زمانی “باحال”، اکنون فقط ارزشش را دارد · هوس های فصلی


بچه‌های عزیز، قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید، باید متاسفیم، اما فقط برخی چیزها هستند که به نظر شما جالب هستند و دیگر آن وضعیت را ندارند. تا زمانی که ادامه داشت خوب بود، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم به سمت کارهای بزرگتر و بهتر بروید. برخی از این موارد ممکن است شما را شوکه کند، بنابراین قبل از شروع خواندن در یک صندلی راحت بنشینید. در اینجا فهرستی از مواردی که زمان کنار گذاشتن آن است آمده است:

بشقاب چینی

بشقاب های چینی

اعتبار عکس: Shutterstock

بله، ما در مورد مجموعه ای از ظروف زیبا صحبت می کنیم که شما در جعبه های اصلی دارید یا در یک محفظه شیشه ای در اطراف خانه خود نمایش داده می شود. بیایید صادق باشیم، فکر نمی کنید فضای مورد نیاز شما را اشغال می کند؟ شما واقعاً از آن استفاده نمی کنید. این گرد و غبار را جمع می کند، و آیا هرگز از آن استفاده خواهید کرد؟ چین یکی از آن چیزهایی است که شما دارید و کاملاً فراموش می کنید که دارید تا زمانی که یک روز خراب شود. حتی در آن زمان، شما هنوز از شکستن آن عصبانی خواهید شد.

کانال های خرید خانه

زوج پیر در حال تماشای تلویزیون

اعتبار عکس: Shutterstock

ما می دانیم که رفتن به فروشگاه از نظر فیزیکی بسیار مشکل است، اما زیبایی خرید آنلاین در همین است! مستقیماً از رایانه یا تلفن هوشمند خود، می توانید روی هر چیزی که می خواهید کلیک کنید و در کمتر از یک هفته آن را درب منزل خود داشته باشید. نیازی نیست به کسی که در تلویزیون یک ساعت متوالی در مورد یک محصول صحبت می کند تکیه کنید! ممکن است در دوربین بهتر به نظر برسد، اما در واقع ارزان ساخته شده است. به علاوه، جایی برای خرید محصولات غیر ضروری بیشتری ندارید. بهتر است به مرکز خرید سفر کنید و در واقع آنچه را که به دست خواهید آورد ببینید یا نظرات دیگران را به صورت آنلاین بخوانید.

کارآموزی بدون حقوق

مرد در دفتر کار

اعتبار عکس: Shutterstock

“من برای چنین تجربه باورنکردنی به شما پول می دهم!” ممنون، اما نه ممنون. این تجربه چگونه به پرداخت هزینه بنزینی که روزانه مرا به اینجا می رساند کمک می کند؟ بله، یک کارآموز از نقش چیزهای زیادی یاد می گیرد، اما باید شام هم بخورد. یک دستمزد ساعتی اندک باعث می شود که آنها احساس قدردانی و انگیزه بیشتری داشته باشند تا به شما کار با کیفیتی بدهند که ارزش وقت و هزینه شما را داشته باشد.

سختی دادن به کارگران خرده فروشی

کارگر زن در استارباکس

اعتبار عکس: عکس های سپرده

دلیلی وجود ندارد که یک نوجوان پشت یک ثبت نام کار کند زیرا روز بدی را پشت سر گذاشته اید. این تقصیر آنها نیست که کوپن شما قابل احترام نیست و حتی به فکر ایراد گرفتن از آنها برای گرفتن مدیر نباشید. این احتمال وجود دارد که در نهایت احمق به نظر برسید و بدون تخفیف از خانه خارج شوید. همچنین، اولین کارهای خود را به یاد می آورید! همیشه آسان نبود، پس با کارگرانی که فروشگاه‌ها را راه‌اندازی می‌کنند راحت باشید.

نوشتن چک

نوشتن چک

اعتبار عکس: Shutterstock

بله، خیلی رسمی است و بچه گربه شما با طرح کمان فانتزی است و همه چیز، اما دسته چک را ببندید لطفا. به خصوص در یک فروشگاه، دلیلی برای نگه داشتن کل خط وجود ندارد. اکنون کارت‌های اعتباری و نقدی سریع و آسانی داریم که می‌توانید آن‌ها را بکشید یا ضربه بزنید و سپس بروید.

ارسال متن با حروف کامل

پیرمرد پیامک می دهد

اعتبار عکس: Shutterstock

همه ما کتابی را خوانده ایم که در آن خط “AAAHHHHHH” را دیده ایم. احساس نکردی آن شخصیت دارد فریاد می زند؟ اگر با تمام حروف بزرگ برای ما پیامک کنید، این احساسی به ما دست می دهد. لطفا سر ما فریاد نزنید

روکش صندلی توالت فازی

پوشش مبهم صندلی توالت

اعتبار عکس: Shutterstock

ما نمی توانیم باور کنیم که این هنوز یک چیز است! به میکروب های روی این پوشش ها فکر کنید. بعد از ورزشگاه، عرق کردن چیزی نیست که بخواهید آن را لمس کنید، پس چرا مجبور شوید همه آن را هفته‌ها متوالی لمس کنند؟! این پارچه همچنین بویی را که معمولاً در حمام می‌یابیم را در خود نگه می‌دارد… خداحافظ، روکش‌های کثیف و کدر توالت.

نمایش های تلویزیونی درام پلیسی

نمایش تلویزیونی درام پلیسی

اعتبار عکس: Shutterstock

آیا به اندازه کافی سریال های تلویزیونی نداشته اید؟ آخرین چیزی که به آن نیاز دارید، نمایش پلیسی/کارآگاهی دیگری برای تماشای زیاده‌روی است، و البته، جرم همیشه در پایان هر قسمت حل می‌شود. به سمت گزینه بهتر تلویزیون بروید.

خط شکسته

کودک در حال انجام خط شکسته

اعتبار عکس: Shutterstock

اگرچه روی کاغذ بسیار زیبا است، اما نوشتن با خط شکسته در حال منسوخ شدن است. این به تدریج در مدارس کمتر تدریس می شود و زمانی که بچه ها می توانند دروس دیگری را یاد بگیرند به عنوان اتلاف وقت تلقی می شود. همچنین، گاهی اوقات خواندن خط شکسته از افراد مختلف دشوار است، بنابراین بیایید فقط به نوشتن با حروف اصلی بپردازیم.