتبار عکس: Simply Scratch Made

یک سوپ تاکو زمینی بوقلمون سریع، آسان و بسیار خوش طعم. این سوپ قطعا در هر زمان برنده است و با مواد مفیدی مانند بوقلمون آسیاب شده، لوبیا سیاه و آب مرغ درست می شود. دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکوی بوقلمون آسیاب شده اینجا.

6. سوپ تاکو خامه ای آسان

اعتبار عکس: هی Snickerdoodle.

این دستور غذای راحتی است. پایه گوجه فرنگی خامه ای دارد که با گوشت چرخ کرده، ذرت و لوبیا پر شده است. این دستور سوپ دلچسب برای یک روز سرد عالی است و طعمی شبیه تاکو در یک کاسه دارد! این چیزی است که تمام خانواده از آن لذت خواهند برد! دریافت کنید دستور تهیه سوپ تاکو خامه ای آسان اینجا.

7. سوپ تاکو آرام پز

اعتبار عکس: هنر از میز من.

این سوپ تاکوی آرام پز بسیار آسان است که با هم بریزید! با استفاده از مواد کاملاً طبیعی، پر از طعم است. آماده شوید تا رها کنید و بروید، سپس به خانه بیایید تا یک سوپ آرامش بخش کامل بخورید! دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکو آرام پز اینجا.

8. سوپ تاکو روی اجاق گاز

اعتبار عکس: از آشپزخانه والری.

این سوپ تاکو با طعم و مزه حاوی گوشت چرخ کرده، دو نوع لوبیا، گوجه فرنگی و ذرت است. در یک قابلمه روی اجاق می پزد و بعد از حدود 30 دقیقه آماده سرو است! دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکو روی اجاق گاز اینجا.

9. سوپ تاکو گوشت گاو

اعتبار عکس: خاک و خمیر.

به یک شام سریع در شب نیاز دارید؟ این است! این سوپ تاکو گوشت گاو یک شام سریع 30 دقیقه ای پر از آن طعم های تاکو است! دریافت کنید دستور تهیه سوپ تاکو گوشت گاو اینجا.

10. سوپ تاکو در فر هلندی

اعتبار عکس: وبلاگ Carne Diem.

این دستور پخت سوپ تاکو در فر هلندی به بیشترین درخواست شما تبدیل خواهد شد. فوق العاده آسان است و طعم فوق العاده ای دارد. این دستور پخت اجاق هلندی روی آتش عالی است اما در صورت نیاز می توان آن را در اجاق گاز آهسته درست کرد. دریافت کنید طرز تهیه سوپ تاکو در فر هلندی اینجا.

11. سوپ تاکو Whole30

اعتبار عکس: به صورت ارگانیک ادیسون.

این دستور سوپ تاکو Whole30 ساده ترین و خوش طعم ترین سوپ اجاق گاز است! این سوپ تمام طعم های روشن و جسورانه تاکو را به شکل سوپ دارد. علاوه بر این، باقی مانده غذا حتی روز بعد بهتر است! دریافت کنید طرز تهیه سوپ تاکو Whole30 اینجا.

12. سوپ تاکو آسان

اعتبار عکس: عشق زندگی و غذای خوب.

این دستور سوپ آسان تاکو آرامش بخش، غیرقابل مقاومت و خوشمزه است و با طعم های گرم و لذیذ بسته بندی شده است! فقط پیاز و بوقلمون آسیاب شده را تفت دهید، مقداری ادویه به آن اضافه کنید و چند قوطی را باز کنید – شما آماده هستید! دریافت کنید دستور پخت آسان سوپ تاکو اینجا.

13. سوپ تاکو گیاهی

اعتبار عکس: I Heart Vegetables.

این سوپ تاکو گیاهی آسان برنده شب هفته است! این سوپ پر از لوبیا سیاه، گوجه فرنگی و ادویه جات فراوان، تمام طعم های مورد علاقه شما را در یک کاسه دارد! دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکو گیاهی اینجا.

14. سوپ تاکو مرغ آهسته پز

اعتبار عکس: پیشبند شادی.

این سوپ تاکو مرغ آهسته پز مرغ خرد شده، گوجه فرنگی، لوبیا سیاه، ذرت، پنیر و نوارهای تورتیلا را در یک آبگوشت سبک و خوش طعم ترکیب می کند. این در اصل یک تاکو مرغ به شکل سوپ است که در دیگ درست می شود! دریافت کنید دستور پخت سوپ تاکو مرغ آهسته پز اینجا.

15. سوپ تاکو همبرگر

اعتبار عکس: سرنا به سادگی از ابتدا می پزد.

دستور پخت سوپ تاکو همبرگر یک غذای آسان، سالم و ارزان در زمان شام است. همچنین درست کردن آن آسان و سالم است و تنها 380 کالری در هر وعده قبل از افزودن مواد اضافی دارد. دریافت کنید دستور تهیه سوپ تاکو همبرگر اینجا.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع