کیک هندوانه – امید مغذی


آیا به دنبال دسری هستید که جشن و خوشمزه باشد؟

آیا می دانستید به طور متوسط…

بچه ها روزانه 66 گرم شکر می خورند، یعنی دو و نیم برابر مقدار توصیه شده. و برابر است 53 پوند شکر در سال!

نوشیدنی های شیرین شده با شکر 47 درصد از این قند و تنقلات و دسرهای شیرین 31 درصد را تشکیل می دهند!

برای یک جایگزین سرگرم کننده، جشن و سالم تر…

کاپ کیک هندوانه را امتحان کنید!

آنها یک خوراکی عالی هستند که قند بسیار کمتری دارند اما همچنان رنگارنگ و زیبا هستند. بنابراین در حالی که آنها حاوی مقداری قند طبیعی از میوه هستند، بسیار کمتر از آن چیزی است که در یک کاپ کیک یافت می شود.

و همچنین حاوی مواد مغذی و فیبر مهم برای روده سالم هستند.

علاوه بر این، آنها دوستدار آلرژن هستند و همه خانواده شما نیز می توانند درگیر آن شوند! دستورالعمل ها بسیار آسان و قابل تنظیم برای آنچه خانواده شما دوست دارد یا می تواند در رژیم غذایی خاص خود بخورد!

بنابراین برای جشن تولد یا جشن بعدی خود، این کیک هندوانه ای را امتحان کنید.

عناصر:

هندوانه بدون هسته 1 عدد
1 سبد توت فرنگی
1 ظرف زغال اخته

دستورالعمل ها:

من با برش هندوانه ام به نصف (به صورت مقطعی، نه انتها به انتها) شروع کردم و یک برش 2 و نیم تا 3 اینچی درست کردم. سپس پوست برش هندوانه را جدا کردم.

من از یک کاتر کوکی گرد 2 ½ اینچی برای ایجاد شکل کیک استفاده کردم. این چیزی است که بچه ها می توانند به آن کمک کنند!

سپس، یک یا دو تکه هندوانه اضافی را برداشتم و به برش‌های نازک‌تر نیم اینچی برش دادم. من از کاتر کوکی قلب برای ساختن قلب های کوچک برای تزیین استفاده کردم.

شما می توانید هر چقدر که می خواهید خلاق باشید و با میوه تزئین کنید. می توانید میوه ها را به صورت آزاد روی آن قرار دهید یا از خلال دندان برای محکم کردن قطعات استفاده کنید. برای بچه ها، من دوست دارم آن را شل قرار دهم تا خلال دندان زیاد نباشد.

من از یک خلال دندان در مرکز هر کیک استفاده کردم، آن را به ¾ سمت داخل فشار دادم و قلب را به عنوان رویه کیک روی خلال دندان فشار دادم. * همیشه قبل از خوردن کیک، تمام خلال‌های دندان را بردارید.