چه توصیه‌هایی که بومرها ارائه می‌کنند اکنون از نظر فنی بی فایده است؟ · هوس های فصلی


اگر شما یک هزاره هستید یا بخشی از ژن Z هستید، به احتمال زیاد در اطراف تعداد زیادی بومر بزرگ شده اید، و در طول سال ها، این نسل به خاطر دادن توصیه های زندگی در مورد روش درست انجام کارها بدنام بوده است. در حالی که برخی از آن راهنمایی‌ها مفید بودند و امروزه هنوز هم مرتبط بودند، خرده‌های دیگری از بومرها در جامعه مدرن ما از بین رفته‌اند. در این فهرست، ما نگاهی به 12 توصیه رایج از Boomers می اندازیم که امروزه از نظر فنی بی فایده هستند.

همیشه پول را برای تلفن همراه داشته باشید

تلفن عمومی

اعتبار عکس: Shutterstock

با ناپدید شدن تلفن های عمومی از شهرهای سراسر جهان، به راحتی می توان فهمید که چرا این توصیه، در حالی که نیت خوبی دارد، دیگر کار نمی کند. به جای حمل سکه، داشتن یک شارژر برای تلفن همراهتان بهتر است.

شما همیشه ماشین حساب نخواهید داشت

ماشین حساب

اعتبار عکس: Shutterstock

وقتی دانش‌آموزان جوان در کلاس ریاضی مسائل را روی کاغذ حل می‌کردند یا ریاضیات ذهنی پیچیده‌ای را در ذهن خود انجام می‌دادند، بومرها همیشه از این توصیه به عنوان دلیل اهمیت این مهارت‌ها استفاده می‌کردند. اما حالا هر حرفه ای در هر زمینه ای یک ماشین حساب درست روی گوشی خود دارد تا این حساب را برایش انجام دهد!

به یک کارفرما وفادار بمانید

مرد شوکه شده گفت آه

اعتبار تصویر: Shutterstock.

شاید در آن روزگار، پریدن از کاری به آن شغل دیگر یک پرچم قرمز بود. اما در حال حاضر، بسیاری از صنایع و موقعیت ها نرخ گردش مالی بالایی دارند. بهترین راه برای افزایش حقوق اغلب جابجایی شرکت ها است.

برای مشاغل به صورت حضوری درخواست دهید

زن کت و شلوار

اعتبار عکس: Shutterstock

بومیان همیشه اهمیت نشان دادن چهره خود را به یک کارفرمای بالقوه می گویند. به نظر می رسد آنها فکر می کنند که این کار فداکاری شما را نشان می دهد و اولین تاثیر خوبی بر رئیس خواهد گذاشت. با این حال، برنامه های کاربردی آنلاین استخدام را برای همه راحت تر و سازماندهی می کند.

مشاوره مالی

زن شوکه شده و در حال حذف مشخصات

اعتبار تصویر: Shutterstock.

بسیاری از بومرزها احساس می کنند که با مقدار معقولی کار سخت، می توانید خانه بخرید، پس انداز را برای بازنشستگی کنار بگذارید و زندگی راحت داشته باشید. اما با مشکلات اقتصادی مدرن ما، این فانتزی به ندرت اتفاق می افتد.

هرگز از کارت اعتباری استفاده نکنید

زن متعجب

اعتبار عکس: Shutterstock

بسیاری از ما از گرفتن وام یا استفاده از این نوع کارت ها می ترسیدیم زیرا بومرها می گفتند که این فقط ما را در بدهی فلج کننده قرار می دهد. با این حال، برای ایجاد اعتبار تا بتوانید خریدهای مهمی انجام دهید، استفاده از کارت اعتباری حیاتی است.

مرخصی نگیرید

زوج سالخورده فعال و دوست داشتنی که در تعطیلات ساحلی زمستانی با بازو در میان تپه های شنی راه می روند

اعتبار عکس: عکس های سپرده

توصیه های بومر معمولاً حول محور تحت تأثیر قرار دادن رئیس خود با حفظ ظاهر سخت کار کردن و متعهد ماندن به شغل خود بدون توجه به هر چیزی است. اما هرگز نباید به خاطر گذراندن روزهای تعطیلی که شغلتان به شما مدیون است، احساس گناه کنید.

انجام بازی های ویدیویی هدر می رود

مردی در حال بازی های ویدیویی

اعتبار عکس: Shutterstock

بومیان کینه های زیادی نسبت به بازی های ویدیویی دارند. برخی فکر می کنند که آنها خشونت را تشویق می کنند، در حالی که دیگران فکر می کنند دستگاه ها مغز ما را خراب می کنند. با این حال، بسیاری از بازی های ویدئویی مهارت های حل مسئله را ارتقا می دهند. به‌علاوه، امروزه برخی از افراد از متخصصان بازی‌های ویدیویی به حرفه‌ای دست یافته‌اند.

جوایز مشارکت

بچه با جام

اعتبار عکس: Shutterstock

برای سال‌ها، بومرها شکایت داشتند که نسل‌های جوان‌تر بدون کار سخت حق دریافت جوایز دارند، زیرا می‌گویند این بچه‌ها صرفاً برای شرکت در یک فعالیت، جوایز دریافت می‌کنند. اما وقتی در مورد این یکی فکر می کنید، یک سوال روشن می شود: افرادی که در وهله اول آن جام ها را اهدا کردند چه کسانی بودند؟ بومرها!

مدارک دانشگاهی = موفقیت

زن ناراحت شانه بالا انداخته

اعتبار تصویر: Shutterstock.

در حالی که نسل‌های گذشته ممکن بود پس از فارغ‌التحصیلی از کالج، بدون مشکل شغلی پردرآمد داشته باشند، امروزه بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و رقابت سخت، با مشکلاتی در ورود به دنیای حرفه‌ای مواجه هستند.

خط شکسته را یاد بگیرید

کودک در حال انجام خط شکسته

اعتبار عکس: Shutterstock

بومرها اغلب یا اصرار داشتند که خط شکسته مهارتی حیاتی برای کودکان برای یادگیری در مدرسه است یا از اینکه این هنر در حال مرگ است ابراز تاسف می کردند. در هر صورت، این طرز فکر قابل تحمل نیست. امروزه عملاً هیچ موقعیتی وجود ندارد که خط شکسته برای موفقیت زندگی مهم باشد.

خیلی نزدیک تلویزیون ننشینید

زنی با چشمان ضربدری

اعتبار عکس: Shutterstock

به دلایل عجیب و غریب، بسیاری از بومرها به فرزندان خود گفتند که ماندن طولانی مدت در نزدیکی تلویزیون باعث می‌شود که چشم‌های آن‌ها به صورت دائمی در هم برود. کاملاً مشخص نیست که این توصیه از کجا آمده است، اما درست نیست.

منبع Reddit