بهترین کتاب های ساحلی برای تابستان · هوس های فصلی


همه خواندن ها گریزان هستند، اما هیچ چیز به سادگی خواندن تابستانی لذت بخش و رضایت بخش نیست.

اگرچه ممکن است همه ما نتوانیم تابستان خود را با دراز کشیدن روی یک حوله در کنار برخی از سواحل مدیترانه با رمانی در دست بگذرانیم، بدون شک، یک ویژگی جهانی وجود دارد – حال و هوای، اگر بخواهید – در مورد مطالعه تابستانی.

کتاب‌های جذاب تابستانی، هر غروب آفتاب‌گرفته را، چه در گرمای طاقت‌فرسا در ایوان حیاط خلوت و چه در زیر پرتوهای تنبل خورشید ساحلی، تقویت می‌کند.

چه چیزی آن را تابستان می کند بخوانید

احتمالاً یک یا دو مقاله وجود دارد که به طرز ماهرانه‌ای جزئیات جزییات جزئی را بیان می‌کند که یک کتاب را از ژوئن تا سپتامبر به خواندنی عالی تبدیل می‌کند. با این حال جادوی واقعی پشت یک بزرگ است تعطیلات تابستانی خواندن کتابی است که چیزی جز لذت بردن نمی‌طلبد: بدون تظاهر، بدون فشار و تحلیل طولانی – فقط هیجان سقوط آزاد در داستان سرایی خلع سلاح.

در حالی که منتظر باران های بهاری هستیم تا زمستان را از بین ببرند، زمان بهتری برای جمع آوری یک لیست مطالعه تابستانی در حالی که بعد از کتاب بعدی خود می خوانیم وجود ندارد. سفر جاده ای تابستانی یا فرار در کنار ساحل

با در نظر گرفتن این موضوع، این توصیه‌های کتاب به شما کمک می‌کند تا فهرست خود را با بهترین کتاب‌ها در ژانرهای مختلف شروع کنید که شما را در تمام تابستان جذاب نگه می‌دارد.

با نام تجاری جدید ساحل می خواند

کتاب‌های جدید براق برای افزودن به لیست خواندن شما را وادار می‌کند تا برای تعطیلات روز شماری کنید. هیچ‌وقت کمبودی در نسخه‌های جدید شگفت‌انگیز وجود ندارد که به بهترین وجه از آنها لذت ببرید کوکتل تابستانی در دست. تابستان با مجموعه ای امیدوارکننده از خواندنی های عالی عالی به نظر می رسد که برای بسته بندی در کیف ساحلی شما مناسب است.

“قرعه کشی” اثر یاسمین ایولانی هاکس

«هولا» که در هیلو زیبای هاوایی می گذرد، داستانی پر جنب و جوش در مورد هییی، زن جوانی است که در خانواده ای محترم در جزیره بزرگ متولد شده است. اما یک ناپدید شدن اسرارآمیز و سال ها پیامد، پیوند این خانواده را به نقطه شکست رسانده است. هییی امیدوار است که با القای سنت‌های نسلی جزیره‌اش در مسابقه Miss Aloha Hula، بتواند شایسته احیای سلسله خانواده‌اش باشد. n

“ما سه نفر” نوشته اوره آگباجه-ویلیامز

حالا اینجا ساحلی است که نوید چای و تنش را می دهد. تابستان امسال، Ore Agbaje-Williams یک درام کمدی خانگی درباره تنش تلخ بین یک شوهر، همسرش و بهترین دوستش به ما هدیه می دهد. همانطور که می توانید تصور کنید، یک منظره هیجان انگیز در طول یک روز اتفاق می افتد.

“غارت” نوشته تانیا جیمز

عباس یک نجار و منبت کار با استعداد است که به دستور سلطان تیپو به منظور بزرگداشت بازگشت پسرانش از اسارت بریتانیا، یک ماشین ببر چوبی عظیم بسازد. این کمیسیون زندگی این جوان را تغییر می دهد و حتی او را به اروپا می برد. اما ببر، نماد ثروت هند، توسط نیروهای انگلیسی غارت شده و در برخی از املاک روستایی انگلیسی به نمایش گذاشته می شود. عباس برای بازپس گیری غرور خود – و هند – تلاش می کند.

“داروخانه تمام شب” نوشته روت مادیوسکی

«داروخانه تمام شب» یک تباهی لس آنجلسی است: رابطه جنسی، مواد مخدر و تیپ های بازیگر مستاصل. اما در اصل، این داستان دو خواهر است که به سمت بزرگسالی می روند، با تصمیمات خود مبارزه می کنند و خواهر بودن خود را زیر سوال می برند.

“مردم بد تابستان” نوشته اما روزنبلوم

چه اتفاقی می افتد وقتی یک بدن پیدا می شود در کنار پیاده‌روی در جزیره‌ای مجلل که افراد زیبا، ثروتمند و بدخواهانه در آن زندگی می‌کنند؟ هر کس در جزیره آتش چیزی برای پنهان کردن دارد. می توانید انتظار داشته باشید که این مرگ مشکوک تمام زندگی آراسته آنها را به آتش بکشد.

