غذای راحت تر از لباس خواب مورد علاقه شما · هوس های فصلی


از خورش‌های دلچسبی که شما را به آشپزخانه مادربزرگ می‌رسانند تا شگفت‌انگیزهای شیرین و لطیفی که راحتی را دوباره تعریف می‌کنند، این دستور العمل‌ها درمان عالی برای آن روزهایی هستند که می‌خواهید طعم خانه را بچشید. چه به دنبال فرار از سرمای یک روز بارانی باشید و چه صرفاً بخواهید لذتی را که با طعم‌های آشنا به همراه دارد بچشید، این غذاها وعده می‌دهند که بازی غذای راحتی شما را بالا ببرد. بنابراین، گرد و غبار آن قابلمه ها و ماهیتابه ها را پاک کنید، مواد مورد علاقه خود را جمع آوری کنید، و بیایید مقداری جادوی آشپزی ایجاد کنیم که احساس راحتی، رضایت و رضایت کامل به شما بدهد!

خورش سیب سیب

یک دستور العمل راحت برای خورش گوشت گاو، بسته بندی شده با هویج لطیف، سیب زمینی دلچسب، و شاخه های رزماری معطر.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این خورش سیب سیب بدون گلوتن و سرشار از راحتی است. کنار هم ریختن آن آسان است و طعم آن روز بعد عالی است. این غذای عالی برای شرکت در تعطیلات است.
دریافت دستور غذا: خورش سیب سیب

کاری مرغ کمبل

یک کاسه دلپذیر از کاری مرغ با برنج و نخود، مناسب برای به اشتراک گذاشتن.یک کاسه دلپذیر از کاری مرغ با برنج و نخود، مناسب برای به اشتراک گذاشتن.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این ادویه کاری مرغ کمپبل، غذای راحت و مناسبی است که خانواده شما دوست دارند. مملو از مرغ لطیف، سبزیجات و آبگوشت خوش طعمی است که با کاری، زردچوبه و سوپ خامه مرغ کمبلز تهیه شده است.
دریافت دستور غذا: کاری مرغ کمبل

پارمزان مرغ با پپرونی

این مجموعه پیتزای لذیذ، یک غذای راحت مشترک مورد علاقه است و دارای رویه‌های کلاسیک مانند پپرونی و گوجه‌فرنگی است.این مجموعه پیتزای لذیذ، یک غذای راحت مشترک مورد علاقه است و دارای رویه‌های کلاسیک مانند پپرونی و گوجه‌فرنگی است.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این پارمزان مرغ مناسب خانواده با پپرونی در آن شب های سرد زمستانی کنار آتش فوق العاده رضایت بخش است. اضافه کنید چون باقیمانده آن خوشمزه است.
دریافت دستور غذا: پارمزان مرغ با پپرونی

کاری آسان گاو

کاری گوشت گاو تایلندی با فلفل و ریحان، یک غذای راحت و خوشمزه که برای هر وعده غذایی مناسب است.  این دستور العمل را از دور مشترک دستور العمل های غذای راحتی امتحان کنید!کاری گوشت گاو تایلندی با فلفل و ریحان، یک غذای راحت و خوشمزه که برای هر وعده غذایی مناسب است.  این دستور العمل را از دور مشترک دستور العمل های غذای راحتی امتحان کنید!
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

Easy Beef Curry پر از طعم دودی و تند است و با استفاده از خمیر کاری در کمتر از 30 دقیقه به هم می رسد. طعم سس مثل این است که تمام روز در حال پختن است. {بدون گلوتن}
دریافت دستور غذا: کاری آسان گاو

سوپ همبرگر آسان

یک کاسه خورش آرامش بخش که با ترکیبی عالی از گوشت، سبزیجات و نخود فرنگی گرد شده است - یک غذای ایده آل برای یک وعده غذایی مشترک.یک کاسه خورش آرامش بخش که با ترکیبی عالی از گوشت، سبزیجات و نخود فرنگی گرد شده است - یک غذای ایده آل برای یک وعده غذایی مشترک.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این سوپ آسان همبرگر ترکیبی خوشمزه از طعم ها است که شما را از درون گرم می کند. بسته بندی شده با گوشت چرخ کرده بدون چربی، ترکیبی از سبزیجات تازه و آبگوشت خوش طعم، این سوپ نه تنها خوشمزه است، بلکه فوق العاده مغذی نیز هست. این غذای راحت برای یک روز سرد است و بهترین بخش این است که بدون گلوتن و لبنیات است!
دریافت دستور غذا: سوپ همبرگر آسان

دستور تهیه خورش گوشت گاو بدون گلوتن در قابلمه فوری

یک کاسه راحت خورش گوشت گاو، که با هویج و سیب زمینی گرد شده است.یک کاسه راحت خورش گوشت گاو، که با هویج و سیب زمینی گرد شده است.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این خورش گوشت گاو بدون گلوتن یک غذای دلچسب و سالم است که برای آن شب های سرد عالی است. بسته بندی شده با گوشت گاو نرم، سبزیجات پر جنب و جوش، و آبگوشتی غنی و خوش طعم، این خورش نه تنها خوشمزه است، بلکه فوق العاده رضایت بخش است. این یک دستور غذای خانواده پسند است که مطمئناً به یک غذای اصلی در خانه شما تبدیل خواهد شد.
دریافت دستور غذا: دستور تهیه خورش گوشت گاو بدون گلوتن در قابلمه فوری

کباب خوک آهسته پز

یک غذای راحت مشترک مورد علاقه، ساندویچ گوشت خوک کشیده شده کاملاً با سالاد کلم تند و یک بطری آبجو با طراوت ترکیب می شود تا وعده غذایی نهایی را کامل کند.یک غذای راحت مشترک مورد علاقه، ساندویچ گوشت خوک کشیده شده کاملاً با سالاد کلم تند و یک بطری آبجو با طراوت ترکیب می شود تا وعده غذایی نهایی را کامل کند.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این دستور پخت آسان کباب خوک با اجاق آهسته یک دستور العمل بدون سر و صدا و بدون آماده سازی است که برای شب های شلوغ هفته و غذاهای تابستانی مناسب است. صبح ها 3 ماده معمولی را داخل اجاق گاز آهسته خود بریزید تا عصرانه یک وعده غذایی خوش طعم که همه خانواده دوستش داشته باشند.
دریافت دستور غذا: کباب خوک آهسته پز

سینه گوساله آهسته پز دو ماده ای

دستور العمل های غذای راحتی مشترک برای تاکوی گوشت خوک با تربچه و لیموترش.دستور العمل های غذای راحتی مشترک برای تاکوی گوشت خوک با تربچه و لیموترش.
اعتبار عکس: هوس های فصلی.

این بریسکت گاو آهسته دو ماده ای ساده یک شام خانگی خواهد بود. پختن برس در آرام پز با سالسا ورده گوشت را لطیف و آبدار می کند.
دریافت دستور غذا: سینه گوساله آهسته پز دو ماده ای

کباب فیله گاو شکم پر

یک بشقاب آرامش بخش با کباب و سبزیجات روی آن، مناسب برای هر کسی که به دنبال غذای راحتی خوشمزه است.یک بشقاب آرامش بخش با کباب و سبزیجات روی آن، مناسب برای هر کسی که به دنبال غذای راحتی خوشمزه است.
اعتبار عکس: بوی دلیش می دهد.

فیله گوشت شکم پر یک دستور غذای کلاسیک گوشت گاو است که برای هر موقعیت خاص مناسب است. این یک تکه گوشت بدون چربی و خوش طعم است که با قارچ، اسفناج، پنیر و سبزی پر شده و سپس برشته می شود. شما یک کباب شیک خواهید داشت که مطمئنا مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
دریافت دستور غذا: کباب فیله گاو شکم پر

کباب قابلمه ای می سی سی پی

یک کاسه گوشت خوک کباب‌شده با یک چنگال، مناسب برای علاقه‌مندان به غذا یا کسانی که به دنبال دستور العمل‌های خوشمزه هستند.یک کاسه گوشت خوک کباب‌شده با یک چنگال، مناسب برای علاقه‌مندان به غذا یا کسانی که به دنبال دستور العمل‌های خوشمزه هستند.
اعتبار عکس: Cinnamon Sage And Co.

