هدایای منحصر به فرد روز ولنتاین برای آن شخص خاص · هوس های فصلی


به دنبال چیزی منحصر به فرد برای آن فرد خاص در زندگی خود هستید؟ روز ولنتاین بهترین زمان برای نشان دادن اینکه چقدر به دیگران اهمیت می دهید است، و ما ایده های خوبی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا دقیقاً این کار را انجام دهید. به راحتی در استرس زندگی روزمره خود مشغول و گم می شویم، اما همچنان مهم است که شخصاً با آن افراد مهم زندگی خود ارتباط برقرار کنیم.

بیایید شکلات را در فروشگاه رفاه محلی نخوریم. بیایید به آن شریک، رفیق، دوست یا عضو خانواده نشان دهیم که چقدر برای ما مهم هستند! بنابراین چه به دنبال هدایای سنتی یا غیر متعارف باشید، ما برای شما ایده های جالبی داریم.

پپتالکس زیبا

صحبت های پپ زیبا

اعتبار عکس: Pretty Pep Talks


این مجموعه جعبه‌ای از یادداشت‌های عاشقانه Pretty Peptalks پیچیده است و با جملات شاعرانه و شیرین برای ابراز محبت به قلب میل خود حک شده است. Pretty Peptalks کارت‌های سنتی ولنتاین را با این کارت‌های یادداشت چاپ شده با لترپرس به سطح لوکس جدیدی می‌آورد. این هدیه دوست داشتنی را برای کسانی که عاشق حروف هستند و قدر چیزهای زیبا را می دانند، دریافت کنید. آنها را اینجا پیدا کنید.

جام های دیوانه

فنجان های دیوانه

اعتبار عکس: جام های دیوانه


جعبه کادو لوکس استاندارد از Crazy Cups راهی عالی برای نشان دادن قدردانی از عاشق قهوه در زندگی شما در روز ولنتاین است. بسته های هدیه نمونه قهوه را مرور کنید و هدیه بعدی خود را هم اکنون خریداری کنید. با طعم های بسیار عالی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، یکی از عزیزان شما مطمئناً طعم مورد علاقه جدیدی پیدا می کند. آنها را اینجا پیدا کنید.

البوم عکس

البوم عکس

اعتبار عکس: Canva


چه چیزی می تواند خاص تر از یک آلبوم عکس خانگی باشد؟ ما دوست داریم آلبوم های تعطیلات خود را کنار هم قرار دهیم، اما هر موضوعی این کار را می کند! Shutterfly ساخت آن را در کمترین زمان ممکن می کند. آنها را اینجا پیدا کنید.

خوراکی

ترتیبات خوراکی

اعتبار عکس: ترتیبات خوراکی


Edible® میان‌وعده‌های میوه‌ای تازه، خوراکی‌های غوطه‌ور شده و گل‌هایی ارائه می‌کند که عشق را در تمام فصل حفظ می‌کنند. مجموعه گسترده ای از دسته گل ها، توت فرنگی های با روکش شکلاتی، و بشقاب های خوشمزه Edible مانند در آغوش گرفتن و بوسیدن با هم هستند. به دنبال لوس کردن عزیزتان هستید؟ دسته گل میوه روز ولنتاین یک سورپرایز بزرگ با آناناس های قلبی شکل و توت فرنگی های پاشیده شده با روکش شکلاتی است. این تحویل ویژه روز کسی را می سازد! آنها را اینجا پیدا کنید.

ظروف شیشه ای Caskata

ظروف شیشه ای کاسکاتا

اعتبار عکس: ظروف شیشه ای Caskata


ظروف شیشه‌ای شیک مجموعه Celia Caskata دارای لیوان‌های کوکتل کریستالی دهان دمیده در پالت‌های رنگی ترکیبی مانند رز/موکا و اقیانوس/سیترین است. آنها یک جعبه هدیه زیبا و زیبا برای آن شخص خاص در زندگی شما می سازند. Caskata یک کسب و کار متعلق به زنان است و در فهرست INC 5000 قرار دارد. با افزودن یک بطری شامپاین خوب، آن را خاص کنید. آنها را اینجا پیدا کنید.

بوق

گل های تازه در گلدان

اعتبار عکس: Canva


تصور کنید هر ماه یک دسته گل فصلی زرق و برق دار از گل های تازه مزرعه تحویل می گیرید. می توانید از بین هفتگی، ماهانه یا هر ماه در میان انتخاب کنید. چه لذتی برای آن شخص خاص! آن را اینجا پیدا کنید.

جازمین بیوتی

زیبایی جازمین

اعتبار عکس: جازمین


خط زیبایی پاک و با انگیزه توسط Jazmine Simon ایجاد شده است. سرم پرایمر هیدراتینگ او ژل سبک وزنی است که با ترکیبی منحصر به فرد از آنتی اکسیدان ها پوست را پرایمنت و آبرسانی می کند. تمام محصولات او بدون ظلم، تمیز، ایمن و پایدار ساخته شده اند. برای به دست آوردن درخشش کامل روز ولنتاین از سرم پرایمر گلو گتر، هایلایتر سه‌گانه روشن‌کننده، ریمل حجم‌دهنده مژه‌های لوکس و رژ لب‌تریو استفاده کنید. آن را اینجا پیدا کنید.