بدون استفاده از مرغ جوجه گردان، شام بپزید · هوس فصلی


جوجه روتیسری قهرمان بی چون و چرای شام های سریع روز هفته، روزهای تنبلی در خانه و باقی مانده های خلاقانه است. در اینجا دوازده دستور غذای سریع و خوشمزه وجود دارد که از مرغ جوجه گردان به عنوان هک سرعت استفاده می کنند و هرگز مجبور نخواهید شد فر خود را روشن کنید! این دستور العمل های آسان را برای شب های شلوغ هفته در جیب پشتی خود نگه دارید.

بسته بندی مرغ

بسته بندی آسان مرغبسته بندی آسان مرغ

اعتبار عکس: عکس های سپرده

مقداری از گوشت را جدا کنید و برای یک ناهار یا میان وعده سریع آن را در بسته بندی بیندازید! آن را با گوجه فرنگی خشک شده، فتا و اسفناج برای یک غذای خوشمزه امتحان کنید که نیازی به تلاش ندارد.

سریعترین تاکوی مرغ

تاکوی مرغ خانگی با گشنیز و پنیر پیازتاکوی مرغ خانگی با گشنیز و پنیر پیاز

اعتبار عکس: عکس های سپرده

یک تاکو بار سریع با تمام وسایل ثابت بسازید، فقط کمی مرغ جوجه گردان اضافه کنید، و شما آماده هستید! اگر به سرعت نیاز دارید، گواک، سالسا و پنیرهای کیسه‌ای از قبل آماده شده دوستان شما هستند. از پوسته های سفت استفاده کنید و روی آن پنیر بزنید. آنها را در فر بپزید تا پنیر فوق العاده آب شود.

بسته بندی کاهو

ساندویچ مرغ و کاهوساندویچ مرغ و کاهو

اعتبار عکس: کارن کلی

درست مانند روکش مرغ، اما یک ریف حتی سالم تر با استفاده از کاهو رومی یا بیب! این را با مقداری هویسین، پیازچه، پرتقال ماندارین کنسرو شده و بادام هندی امتحان کنید!

شاورما DIY

شاورما داغ تازه و خوشمزه با سبزیجات در زمینه چوبیشاورما داغ تازه و خوشمزه با سبزیجات در زمینه چوبی

اعتبار عکس: عکس های سپرده.

یک جیب پیتا بردارید و آن را با هر چاشنی مدیترانه‌ای خوشمزه پر کنید – گوجه‌فرنگی، پیاز قرمز ورقه‌ای نازک، سس تزاتزیکی، لیموی تازه – همه اینها در اینجا استقبال می‌شوند و هیچ کدام به گرما نیاز ندارند.

ناگهان یک سالاد

پرتره زن جوانی که پیتزا یا سالاد را در پس زمینه سبز انتخاب می کندپرتره زن جوانی که پیتزا یا سالاد را در پس زمینه سبز انتخاب می کند

اعتبار عکس: عکس های سپرده

جوجه جوجه گردان می تواند فوراً یک سالاد کیسه ای را از ضخیم به خوشمزه تبدیل کند. یا از مرغ به عنوان پروتئین در سالادی که از ابتدا درست می کنید استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم به خاطر سادگی به سراغ یک مرغ کلاسیک سزار بروید.

گازپاچوی آراسته

سوپ گازپاچوسوپ گازپاچو

اعتبار عکس: عکس های سپرده

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما مرغ جوجه روتیسری رنده شده می تواند روی یک گازپاچوی تازه تابستانی خوشمزه باشد. و از آنجایی که این یک سوپ سرد است، نیازی به پخت و پز نیست! اگر چیزی سرشار از پروتئین، سالم و منحصر به فرد می خواهید، این یکی را از دست ندهید.

حداقل آماده سازی پانزانلا

پانزانلا، نان ایتالیایی و سالاد سبزیجات تازه، مربعپانزانلا، نان ایتالیایی و سالاد سبزیجات تازه، مربع

اعتبار عکس: عکس های سپرده

ما هنوز سالاد را تمام نکرده‌ایم، هرچند که این یکی از یک عنصر تشکر ویژه دارد: نان! گوجه فرنگی گیلاسی، پیاز قرمز، ریحان، نان خرد شده، موزارلای تازه و مرغ جوجه گردان این سالاد تازه اما کمی لذیذ را تشکیل می دهند که از بهترین های هر دو دنیا گرفته شده است.

اسپرینگ رول تابستانی

می‌توانید اسپرینگ رول‌ها را با کاغذ برنج برای تنوع بدون پخت درست کنید. مرغ را با خیار، هویج، گیاهان تازه مانند نعناع یا گشنیز و سس بادام زمینی سریع امتحان کنید. هم فوق العاده سریع است و هم به طرز شگفت انگیزی خوشمزه است.

ساندویچ سالاد مرغ

ساندویچ سالاد مرغساندویچ سالاد مرغ

اعتبار عکس: عکس های سپرده

سالاد مرغ کلاسیک عملاً به شما التماس می کند که آن را با مرغ جوجه گردان درست کنید. کرفس، میوه های خشک یا تازه مانند سیب یا انگور، آجیل ترد و یک سس گیاهی تازه را برای ناهار نهایی روز کاری بریزید.

چیپس ذرت

ناچوس ذرت و لوبیا تازهناچوس ذرت و لوبیا تازه

اعتبار عکس: کارن کلی.

آیا می توانید ناچو بدون پنیر آب شده بخورید؟ مطمئناً – پنیر را عوض کنید، یا همان فرسکو یا رویه خامه ای دیگر مانند خامه ترش، آن را با مرغ جوجه گردان و ناچوهای ضروری خود پر کنید، و درست داخل آن بکنید. Ta-da: ناچو برای شام.

قطار چهارشنبه

قطار چهارشنبهقطار چهارشنبه

اعتبار عکس: عکس های سپرده

این ساندویچ ویتنامی خاص ممکن است نیاز به آماده سازی بیشتری نسبت به سایر گزینه های این لیست داشته باشد. اما وقتی همه چیز را درست کردید، در چند ثانیه جمع می‌شوند. جوجه روتیسری با سبزیجات ترشی مانند هویج و دایکون، خیار، هالاپینو، و کمی مایونز روی یک باگت تازه فرانسوی؟ چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟

باقی مانده های پخته شده

سوپ تورتیلای مرغ قابلمه ای آسان حاوی ذرت، مرغ و لوبیا است.  #بدون گلوتنسوپ تورتیلای مرغ قابلمه ای آسان حاوی ذرت، مرغ و لوبیا است.  #بدون گلوتن

اعتبار عکس: کارن کلی

پس از تهیه چند مورد از این دستور العمل ها، آیا هنوز مقداری گوشت روی استخوان هایی که می خواهید استفاده کنید دارید؟ باقیمانده مرغ جوجه گردان! هر چیزی که در یخچال شما باشد، از غذاهای پاستا گرفته تا سوپ، می‌تواند از ریختن مقداری مرغ جوجه‌گردان سود ببرد.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع