چگونه در 3 ماه 30 پوند وزن کم کنیم؟


معمولاً در طول تعطیلات وزن/چربی اضافی اضافه می‌کنید. کالب متعهد شد که دقیقا برعکس عمل کند. او به ما نشان داد که چگونه در 3 ماه 30 پوند وزن کم کنیم و این کار را در زمانی از سال انجام دهیم که معمولاً سخت ترین آن است. من نمی توانستم بیشتر از این به کالب به خاطر قفل شدن و رسیدن به جایی که انجام داد، افتخار کنم که بیش از 30 پوند وزن کم کرد، تقریباً 9 اینچ از شکم و 13٪ چربی بدنش افتاد!

چگونه در 3 ماه 30 پوند از دست بدهیم

داستان کالب

من 20 سال گذشته را صرف سفر برای انجام کارهای ساختمانی کرده ام. غذا خوردن زیاد در رستوران ها و فست فودها. این شغل مرا بسیار فعال نگه داشت. بنابراین افزایش وزن واقعی وجود ندارد. 5 سال پیش من تاندون آشیل خود را پاره کردم که تمام فعالیت هایم را متوقف کرد. در طی آن زمان توانستم یاد بگیرم که چگونه در دفتر تخمین بزنم که به من امکان می دهد خیلی بیشتر در خانه با خانواده ام باشم. اما عادات آموخته شده من از فست فود و کرایه رستوران با کمی ورزش وزنم را افزایش داد. من داروهای فشار خون مصرف می کنم و در حال حاضر یک دستگاه cpap دارم که می توان آن را به عادات بد غذایی و ورزش من نسبت داد. بنابراین چند سال پیش شروع کردم به انجام کاری که هر کسی می خواهد. سعی می کنم مثل دوران دبیرستان بدون هیچ پیشرفتی ورزش کنم. سپس به دنبال راه هایی برای بهتر غذا خوردن گشتم. یک جستجوی سریع در گوگل به شما میلیون ها ایده مختلف می دهد که چگونه از کتو، ادکینز، رژیم غذایی سوپ کلم، روزه متناوب غذا بخورید، اما هیچ چیز برای من کارساز نبود. سپس من طرح کاهش وزن را پیدا کردم که احساس خوبی داشته باشید

طرحی که میکا برای من فراهم کرد تا روز شکرگزاری، کریسمس، سال نو، و 3 سفر کاری خارج از شهر ادامه پیدا کرد. میکا دانش و مهارت هایی را برای من فراهم کرده است که برای حفظ سبک زندگی سالم خود، مهم نیست که در مکان مناسب (خانه) باشم یا در جاده. من به شدت Micah و Hitch Fit را توصیه می کنم! او زندگی من را تغییر داد و من بسیار سپاسگزارم!

چگونه چربی شکمی را کم کنیم

نحوه از بین بردن چربی شکم در 3 ماه

من تا 214.5 پوند گرفتم. با شکم 43 3/4 اینچ، کمر 42 3/4 اینچ و درصد چربی بدن 31.72 درصد. سال گذشته نزدیک روز شکرگزاری در 47 سالگی روی مبل خودم نشستم و با همسرم صحبت جدی کردم. من دانش یا تجربه ای نداشتم که بتوانم خودم را برگردانم. همسرم هیچ فیت را پیشنهاد داد. بنابراین ما آن را جستجو کردیم و تصمیم گرفتیم که می توانیم هزینه آن را بپردازیم. من برنامه 12 هفته ای را خریدم و فرم اطلاعات را پر کردم. مدت کوتاهی پس از آن میکا لاسرت با من در مورد طرح من تماس گرفت. او یک برنامه غذایی با غذاهایی که می توانستم مکمل آن ها را به من اضافه کنم، ارائه کرد. او به من یک برنامه تمرینی گام به گام ارائه کرد که شامل وزنه برداری و کاردیو بود. او از طریق ایمیل به من مربیگری کرد. او همیشه آماده پاسخگویی به سوالات است، با صبر و حوصله، هرچقدر هم که نادان باشند. با راهنمایی او و تعهد من به شما نشان می دهم که چگونه با Hitch Fit در 3 ماه 30 پوند وزن کم کنید. من 31.7 پوند، 8 3/8 اینچ از شکمم، 6 7/8 اینچ از خط کمرم و 13 درصد چربی بدن کم کردم.

چگونه چربی کمر را از بین ببریم

چگونه می توان چربی های پشت را در 3 ماه از دست داد

انتخاب برنامه: کاهش وزن

بهترین برنامه کاهش وزن آنلاینبهترین برنامه کاهش وزن آنلاین





منبع