تنقلات نوستالژیک دهه 80: لذت های دوران کودکی مورد علاقه خود را دوباره زنده کنید


شاید دهه 80 تمام شده باشد، اما خاطره تنقلات و آب نبات های مورد علاقه دوران کودکی شما برای همیشه باقی خواهد ماند. برخی از این تنقلات هنوز در دسترس هستند و بسیاری از آنها متوقف شده است. با این لیست از محبوب ترین تنقلات دهه 80 در مسیر حافظه قدم بزنید تا به شما یادآوری کند که زمان چقدر سریع گذشته و نوستالژی را برانگیخته است. آیا این تنقلات دهه 80 نیز مورد علاقه شما هستند؟

زن در حال خوردن چیپسزن در حال خوردن چیپس

اعتبار عکس: عکس های سپرده

1. چیپس ترتیلا در مزرعه خنک Doritos

نه، این‌ها سالم‌ترین میان‌وعده‌ها نیستند، اما همه چیپس‌های تورتیلای Doritos Cool Ranch را از دهه 80 دوست داشتند و هنوز هم دوست دارند! چیپس های Doritos در سراسر جهان معروف هستند و طعم های زیادی برای انتخاب دارند. طعم کول رنچ خوش طعم و مرکباتی است و در عین حال ترد خوشمزه ای نیز دارد.

طعم Cool Ranch به طور موقت در طول بیماری همه گیر موجود نبود و بسیاری نگران بودند که تولید آن متوقف شود. با این حال، Doritos تایید کرد که آنها هستند برگشت در انبار و در قفسه ها می ماند!

2. پیتزا پپرونی با پوسته کره ای سیر یخ زده داغ

این پیتزای پپرونی با کره یخ زده سیر یکی از محبوب ترین میان وعده های دهه 80 است. پیتزا یکی از محبوب ترین انواع غذا در سرتاسر جهان است و Hot Pockets یک نسخه راحت ایجاد کرده است که لذت بردن از آنها را در حین حرکت آسان می کند. جدا از پیتزا پپرونی، می توانید انواع فیلینگ ها و طعم ها را انتخاب کنید.

3. بسته اسنک پودینگ وانیلی

چه کسی می تواند در برابر دسر پودینگ وانیلی مقاومت کند؟ کلاسیک شیرین و خامه ای که همه عاشق یکی از محبوب ترین تنقلات دهه 80 هستند. هر پودینگ اسنک پک از شیر طبیعی تهیه شده است، دارای 0 گرم چربی ترانس است و فاقد مواد نگهدارنده و شربت ذرت با فروکتوز بالا است. همچنین فاقد گلوتن و کوشر است.

4. کوکی وانیلی Keebler Vienna Fingers

در اینجا یک میان وعده کلاسیک دیگر از دهه 80 وجود دارد – انگشتان کلاسیک وین از Keebler. هر بسته با کوکی‌های ساندویچی ترد همراه با یک کرم فاسد داخل آن عرضه می‌شود. اگر هوس چیزی شیرین می کنید، این کلوچه ها یک انتخاب عالی هستند.

5. Nerds Grape & Strawberry Candy

هیچ لیستی از محبوب ترین میان وعده ها (برای هر دوره ای) بدون یک میان وعده شیرینی محبوب کامل نمی شود. مورد مشخص: Nerds. به طور خاص، Nerds Grape & Strawberry Candy محبوب ترین ترکیب این برند است.

این آب نبات های ترش ریز و ترد در داخل از کریستال های شکر کمی ساخته شده اند. رنگ و لایه پوشش ترش آن رنگ زنده و طعم بد را فراهم می کند. در دهه 80، مقاومت در برابر ترکیب غنی بنفش و صورتی حتی برای بزرگسالان سخت است.

6. اسنک میوه های مخلوط Welch’s

در حالی که بیشتر تنقلات موجود در این لیست لذت خالص را ارائه می دهند، اسنک های مخلوط میوه ولش داستان متفاوتی است. میان وعده میوه ای مخلوط از میوه های طبیعی، منبع عالی ویتامین های A، C و E ساخته شده است. علاوه بر این، این میان وعده بدون استفاده از مواد نگهدارنده یا طعم دهنده مصنوعی تهیه می شود. بنابراین، می توانید از طعم های طبیعی و خوشمزه میوه ها مانند پرتقال، انگور سفید، انگور کنکورد، توت فرنگی و غیره لذت ببرید.

اسنک میوه مخلوط ولش نیز فاقد گلوتن است.

7. چوب شور منجمد اصلی کاملاً پخته نرم

سوپر پرتزل منجمد اصلی و کاملا پخته نرم چوب شور یکی دیگر از میان وعده های نوستالژیک دهه 80 است. اینها تنقلات یخ زده هستند، بنابراین قبل از خوردن آنها را در مایکروویو گرم کنید، و اینها کاملاً پخته می شوند و در 30 ثانیه یا کمتر آماده می شوند. از این رو، آنها میان وعده کاملی را درست می کنند که می توانید هر زمان که هوس کردید، آن را میل کنید.

8. Pillsbury Frozen Strawberry Toaster Strudel

Pillsbury یکی دیگر از برندهای معروف است که به خاطر تنقلات خوشمزه، از پیش پخته و یخ زده اش شناخته شده است. توستر توستر اشترودل یکی از محبوب ترین تنقلات آنهاست که می توانید در عرض چند ثانیه از آن لذت ببرید. اگر عاشق خوردن اشترودل برای میان وعده یا صبحانه هستید، بهتر است اینها را تهیه کنید زیرا راحت، خوشمزه و برای هوس های شیرین شما عالی هستند!

می توانید این میان وعده یخ زده را در فریزر نگهداری کنید و در فر، توستر یا سرخ کن با هوا گرم کنید. این واقعیت که آن را برای گرم کردن آماده می کند، آن را قابل حمل و راحت می کند.

9. پای پودینگ میزبان

اگر یک بچه دهه 80 هستید، به احتمال زیاد پای پودینگ میزبان خورده اید. این میان وعده شادی های ساده ای را برای هر کسی که از آن لذت می برد ایجاد می کند. اینها کیک های پودینگی هستند که با وانیل یا شکلات پر شده اند. این سالم ترین میان وعده نیست، اما یکی از آن تنقلاتی است که شما را به میل میل می کند.

10. تارت های پاپ سیب هلندی

پاپ تارت یکی دیگر از پدیده های دهه 80 است. تارت‌های هلندی سیب پاپ یکی از محبوب‌ترین میان وعده‌های این دهه هستند زیرا ذائقه شما را قلقلک می‌دهند. تارت های پاپ در طیف گسترده ای از گزینه های طعم در دسترس هستند، به این معنی که چیزی برای همه وجود دارد.

تارت های هلندی سیب پاپ یکی از محبوب ترین طعم ها هستند زیرا بیشتر مردم را به یاد یک طعم آشنا می اندازند: پای سیب. متأسفانه، طعم تارت اپل پاپ هلندی، همراه با بسیاری دیگر مانند دارچین شکر قهوه ای، سیب دارچین، میوه و ماست توت فرنگی، و کرم دارچین دانمارکی، متوقف شده است.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.





منبع