کلاسیک های ساحلی برای لیست خواندن تابستانی شما

خواندن‌های جدید عالی هستند، اما هیچ چیز آرامش‌بخش‌تر از یک کتاب تابستانی فرسوده و کلاسیک نیست که می‌توان آن را در سفرهای ماجراجویی کوله‌پشتی یا بعدازظهر در دریاچه به همراه داشت.

“ویرانه های زیبا” اثر جس والترز

در «ویرانه های زیبا» دو داستان در یک داستان تنیده شده است. در سواحل ایتالیا در سال 1962، مرد جوانی مجذوب بازیگر جوان آمریکایی می شود که برای فیلمبرداری فیلم کلئوپاترا به هتل او می رود. پنجاه سال بعد، در لس آنجلس، این مرد ایتالیایی که اکنون یک آقای مسن است، به دنبال بازیگری می شود که آخرین بار نیم قرن پیش در هتل خود دیده بود. “ویرانه های زیبا” داستانی دوست داشتنی از عشق دیرینه و تله های کلاسیک هالیوود است.

“دختر رفته” اثر گیلیان فلین

بیش از یک دهه بعد، «دختر رفته» یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های هیجان‌انگیز و یکی از محبوب‌ترین کلوپ‌های کتاب است. امی و نیک پرتره یک ازدواج کامل است. با این حال، ناپدید شدن ناگهانی امی و مرگ احتمالی او جرقه تحقیقاتی را آغاز می کند که اسرار تلخ بسیاری را فاش می کند. اما واقعاً قربانی اینجا کیست؟

“خانه جزیره سرخ” اثر آندریا لی

همسر شی، سنا، برای او یک خانه تفریحی زیبا در کشور جزیره ای ماداگاسکار ساخته است. شای که متولد آمریکاست، خوشحال است که نقش ناظر بی خیال زندگی مردم اطرافش را بازی می کند. اما وقتی سال به سال با شوهر و فرزندانش برمی‌گردد، شی عمیقاً به جزیره، جادو و اسطوره‌های آن وابسته می‌شود. و از آنجایی که برخورد فرهنگ ها پرمشغله می شود، شای باید انتخاب کند.

“دختران” اثر اما کلاین

تابستان سال 1960 است، و ایوی بوید جوان متوجه سوزان و دوستانش می شود و دختران بزرگتر و تجسم آزادی آنها را مسحور می کند. ایوی که از شیفتگی او به سوزان و ناامیدی برای پذیرش کور شده است، متوجه نمی شود که او به سمت خشونت غیرقابل تصور می کشد.

“گتسبی بزرگ” اثر اف اسکات فیتزجرالد

این ثروت و ثروت است. این یک وسواس و استیصال وصف ناپذیر است. «گتسبی بزرگ» که در شکوه عصر جاز دهه 1920 می گذرد، نیک کاراوی جوان را دنبال می کند که در دنیای میلیونر جی گتسبی قرار می گیرد. تنها انگیزه گتسبی این است که دوباره با یک عاشق قدیمی، دیزی بوکانان، متحد شود.

«هفت شوهر اولین هوگو» نوشته تیلور جنکینز رید

برای سفری از طریق زرق و برق و زرق و برق آماده شوید دوران طلایی هالیوود با این رمان جذاب داستان زندگی ستاره افسانه ای فیلم، اولین هوگو و به شهرت رسیدن او از طریق هفت ازدواج پر فراز و نشیب را دنبال می کند. با اسرار و رسوایی هایی که در هر گوشه ای در کمین هستند، خوانندگان در هر پیچ و تاب این داستان خیره کننده و دراماتیک آویزان خواهند شد.

بهترین کتاب‌های ساحلی تابستان گذشته

با نزدیک شدن به فصل تابستان، زمان آن فرا رسیده است که برخی از بهترین کتاب های ساحلی سال گذشته را به یاد بیاوریم که روزهای آفتابی من را لذت بخش تر کردند.

«چیزی وحشی تر» نوشته کریستینا لورن

به دنبال یک عاشقانه تابستانی با کمی هیجان بیشتر؟ آخرین نسخه کریستینا لورن را تماشا کنید، یک ماجراجویی وسترن پر از پیچ و خم های غیرمنتظره. این انحراف از سبک معمول رام کام آنها برای طرفداران دوتایی نویسنده که برای چیز جدیدی آماده هستند عالی است. این کتاب بهترین ساحلی است که با اکشن و عاشقانه فراوان خوانده می شود.

«یک تابستان ایتالیایی» نوشته لوری نلسون اسپیلمن

این کتاب تابستانی دلگرم و الهام بخش شما را به حومه زیبای ایتالیا می برد. به سه نسل از زنان بپیوندید تا چالش های شخصی را پشت سر بگذارند و سفری را برای کشف، شفا و عشق آغاز کنند. این رمان با احساس خوب شما را با لبخند بر لب و قدردانی مجدد از قدرت بخشش و اهمیت خانواده به جای می گذارد.

