بهترین سفرهای دریایی برای کودکان (که والدین هم دوست خواهند داشت!) · هوس های فصلی


تعطیلات خانوادگی اغلب نقطه برجسته سال برای بچه ها است. وقتی مدرسه تمام شد، می‌توانید خانواده‌هایی را در سرتاسر جهان پیدا کنید که چمدان‌های خود را بسته‌اند و برای ماجراجویی حماسی امسال بار می‌کنند.

خانواده ها به تعطیلاتی نیاز دارند که همه اعضای خانواده از کودکان نوپا گرفته تا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را سرگرم کند. آنها همچنین به تعطیلات مقرون به صرفه ای نیاز دارند که سرگرم کننده و ایمن باشد و اجازه کمی ماجراجویی و آرامش را نیز بدهد. آنها به یک سفر خانوادگی نیاز دارند!

کروز، به، کارائیب، با، نخل، درخت، در، مرجان، ساحلکروز، به، کارائیب، با، نخل، درخت، در، مرجان، ساحل

اعتبار عکس: Shutterstock

چگونه بهترین سفرهای دریایی را برای کودکان پیدا کنیم

را انجمن سفر خانواده (FTA)همراه با مدرسه مطالعات حرفه ای دانشگاه نیویورک، مرکز مهمان نوازی جاناتان ام. تیش و دانشگاه ناپیر ادینبورگ، مطالعه ای در مقیاس بزرگ روی بیش از 3900 خانواده در رابطه با برنامه های سفر خود انجام دادند و نشان دادند که 81 درصد از والدین قصد دارند با فرزندان خود سفر کنند. سال آینده.

نتایج این مطالعه همچنین خاطرنشان کرد که 84 درصد از والدین اذعان داشتند که سفرهای خانوادگی به کودکانشان کمک می کند تا آنها را سازگارتر و در برابر تجربیات جدید باز کنند، 62 درصد تشخیص دادند که سفر به بچه ها دید مثبت تری نسبت به زندگی می دهد و 61 درصد می گویند که این سفر به بچه ها کمک می کند تا زندگی خود را بهتر انجام دهند. مهارتهای اجتماعی.

سفرهای دریایی گزینه‌های شگفت‌انگیزی برای تعطیلات خانوادگی هستند که اکثراً همه چیز را شامل می‌شوند، به خانواده‌ها اجازه می‌دهند مکان‌های جدید را کاوش کنند و خاطراتی را برای تمام عمر بسازند، در حالی که نسبتاً مقرون به صرفه هستند. همه سفرهای دریایی به طور یکسان ایجاد نمی‌شوند، بنابراین ما شما را با موارد مهمی که باید در سفر دریایی برای بچه‌ها دنبال کنید، مواردی که هنگام انتخاب سفر دریایی خانوادگی باید از آنها اجتناب کنید و برخی از خطوط و مقصدهای تفریحی مورد علاقه خانواده‌مان را راهنمایی می‌کنیم.

در سفرهای دریایی برای کودکان به دنبال چه چیزی باشیم

هنگامی که به دنبال سفر دریایی هستید که تمام خانواده از آن لذت می برند، باید چند نکته را در نظر بگیرید. برای هر خط کروز باید به گزینه های باشگاه بچه ها در کشتی نگاه کنید. اکثر خطوط کشتی رانی مسافری دارای کلوپ های کودکان است که به گروه های سنی مختلف تقسیم می شوند. کلوپ‌ها فعالیت‌های تحت نظارت را ارائه می‌دهند که مناسب سن هستند، از جمله کلاس‌های رقص، هنر و صنایع دستی، بازی‌های ویدیویی، و شکار لاشخور. کلوپ‌های کودکان مکان‌های بسیار خوبی برای بچه‌ها هستند تا در روزهای دریا دوستان جدید پیدا کنند و سرگرم شوند، اما همچنین به والدین فرصت می‌دهند تا بدون بچه‌ها استراحت کنند و در عین حال بدانند که کارکنان از آنها مراقبت می‌کنند و با خیال راحت از آنها مراقبت می‌کنند.

به هر کشتی که در نظر دارید نگاه کنید و ببینید آیا آنها «مناطق مخصوص بچه ها» مانند مناطق آبپاش، استخرها، زمین بسکتبال، زمین های مینی گلف و مناطق بازی دارند یا خیر. برخی از کشتی های کروز جدیدتر و بزرگتر مانند رویال کارائیب شگفتی دریاها، شامل فعالیت هایی مانند زیپ لاین، سرسره های آبی، دیوار صخره نوردی و شبیه سازهای موج سواری است. بسته به سن فرزندانتان، باید مطمئن شوید که کشتی دارای انواع فعالیت هایی است که کودک شما از آن لذت می برد.

ایمنی و ملاحظات دیگر

ایمنی و امنیت فاکتورهای مهمی هستند که هنگام انتخاب سفر دریایی برای کودکان باید به آنها توجه کرد. آیا آنها ناجی غریق دارند؟ مراحل پرداخت برای باشگاه های کودکان چیست؟ در صورت وجود شرایط اضطراری و دوری از بچه ها، اقدامات ایمنی چگونه است؟ اطمینان حاصل کنید که از سیاست های خط کروز مورد نظر خود آگاه هستید و با آن راحت هستید.

هنگام انتخاب سفر دریایی برای تعطیلات خانوادگی خود، گزینه های غذاخوری نیز مهم است. خطوط کروز را در نظر بگیرید که منوهای مناسب برای کودکان، زمان‌های غذاخوری منعطف، و اقامتگاه‌های رژیمی ویژه را برای پاسخگویی به اولویت‌ها و نیازهای کودکان ارائه می‌دهند. بسته به سبک خانواده خود، ممکن است به الزامات غذاخوری مانند کد لباس نیز توجه کنید.

اقامتگاه‌های خانوادگی در برخی از کشتی‌های کروز ارائه می‌شود و می‌تواند تعطیلات شما را با ارائه تخت خواب اضافی، فضا و گاهی اوقات فضای حمام اضافی که می‌تواند در هنگام تلاش برای آماده کردن 5 یا 6 نفر در صبح و بیرون رفتن از در، یک نعمت واقعی باشد. . برخی از کشتی های کروز مناطق خانوادگی کشتی را ارائه می دهند که یک منطقه لابی جداگانه را ارائه می دهند که خانواده ها می توانند با خانواده های دیگر ملاقات کنند، بازی کنند و تنقلات بخورند.

هنگام رزرو سفرهای دریایی برای کودکان از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

هنگامی که به دنبال چیزهایی هستید که در سفر خانوادگی باید از آنها اجتناب کنید، اینها فقط دستورالعمل هستند، زیرا هر خانواده نیازها و علایق متفاوتی خواهد داشت. به طور سنتی، سفرهای دریایی سه یا چهار روزه کشتی های مهمانی یا “کروز مشروب” در نظر گرفته می شوند. این امر به ویژه در مورد کشتی هایی که از لس آنجلس به مکزیک و از میامی به باهاما در تعطیلات آخر هفته حرکت می کنند صادق است. اگر خانواده تان را در این نوع جو دوست ندارید، انتخاب یک سفر دریایی طولانی تر ایده خوبی است.

انتخاب یک کشتی قدیمی یا کوچک‌تر اغلب باعث می‌شود که خانواده‌ها فعالیت‌های کمتری در کشتی داشته باشید. در حالی که کشتی های کوچک می توانند محیطی صمیمی و دنج ایجاد کنند، این اغلب برای بزرگسالانی که بدون بچه قایقرانی می کنند مناسب تر است.

برنامه های سفر هنگام انتخاب یک سفر خانوادگی مهم است

سن و سطح علاقه فرزندان خود را در نظر بگیرید و بودجه خود را نیز در نظر داشته باشید. یک سفر دریایی آلاسکا با مناظر خیره کننده و گشت و گذارهایی از نوع فهرست سطلی فوق العاده است، با این حال، آنها با قیمت گزاف و اغلب فعالیت های کمتر بچه پسند همراه هستند. سفرهای دریایی مدیترانه‌ای نه تنها مملو از بنادر بت‌نیست، بلکه مکان‌های تاریخی نیز هستند.

اگر فرزندان شما به اندازه کافی بزرگ نیستند که قدردانی کنند یا علاقه ای به گشت و گذار در خرابه ها و مکان های تاریخی ندارند، این برنامه سفر ممکن است بهترین انتخاب شما نباشد. دریای کارائیب و باهاما در هر قدمی خورشید، شن و ماسه و فعالیت‌های سرگرم‌کننده خانوادگی فراوانی را ارائه می‌دهند، به‌خصوص اگر برنامه سفری را پیدا کنید که در یکی از جزایر خصوصی متعلق به خطوط کروز متوقف شود.

بهترین خطوط کروز برای کودکان

در حالی که هیچ انتخاب اشتباهی در اینجا وجود ندارد، برخی از خطوط کروز بیشتر از سایرین به خانواده های دارای فرزند پاسخ می دهند. خطوط لوکس مانند سلبریتی، پرنسس کروز، کانارد، و وایکینگ ممکن است برای جمعیت جوان‌تر جذاب نباشد، در حالی که خطوط خانوادگی مانند رویال کارائیب، نروژی، کارناوال و دیزنی برای خانواده‌ها و کودکان در هر سنی ارائه می‌شود.

بهترین کشتی تفریحی مقرون به صرفه برای کودکان – کارناوال

Carnival Cruise Line یک گزینه مقرون به صرفه و مناسب برای خانواده با بیش از 25 کشتی در ناوگان آنها و برنامه های سفر متنوع برای برآورده کردن خواسته های هر خانواده است. سعی کنید یکی از کشتی های جدید و بزرگتر را رزرو کنید پانوراما، جشن، یا سالگرد. این کشتی ها دارای سرسره آبی، ترن هوایی BOLT در دریا، میدان ورزشی با بسکتبال، پینگ پنگ، زمین طناب زنی و مینی گلف هستند. گزینه های غذاخوری متعدد و همچنین برنامه های جوانان برای کودکان کوچکتر و نوجوانان در دسترس است.

اتاقی را در منطقه Family Harbor رزرو کنید تا با خانواده‌های دیگر، اتاق‌های کابینت بزرگ و سایر امکانات انحصاری مخصوص خانواده هاربر سوئیت احاطه شود.

بهترین کشتی تفریحی متوسط ​​برای کودکان – رویال کارائیب

رویال کارائیب گزینه ای فوق العاده برای خانواده هایی است که به دنبال بزرگترین و جدیدترین کشتی ها در دریاهای آزاد هستند. جدیدترین کشتی این است نماد دریاها، و بزرگ است! این کشتی دارای بزرگترین پارک آبی در دریا با شش سرسره رکورد شکن است. می‌توانید روزهای دریایی را به بازی در Surfside بگذرانید، منطقه بازی مختص خانواده‌ها که دارای استخر، غذا، و بازی است.

اتاقی با بالکن برای تماشای دریا رزرو کنید، یا چند دلار پس انداز کنید و یک اتاق داخلی با بالکن مجازی رزرو کنید. رویال کارائیب گزینه‌های متعددی برای غذاخوری دارد و فضای زیادی برای پخش و سرگرم کردن کل خانواده دارد. سفرهای دریایی رویال کارائیب کمی گران‌تر از کارناوال است، اما همچنان برای سفرهای خانوادگی مقرون به صرفه است.

بهترین کشتی تفریحی لوکس برای کودکان – خط کشتی کروز دیزنی

خط کروز دیزنی استاندارد طلایی برای سفر دریایی با کودکان است. کشتی‌ها به زیبایی تعبیه شده‌اند، غذاها باورنکردنی است، خدمات به مشتریان بی‌نظیر است، و البته، جادوی دیزنی در سراسر آن وجود دارد. هر چند نگران نباشید؛ این دیزنی ظریف است، نه دیزنی با صدای بلند. کودکان در هر سنی با جلسات ویژه شخصیت ها و رستوران های موضوعی سرگرم خواهند شد. کلوپ های بچه ها فوق العاده هستند. ممکن است متوجه شوید که بچه های شما التماس می کنند که بمانند و بازی کنند. این برای بزرگسالان خوب است زیرا دیزنی دارای مناطقی از کشتی فقط برای بزرگسالان است که می توانید از آرامش کمی (و موهیتو) در نزدیکی استخرهای مخصوص بزرگسالان یا کشتی لذت ببرید. اتاق جنگل های بارانی، یکی از ولخرجی های مورد علاقه من

مراقب برنامه های سفر ویژه مانند Pixar، جنگ ستارگانیا Marvel Day at Sea. این برنامه‌های سفر ویژه یک روز کامل به موضوع با شخصیت‌های اضافی، وعده‌های غذایی موضوعی، فیلم‌ها و فرصتی برای پوشیدن لباس شخصیت مورد علاقه‌تان در صورت تمایل دارند. برنامه های سفر کارائیب و باهاما شامل شب دزدان دریایی نیز می شود، جایی که کشتی توسط دزدان دریایی تسخیر می شود و در عصر می توانید تنها آتش بازی را در دریا تماشا کنید.

بهترین برنامه های سفر دریایی برای کودکان

هنگام جستجوی یک برنامه سفر برای تعطیلات خانوادگی خود، توصیه می کنم یک قایقرانی را پیدا کنید که ترکیبی از بنادر جالب و چند روز دریایی نیز داشته باشد. این به خانواده شما اجازه می دهد تا مکان های جدید و استراحت برای استراحت و لذت بردن از امکانات کشتی را کشف کنند.

خط کروز کارناوال

برنامه سفر دریایی مورد علاقه ما در کارناوال یک کارائیب غربی 7 روزه بود. کشتی از میامی حرکت کرد و دو روز دریایی و بندر در کوزومل مکزیک داشت. بلیز سیتی، بلیز، رواتان، هندوراس؛ و جورج تاون، گراند کیمن. ما این برنامه سفر را دوست داشتیم زیرا چیزی برای همه داشت. ما یک روز ساحلی آرامش‌بخش در کوزومل داشتیم، خرابه‌های مایاها را در بلیز کاوش کردیم، تنبل‌ها را برگزار کردیم، در رواتان زیپ‌پینگ رفتیم و از شهر استینگری در گراند کیمن بازدید کردیم. با وجود اینکه هشت سال پیش بود، هنوز بچه ها مدام در مورد این سفر صحبت می کنند.

خط کشتی رویال کارائیب

در رویال کارائیب، من یک برنامه سفر را توصیه می‌کنم که شامل توقفی در جزیره خصوصی Perfect Day در کوکو کی باشد. روز عالی در کوکو کی یک جزیره خصوصی است که در آن می توانید از پارک آبی، غواصی، آفتاب گرفتن یا حتی یک خانه ییلاقی خصوصی با یک ساقی برای یک روز اجاره کنید. کارائیب شرقی 7 روزه + پرفکت روز از میامی حرکت می کند و در سان خوان، پورتوریکو، فیلیپسبورگ سنت مارتن، و پرفکت دی در کوکو کی با دو روز دریایی توقف دارد.

سن خوان شهر بسیار سرگرم‌کننده‌ای برای کاوش است، و می‌توانید روز را با پرسه زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده از کنار ساختمان‌های رنگارنگ، کاوش در قلعه‌های نظامی یا رفتن به ساحل و استراحت روی شن‌های عالی در برابر آب‌های شفاف بگذرانید. سنت مارتین/سنت مارتن منحصر به فرد است زیرا دو کشور ادعای این جزیره کوچک را دارند. نیمی از جزیره هلندی و دیگری فرانسوی است. در طول یک توقف دریایی می توانید برای هر دو زمان صرف کنید. مطمئن شوید و در ساحل ماهو در سمت هلند توقف کنید تا پرواز هواپیماها را در بالای سر (بسیار کم) تماشا کنید تا در فرودگاه روبروی خیابان فرود بیایید، سپس برای خرید غذا و گزینه های خرید باورنکردنی به سمت فرانسوی بروید.

خط کروز دیزنی

سفرهای مورد علاقه ما دیزنی نیز در کارائیب است، زیرا می توانیم شب دزدان دریایی و توقف در Castaway Cay را تجربه کنیم. جزیره خصوصی دیزنی در باهاما برنامه سفر مورد علاقه ما یک مسیر کارائیب شرقی بود که از پورت کاناورال شروع می شد و از تورتولا، سنت توماس و کاستاوی کی بازدید می کرد. Castaway بهترین روز ساحلی است که در آن می‌توانید غواصی کنید، بازی کنید، یا استراحت کنید و از غذای رایگان در جزیره لذت ببرید.

در تورتولا می توانید تاریخ دزدان دریایی را تجربه کنید و از آب زیبا لذت ببرید. ما تصمیم گرفتیم به ویرجین گوردا برای بازدید از حمام ها در پارک ملی Devils Bay. سنت توماس بسیار سرگرم کننده است. ما از اسب سواری و شنا در خلیج مگانز لذت بردیم و برای بازدید از پارک ملی جزایر ویرجین با کشتی به سنت جان رفتیم.

شما نمی توانید با یک سفر خانوادگی اشتباه کنید. وقتی هزینه غذا، اسکان و حمل و نقل به مکان‌های مختلف را در نظر بگیرید، کرایه کروز کاملاً معقول است. در کشتی، فعالیت‌ها (و آرامش) برای همه وجود دارد، در حالی که از شام با هم لذت می‌برید. در بندر، می توانید با هم کاوش کنید، ماجراجویی کنید و خاطره بسازید. اوه، و یک امتیاز دیگر: تلفن‌های بچه‌های شما Wifi ندارند، بنابراین ممکن است گاهی اوقات با شما صحبت کنند!

این مقاله در ابتدا در ظاهر شد ثروت گیک ها.






منبع