این کباب قابلمه ای می سی سی پی یک کباب چاک است که تا قهوه ای طلایی سرخ می شود، سپس به آرامی با فلفل فلفلی، سس و چاشنی پخته می شود تا نرم شود. یک دستور العمل منحصر به فرد که به راحتی جمع می شود و برای غذا دادن به جمعیت عالی است!
دریافت دستور غذا: کباب قابلمه ای می سی سی پی

جوجه رزماری

دستور غذای راحتی: سینه مرغ پخته شده با لیمودستور غذای راحتی: سینه مرغ پخته شده با لیمو
اعتبار عکس: شام در باغ وحش.

این مرغ رزماری سینه های مرغ سرخ شده با سس سیر و سبزی پوشانده شده است و سپس به رنگ قهوه ای طلایی پخته می شود. یک گزینه شام ​​آسان که مطمئناً نظرات مثبتی را دریافت می کند و برای یک شب شلوغ هفته عالی است.
دریافت دستور غذا: جوجه رزماری

پاستا کاربونارا ترکیه

پاستا مرغ و نخود، یک غذای آرامش بخش که ترکیبی از غنای بیکن و تازگی نخود فرنگی است.  این دستور غذا برای به اشتراک گذاشتن با عزیزان عالی است، زیرا طعم های آرامش بخش را در یک غذای خوشمزه گرد هم می آوردپاستا مرغ و نخود، یک غذای آرامش بخش که ترکیبی از غنای بیکن و تازگی نخود فرنگی است.  این دستور غذا برای به اشتراک گذاشتن با عزیزان عالی است، زیرا طعم های آرامش بخش را در یک غذای خوشمزه گرد هم می آورد
اعتبار عکس: شام در باغ وحش.

این ماکارونی بوقلمون کاربونارا از بوقلمون، نخود فرنگی و بیکن تشکیل شده است که همگی با اسپاگتی در سس پارمزان خامه ای مخلوط شده است. یک گزینه شام ​​سریع و آسان که بهترین راه برای استفاده از باقی مانده های تعطیلات شما است!
دریافت دستور غذا: پاستا کاربونارا ترکیه

تاکو نوعی غذای مرکب

مجموعه ای مشترک از دستور العمل های آشپزی مکزیکی آرامش بخش، که هر کدام به طرز وسوسه انگیزی روی یک قاشق سرو می شود.مجموعه ای مشترک از دستور العمل های آشپزی مکزیکی آرامش بخش، که هر کدام به طرز وسوسه انگیزی روی یک قاشق سرو می شود.
اعتبار عکس: آشپز شاد.

شب تاکو را با این دستور پخت ساده تاکو طعم دار کنید! Everyboyd ثانیه هایی از این چرخش را در مورد یکی از محبوب های مکزیکی می خواهد.
دریافت دستور غذا: تاکو نوعی غذای مرکب

تاکو تاتر توت کاسرول

یک قاشق غذاخوری مشترک کاسرول مکزیکی با لوبیا سیاه و زیتون سیاه، مناسب برای دستور العمل های غذای راحت.یک قاشق غذاخوری مشترک کاسرول مکزیکی با لوبیا سیاه و زیتون سیاه، مناسب برای دستور العمل های غذای راحت.
اعتبار عکس: آشپز شاد.

این کاسرول تاکو تاتر توت ترکیبی از گوشت چرخ‌کرده گاو با طعم‌های کلاسیک مکزیکی است و روی آن پنیر خوشمزه می‌آید. ایده آل برای Cinco de Mayo.
دریافت دستور غذا: تاکو تاتر توت کاسرول

دستور پخت زیتی با سه پنیر

مجموعه ای مشترک از دستور العمل های غذای راحتی، از جمله یک کاسه پاستا با سس گوجه فرنگی.مجموعه ای مشترک از دستور العمل های غذای راحتی، از جمله یک کاسه پاستا با سس گوجه فرنگی.
اعتبار عکس: آشپز شاد.

