دسترسی به فایل Htaccess و نمایش فایل های مخفی درکنترل پنل Cpanel IRPOWER

کنترل پنل دایرکت ادمین چیست؟ و چه ویژگیهایی دارد؟ - وبلاگ برتینا خدمات زیادی بر روی آنها مانند انتقال فایلها، ارسال و دریافت ایمیل، نصب گواهینامه امنیتی Ssl، مدیریت دیتابیس، مدیریت دامین، تهیه مرکز بکاپ و … با استفاده از کنترلپنل میتوانید بخشهای مختلفی مثل آپلود فایل، انتقال فایل از طریق ، بکاپ، ایمیل، ، نصب برنامههای جانبی، کنترل دامنه و ساب دامنه، پایگاه داده و موارد دیگر را مدیریت کنید. با استفاده از این بخش میتوانید هر تعداد دامنه را که میخواهید به دامنه اصلی ریدایرکت کنید و یا دامنه و ساب دامنه جدید اضافه کنید و تنظیمات رکوردهای نیز از بخش مقدور میباشد. با تهیه گواهینامه در این بخش امکان نصب بر روی کنترل پنل سی پنل امکان پذیر میباشد. با توجه به آپدیت جدید گوگل کروم تمامی وبسایتها بدون گواهینامه امنیتی دچار خطا و اختلال در ورود میشوند. بکاپ گیری به عنوان یکی از مهمترین اقدامات امنیتی در هر سیستم محسوب میشود. روش دوم، استفاده از بخش در سی پنل است که در این روش میتوانید تنظیمات بکاپ گیری خود را برای ایجاد بکاپهای منظم و خودکار تعیین کنید. برای انجام بکاپ گیری در سی پنل، به دو روش میتوانید عمل کنید. روش اول، ایجاد بکاپ از طریق بخش در سی پنل است که بکاپها در این روش به صورت فشرده در قالب فایلهای .ایجاد میشوند.  !

آموزش کار با هاست دایرکت ادمین پشتیبانی کامل وبسایت (Full Website Backup): اگر این گزینه را انتخاب کنید، فقط امکان دانلود نسخه پشتیبان دادههای وبسایت مانند home directory، پایگاه دادههای MySQL، ایمیلها و … شما در این آموزش، نصب کامل وردپرس را روی پنل دایرکت ادمین فراخواهید گرفت تا محیط کار، برای ادامه طراحی سایت فراهم شود. در صورتی که طراحی سایت شما با وردپرس، جوملا و انواع سیستم مدیریت محتوا باشد باید حتما از دیتابیس استفاده کنید. در این مقاله می خوانید که سی پنل چیست و با بخش های مهم cpanel تغییر پورت SSH لینوکس آشنا می شوید. حالا که با مزایا و معایب دایرکت ادمین آشنا شدید، بیایید کمی هم امکانات آن را بررسی کنیم و ببینیم که به درد کار ما میخورد یا نه. این یک راه آسان جهت بررسی کلی وب سایت شما در یک نگاه میباشد. هم اکنون لایت اسپید وب سروری است که سرعت و کارایی بالایی دارد و جایگزین مناسبی برای وب سرور آپاچی میباشد. هماکنون میتوانید با خرید هاست سی پنل ایران هاست از این سرویس بر روی وب سرور لایت اسپید استفاده کنید.

به همین دلیل اگر بر روی سرور، لایت اسپید به همراه سی پنل نصب شود سرعت فوق العادهای را تجربه خواهید کرد. در این مقاله آموزشی نحوه دسترسی به فایل و نمایش فایل های مخفی درکنترل پنل را بررسی خواهیم کرد. در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی نصب وردپرس در بپردازیم تا بتوانید سایت خود را به صورت کامل راه اندازی کنید. همچنین تمامی مراحل را با دقت کامل انجام دهید تا در انتها به نتیجه مطلوبی برسید. بعلاوه، در صورتی که نیاز دارید، میتوانید بکاپهای ایجاد شده را به سرور دیگری منتقل کنید و یا برای بازگردانی از بکاپها استفاده کنید. هر زمان که تغییری بر روی این فایل انجام دادید آن را ذخیره کنید و سپس به صفحه سایتتان بروید و مرورگر را رفرش کنید و مطمئن شوید که صفحهتان بهدرستی نمایش داده میشود. برای مثال، زمانیکه بازدیدکننده وارد لینکی میشود که وجود ندارد، با خطای 404 روبهرو خواهد شد؛ یا وقتی بازدیدکنندهای که احراز هویت نشده سعی دارد وارد نواحی از وبسایت شود که تنها افراد محدودی به آنها دسترسی دارند، خطای 401 روی صفحه به نمایش در میآید.

لایسنس دايرکت ادمين - برنامه هاستینگ یک اکانت سی پنل ارائه می کند که به وسیله آن می توانید المان های وب هاستینگ خود را کنترل کنید. با وجود افزونه های بکاپ گیری که بکاپ گرفتن از ووکامرس و وردپرس را آسان می کنند، در اکثر مواقع به دلیل تداخل پلاگین های بکاپ گیری و پلاگین های بهینه سازی سرعت، بهتر است بکاپ از وب سایت و دیتابیس گرفته و ضمن اطلاع از نحوه بازگردانی بکاپ در سی پنل اقدام کنید. اولین باری که میخواهید به خود متصل شوید، پیغامی را مشاهده میکنید که از شما میخواهد با شرایط و ضوابط مایکروسافت موافقت کنید. آموزش اتصال به ویندوزپروتکل ریموت دسکتاپ یا چیست؟ یا از پورت ۲۰۸۲ و ۲۰۸۳ در انتهای نام دامنه خود استفاده کنید. در این بخش میتوانید نام دامنههایی که میخواهید آنها را روی دامنه اصلی پارک کنید، وارد کرده و دکمه را بزنید. 3. تیک را بزنید سپس روی دکمه کلیک کنید تا پروسه ادامه پیدا کند. از شما دعوت می کنیم اگر این مقاله برای شما مفید بوده آن را از طریق دکمه های اشتراک گذاری بالای صفحه در شبکه های اجتماعی انتشار دهید. این دستور باعث میشود سیستم پس از راه اندازی مجدد، بطور خودکار آپدیت های لازم را انجام دهد.