«کری سوتو بازگشته است» اثر تیلور جنکینز رید

اگر از طرفداران آثار قبلی رید هستید، این رمان باید برای تابستان بخوانید. به دنبال تنیسور بازنشسته کری سوتو در حالی که در 37 سالگی تلاش می کند تا از رکورد جهانی خود در 20 عنوان گرند اسلم دفاع کند، این رمان داستانی است درباره هزینه عظمت و سفر یک ورزشکار افسانه ای برای بازپس گیری جایگاه خود. از این رمان فراموش نشدنی و جذاب که ممکن است فصل گذشته در فهرست کتاب های شما نبوده استفاده کنید.

«فریب عشق اسپانیایی» اثر النا آرماس

این رمان عاشقانه تابستانی با ترکیبی از طنز، عاشقانه و روابط پیچیده، بهترین گزینه برای لیست خواندن ساحل شما است. این رمان داستان کاتالینا مارتین را دنبال می‌کند که پس از دروغ گفتن در مورد داشتن دوست پسر آمریکایی، به یک تاریخ برای عروسی خواهرش نیاز دارد. آرون بلکفورد، همکار او که به طور شگفت انگیزی پیشنهاد می کند قرار ملاقات او باشد، وارد شوید. با نزدیک‌تر شدن مراسم عروسی، کاتالینا شروع به دیدن آرون در نور جدیدی می‌کند که منجر به داستانی جذاب و اعتیادآور می‌شود.

اجازه دهید جلد برای خودش با این کتاب های تابستانی صحبت کند

بیایید با آن روبرو شویم، گاهی اوقات انتخاب یک کتاب تابستانی عالی به این بستگی دارد که جلد تا چه حد با دیگر لوازم ضروری تابستانی شما همراه می شود. این یکی برای خواندن تابستانی عالی با جلدهای بزرگتر است.

«هفت روز در ژوئن» نوشته تیا ویلیامز

ایوا مرسی، نیویورکی، نویسنده ای پرفروش شهوانی است که از خلاقیت های ادبی خود احساس خفقان می کند. شین هال نویسنده ای برنده جایزه و گوشه نشین است. شین و ایوا گذشته‌ای دارند که با آسیب‌های روحی و روانی که هر دو مدت‌هاست مدفون شده‌اند، شریک هستند. اما ورود شین به نیویورک آنها را وادار می کند که زخم ها و شیمی غیرقابل انکار خود را برای یک شانس دوباره در عشق حساب کنند.

«تو اینجا هستی» اثر کارین لین-گرینبرگ

احساس از دست دادن به آرامی در زندگی یک جامعه شمال ایالت نیویورک رخ می دهد، زیرا مرکز خرید زمانی پر جنب و جوش آنها آماده تعطیلی نامحدود می شود. تینا که یک آرایشگر در سالن موی مرکز خرید است، آرزو دارد یک هنرمند بصری شود. کوین، مدیر کتابفروشی، از یک بحران زناشویی با همسرش رنج می برد. و رو، یک بیوه کوچک، از مرکز خرید برای کنار آمدن با تنهایی استفاده می کند. «تو اینجا هستی» جامعه‌ای را در حال گذار و درگیری‌ها و ارتباطاتی را به تصویر می‌کشد که در این راه شکل می‌گیرد.

“خانه پنبه ای” اثر مونیکا براشیر

مگنولیا جوان، شکسته و تنها است. زمانی که مردی مرموز به نام کاتن او را به عنوان مدل زنی که اخیراً درگذشته است استخدام می کند تا به خانواده ای عزادار آرامش دهد، زندگی او تغییر می کند. دلیلی برای نه گفتن ماگنولیا وجود ندارد. اما درخواست‌های کاتن هنوز عجیب‌تر می‌شوند و مگنولیا متوجه می‌شود که ممکن است بیشتر از آنچه او فکر می‌کرد در خطر باشد.

«پوپیشو» اثر لئون راس

“پوپیشو” مجمع الجزایری است بر روی دریای گرم که مملو از زیبایی های بدیع و فساد غیرقابل انکار است. این مکان جادو و هرج و مرج است. در عرض یک روز، سفر به سراسر جزیره و تاریخچه آن در حالی که ساکنان آن برای رویارویی با یک طوفان آماده می شوند.

مهم نیست مقصد تابستانی شما، این سواحل عالی – و بسیاری دیگر – سرگرمی های بی پایانی را برای شما فراهم می کند bookstagram فرصت‌هایی در طول ماه‌های تابستان، خواه یک راز قتل غم‌انگیز را ترجیح می‌دهید یا یک رمان عاشقانه تابستانی. هنوز چند ماه تا تابستان باقی مانده است، اما اجازه ندهید که شما را از رفتن به کتابفروشی یا کتابخانه محلی خود باز دارد تا مورد انتظارترین کتاب های تابستانی خود را انتخاب کنید.

این مقاله در ابتدا در ظاهر شد ثروت گیک ها.