پخته زیتی یکی از این دستور العمل های ماکارونی فوق العاده خوشمزه، بی عیب و نقص و همیشه سبز است که همه دوست دارند. زمانی عالی است که نیاز به غذا دادن به جمعیت دارید.
دریافت دستور غذا: دستور پخت زیتی با سه پنیر

لغزنده بریسکت جدا شونده

غذای راحتی مشترک - لغزنده های گوشت خوک BBQ را روی یک تخته چوبی جمع کنید.غذای راحتی مشترک - لغزنده های گوشت خوک BBQ را روی یک تخته چوبی جمع کنید.
اعتبار عکس: Burrata and Bubbles.

هنگامی که به یک پیش غذای آسان برای مهمانی نیاز دارید که برای روز بازی مناسب است، هر بار به این نوارهای لغزنده سینه باز می‌روید! نان های بریوش کره ای با بریسک خرد شده، چدار دودی و سس باربیکیو مورد علاقه شما پر می شوند و سپس پخته می شوند تا با پنیر ذوب شده گیتی در داخل گرم و بیرون کاملا برشته شوند. بعلاوه، این نوارهای لغزنده BBQ فقط به 15 دقیقه زمان آماده سازی عملی و پنج ماده ساده نیاز دارند.
دریافت دستور غذا: لغزنده بریسکت جدا شونده

دنده پرایم دودی (کباب دنده ای ایستاده)

یک دستور غذای رست بیف راحت که با مقداری جعفری در بشقاب به اشتراک گذاشته شده است.یک دستور غذای رست بیف راحت که با مقداری جعفری در بشقاب به اشتراک گذاشته شده است.
اعتبار عکس: Burrata and Bubbles.

برای بهترین وعده غذایی مناسب، بهتر از این کباب دنده پرایم دودی نمی شود! این تکه زیبای گوشت گاو را در کره سیر ادویه‌ای خفه می‌کنند و سپس دود می‌کنند تا تبدیل به آبدارترین و لطیف‌ترین گوشت در دهان شود. می‌توانید آن را روی یک گریل گلوله‌ای برقی، کباب‌پز زغالی یا کباب‌پز گازی – انتخابی خودتان، دود کنید. مهم نیست که چگونه این دنده اصلی خوش طعم را دود می‌کنید، مطمئناً از جمعیت لذت می‌برید که در هر فرصتی که به دست می‌آورید می‌خواهید از آن استفاده کنید.
دریافت دستور غذا: دنده پرایم دودی (کباب دنده ای ایستاده)

بیشتر از هوس های فصلی

یک تکه کیک بستنی بلوبری در بشقاب.یک تکه کیک بستنی بلوبری در بشقاب.
کیک بلوبری بهشت ​​روی زمین. اعتبار عکس: Busy Family Recipes.

به دنبال خوراکی‌های شیرین آسان و دلپذیری هستید که عملاً سادگی را فریاد می‌زند؟ این مقاله به جادویی می پردازد که در یک تابه 9×13 آشکار می شود، جایی که دسرها به عنوان قهرمانان گمنام آشپزخانه شما ظاهر می شوند.

دستور العمل ها را از اینجا دریافت کنید: 22 دسر غیر قابل مقاومت در یک تابه 13 در 9 تهیه شده است

22 دسر خوشمزه درست شده در تابه

یک تکه نان دارچینی سیب روی تخته برش.یک تکه نان دارچینی سیب روی تخته برش.
نان سرخ شده سیب. اعتبار عکس: شکر و روح.

از براونی های بی رنگ گرفته تا نان موزی مرطوب، ما در شرف اثبات این هستیم که تابه نان شما قهرمان گمنام دنیای دسر است. بدون نیاز به مراحل پیچیده یا درجه آشپزی – فقط کمی مخلوط کردن، ریختن، و مقداری جادوی خوب در فر.

دستور العمل ها را از اینجا دریافت کنید: 22 دسر خوشمزه درست شده در تابه

50 پیش غذا به اندازه کافی برای شام خوردن

قارچ های پنیری روی یک ورقه پخت.قارچ های پنیری روی یک ورقه پخت.
اعتبار عکس: شام در باغ وحش

بیایید معمول را کنار بگذاریم و سفری آشپزی را آغاز کنیم که در آن پیش غذاها در کانون توجه قرار می گیرند و نحوه لذت بردن از یک وعده غذایی را دوباره تعریف می کنند!

دستور العمل ها را از اینجا دریافت کنید: 50 پیش غذا به اندازه کافی برای شام خوردن


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع