غذاهای غیرمنتظره ای که می توانید در وافل ساز بپزید · هوس های فصلی


اگر از علاقه مندان به وافل هستید، احتمالاً یک وافل ساز دستی روی پیشخوان آشپزخانه خود دارید. اما آیا می دانستید که وافل ساز شما بیشتر از ساخت وافل کار می کند؟ واقعیت این است که سازندگان وافل می توانند به سرو غذاهای مختلف فراتر از وافل کمک کنند. چه غذاهایی را می توان با وافل ساز طبخ کرد؟ مقدار زیادی! شاید تعجب کنید اگر متوجه شوید که این ماده بسیار بیشتر از وافل بلوبری است.

ساندویچ پنیر کبابی

اعتبار عکس: عکس های سپرده

به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که عاشق یک ساندویچ پنیر کبابی خوشرنگ نباشد. و این غذای راحت وقتی در وافل پخته شود طعم بهتری دارد. تنها کاری که برای پختن این ساندویچ های غذای راحتی در وافل وافل نیاز دارید این است که کمی کره را روی قسمت بیرونی ساندویچ پنیر بمالید (هر تکه ای از پنیر مورد علاقه شما این کار را می کند). ساندویچ را در وافل ساز حرارت دهید تا پنیر آب شود و قسمت بیرونی آن قهوه ای طلایی شود. ترد، مرطوب، کره ای – ممکن است نخواهید پنیر کبابی خود را به روش دیگری بپزید.

کسادیا

اعتبار عکس: عکس های سپرده

Quesadillas یکی دیگر از راحتی های کلاسیک است که می توان آن را با دستگاه وافل ساز آسان تر کرد. یک تورتیلا بردارید و مواد پرکننده دلخواهتان مانند پنیر و مرغ را داخل آن بریزید و تورتیلا را از وسط تا کنید. سپس تورتیلای تا شده را داخل وافل ساز بگذارید و درب آن را ببندید و بپزید تا پنیر آب شود و نان ترد شود. کوزادیلا را برش داده و با سالسا، گواکامول و خامه ترش سرو کنید.

براونی

اعتبار عکس: عکس های سپرده

بله شما آن را درست خواندید. با استفاده از وافل ساز می توانید براونی های خوشمزه درست کنید. ابتدا مخلوط براونی مورد علاقه خود را طبق دستورالعمل بسته آماده کنید سپس خمیر را داخل وافل ساز بریزید. آنقدر بپزید تا براونی ها از بیرون سفت و ترد شوند اما داخل آن ها همچنان لطیف باشد. فرورفتگی‌های موجود در وافل‌ساز به این براونی‌ها لبه‌های ترد ثابتی می‌دهد و در عین حال داخل براونی را نرم و کدر نگه می‌دارد. با یک قاشق بستنی وانیلی برای یک دسر ملایم به صورت گرم سرو کنید.

رول دارچین

اعتبار عکس: عکس های سپرده

براونی ها تنها دسرهایی نیستند که می توانید در دستگاه وافل ساز بپزید. رول های دارچینی نیز وقتی مانند وافل پخته می شوند، بسیار عالی می شوند. «پختن» رول دارچین در وافل ساز به طرز شگفت انگیزی آسان است و تنها در چند دقیقه قابل انجام است. با باز کردن مقداری خمیر رول دارچینی شروع کنید، آن را به صورت دایره های کوچک برش دهید و در وافل ساز قرار دهید. آنقدر بپزید تا رول های دارچینی پف کرده و طلایی شوند. روی آن (یا به شدت) با مایه کیک بریزید و گرم سرو کنید.

فلافل

اعتبار عکس: عکس های سپرده

فلافل یک غذای خوش طعم خاورمیانه است. اگرچه این غذا خوش طعم است، اما به دلیل وضعیت سرخ کردنی که دارد، معمولا سالم ترین غذا نیست. با این حال، می توانید نسخه سالم تری از این غذای کلاسیک را با استفاده از وافل ساز درست کنید. مخلوط فلافل را با استفاده از نخود، پیاز، سیر و ادویه جات آماده کنید، سپس مخلوط را به شکل نبات های کوچک در آورید. پتی ها را در وافل ساز قرار دهید و بپزید تا بیرون ترد و قهوه ای طلایی شوند. با نان پیتا و مواد مورد علاقه خود مانند سس تاهینی یا هوموس سرو کنید.

کیک خرچنگ

اعتبار عکس: عکس های سپرده

کیک خرچنگ یک غذای دریایی لذیذ است که می‌توان آن را با وافل ساز آسان‌تر هم درست کرد. مخلوط کیک خرچنگ مورد علاقه خود را با استفاده از گوشت خرچنگ، آرد سوخاری، تخم مرغ و ادویه ها آماده کنید. این مخلوط را به شکل نبات های کوچک درآورده و در وافل ساز قرار دهید. بپزید تا کیک های خرچنگی از بیرون ترد و قهوه ای طلایی و داخل آن مرطوب و نرم شوند. مقداری آب لیموترش را به مقداری از آن اضافه کنید یا از سس معمولی خود استفاده کنید.

چرا باید با اتو وافل آشپزی کرد؟

زن با اتو وافل
اعتبار عکس: عکس های سپرده

اگرچه یک اتو وافل به طور فریبنده ای اساسی است، اما قدرت آن در طراحی وافل آن نهفته است. برآمدگی های کوچک ایجاد شده توسط قله ها و دره های بشقاب های داغ، غذا را به یک خوراکی بافتی تبدیل می کند. در ضمن حرارت غذا را سریع و یکنواخت بدون نیاز به روغن زیاد می پزد. بنابراین، دفعه بعد که ناهار می خورید، به فکر درست کردن یک ظرف در وافل وافل مطمئن خود باشید.