نحوه اتصال اکانت Ftp سی پنل به نرم افزار Filezilla + فیلم آموزشی

یکی از مزایای اصلی انتخاب VPS ترکیه وی پی اس یار پینگ کمتر است. GitHub با بسیاری از ارائهدهندگان معروف VPS مانند DigitalOcean، مایکروسافت و آمازون همکاریهایی را انجام داده ایران سی پنل است. این سرورها امکان استفاده از دیتابیس MSSQL و وب سرویس IIS را مهیا میکنند که از سرویسهای شرکت مایکروسافت هستند. به طور معمول ممکن است شرکت خدمات میزبانیوب شما برایتان در بازههای زمانی مشخصی به صورت خودکار بک آپ تهیه کنند. پشتیبانی سرور و فضای میزبانی، یکی از مواردی می باشد که هر شرکت هاستینگی باید به آن به عنوان ستون های بنیادی خودش نگاه کند، در ایران سرور ما با بهره گیری سه شیفت پشتیبانی، به صورت ۲۴ ساعته آماده برطرف سازی مشکلات و دغدغه های وب سایت و سرویس شما هستیم. تفاوت هاست و سرور یکی از سوالات پرتکرار در زمینه وب می باشد و به نوعی این مفاهیم را می توان پایه و اساس دنیای وب دانست. هاست سی پنل، نوعی از فضای میزبانی است که برای میزبانی وب سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

هاست و سرورVirtual Private Servers (VPS) and Virtual Desktops - Kualitek تمایل دارند خودشان سرویس میزبانی را کانفیگ و پیکربندی کنند. وقتی یک میزبانی وب یا هاست میخرید، اولین دامنهای که روی آن ایجاد میکنید، دامنه اصلی شما نامیده میشود. ۵- اگر میخواهید یک حساب برای دامنه جدید خود ایجاد کنید، روی گزینه کلیک کنید. در صورتی که تمایل دارید از نام کاربری حساب دیگری استفاده کنید، نام کاربری مورد نظر را به صورت دستی وارد کنید. سپس هر دامنه جدیدی که به این هاست اضافه کنید، یک ادان دامین محسوب میشود. آماره مشخص شده در این قسمت، تعداد فایل ها و مسیرهایی (آی نودهایی) که اکانت شما در حال حاضر استفاده می کند را نشان می دهد. ارقام موجود در قسمت بیانگر تعداد اکانت های مورد استفاده اکانت شماست. اگر هنوز به طور کلی با مفهوم دامنه چیست آشنا نیستید پیشنهاد ما به شما مطالعه مقالهای در این مورد میباشد.

بنابراین در ورود اطلاعات دقت کافی داشته باشید.

سرور های ایران و خارج، انواع نمایندگی، ثبت انواع دامنه، سرور های اختصاصی و مجازی، ارائه پنل اس ام اس و انواع گوناگون خدمات انتخابهای زیادی را به طیف وسیعی از کاربران می دهد تا با استفاده از خدمات ما رشد بیشتر و سریعتری را تجربه مجازی کنند. این مقدار به این معناست که اسکریپت ما باید در هر 6 ساعت، یک بار اجرا شود. پس اگر به addon domain نیاز دارید در هنگام خرید هاست دقت کنید که هاست موردنظر این امکان را به شما ارائه دهد. در صورتی که درباره دی ان اس به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، پیشنهاد میکنیم مقاله DNS چیست را مطالعه کنید. بنابراین در ورود اطلاعات دقت کافی داشته باشید. پس از تکمیل اطلاعات روی دکمه خرید وی پی اس پرسرعت ایران | فروش VPS اختصاصی پرسرعت کلیک کنید. شما میتوانید فایلهای جدید خود را که به مربوط به ادان دامین است در این زیر دامنه آپلود کنید. بعد از زدن این دکمه، وارد بخش زیر میشوید و باید تب اول آن () را انتخاب کنید.

۲- طبق تصویر زیر روی گزینه کلیک کنید. ۵- روی گزینه کلیک کنید. حالا در این صفحه گزینه را انتخاب کنید. در صفحه مدیریت ، شما میتوانید پایگاه داده جدیدی را با کلیک کردن بر روی «» یا «ایجاد پایگاه داده جدید» ایجاد کنید. ۳- روی گزینه کلیک کنید. ۳- در قسمت نام دامنه جدید را بدون پیشوند در قسمت وارد کنید. وقتی از یک ادان دامین استفاده میکنید، در واقع بخش کنترل پنل (سی پنل یا دایرکت ادمین) سایتهای شما یکی است، اما میتوانید هر دو یا چند سایت را به صورت مستقل از هم و بدون وجود اختلالی مدیریت کنید. سپس به آموزش ساخت ادان دامین پرداختیم و نحوه ساخت آن را در دو پنل سی پنل و دایرکت ادمین بررسی کردیم. ۱- وارد حساب کاربری خود در دایرکت ادمین شوید. در پایان این مقاله آموزشی قادر به تشخیص ورژن php در دایرکت ادمین و تغییر آن خواهید بود.&;&;!