بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی


بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی
بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید تغییری را بر روی یک عکس اعمال کنید؛ اما دسترسی به برنامه‌های حرفه‌ای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ در سیستم کامپیوتری خود نداشته باشید. در اینجا باید به سراغ نرم‌افزارها و برنامه‌های فتوشاپ عکس در گوشی تلفن همراه خود بروید تا بتوانید تغییرات موردنظر خود را بر روی تصاویر اعمال کنید و یا از افکت‌های موجود برای جذاب‌تر کردن عکس استفاده کنید.

این موضوع سبب شده است تا ما در این مقاله به بررسی بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی بپردازیم و شما را با بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در گوشی‌های اندروید و آیفون آشنا کنیم.

فتوشاپ عکس با گوشی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

اگر قصد ویرایش یک تصویر در تلفن همراه خود را دارید، در ابتدا باید بررسی کنید که برنامه‌های موجود چه امکانات و قابلیت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند و آیا می‌توانند عکس شما را به بهترین شکل ممکن ویرایش و ادیت کنند؟

شاید فکر کنید که برنامه‌های فتوشاپ برای گوشی تنها قابلیت‌های محدود و اولیه‌ای برای ویرایش و ادیت عکس را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما بهتر است بدانید که بسیاری از برنامه‌های فتوشاپ عکس برای گوشی هیچ تفاوتی با برنامه‌های حرفه‌ای ادیت و فتوشاپ ندارند و تمامی آن ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. به طور مثال شما با داشتن یک برنامه مناسب و خوب برای فتوشاپ تصویر در تلفن همراهتان، می‌توانید:

  1. کیفیت عکس‌های خود را بهبود ببخشید.

  2. برخی جزئیات در عکس را ویرایش کنید و تغییر دهید.

  3. افکت‌های خلاقانه‌ای را بر روی عکس‌های خود اعمال کنید.

  4. تنظیمات رنگ و کنتراست تصویر را بهتر کنید.

  5. اندازه عکس‌ها را تغییر دهید.

  6. قسمتی از عکس را به طور کامل حذف یا محو کنید.

  7. حجم عکس‌ها را کاهش دهید و … .

بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی اندروید و آیفون

اگر سیستم عامل تلفن همراه شما اندروید است، باید بدانید که برنامه‌های بسیار زیاد و بی‌نظیری وجود دارند که شما می‌توانید برای ویرایش عکس و تصاویر مختلف از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر گوشی آیفون دارید، باز هم نگران نباشید. بسیاری از نرم‌افزارهای ادیت عکس در هر دو نسخه اندروید و ios ارائه می‌شود. این نرم‌افزارها امکانات پیشرفته و حرفه‌ای برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهند. ما در این بخش قصد داریم تا شما را با چند مورد از بهترین برنامه‌های فتوشاپ عکس برای گوشی‌های اندروید آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  1. برنامه Adobe Lightroom Mobile

احتمالا تاکنون نام برنامه ادیت عکس لایت روم به گوشتان خورده است؛ زیرا این برنامه از محبوب‌ترین برنامه‌های ادیت عکس موبایل است. نسخه موبایل این برنامه قابلیت‌هایی کاملا مشابه با نسخه کامپیوتری آن دارد و شما می‌توانید از تمامی امکانات حرفه‌ای این برنامه در نسخه موبایل استفاده کنید.

بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی
بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی
  1. برنامه VSCO

این برنامه قابلیت‌های جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فیلترها برنامه VSCO به گونه‌ای است که وقتی بر روی یک عکس قرار دهید، مشابه تصویر برداری با دوربین‌های آنالوگ قدیمی می‌شود و جلوه جالبی را برای شما ارائه می‌کند و برای ساخت عکس‌های کلاسیک بسیار پرکاربرد است.

علاوه بر آن، شما می‌توانید تنظیمات رنگ و نوردهی، کنتراست تصاویر، رنگ پوست، گرمی و سردی رنگ تصاویر و … را تغییر دهید. این برنامه جز بهترین برنامه‌های ویرایش و فتوشاپ عکس در گوشی است.

  1. برنامه PicsArt

بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی چیست؟ نظر بسیاری از افراد برنامه پیکس آرت است. این برنامه را می‌توان معروف‌ترین برنامه ادیت و ویرایش تصاویر در تلفن همراه دانست که البته این معروف بودن بی‌دلیل نیست. پیکس ‌آرت تمامی نیازهای شما از یک برنامه ادیت عکس را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با داشتن این برنامه می‌توانید هر گونه ویرایشی را بر روی تصاویر خود انجام دهید و نیازی به نرم‌افزارهای حرفه‌ای کامپیوتری ندارید.

  1. برنامه SnapSeed

اسنپ سید یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس در تلفن همراه است. این اپلیکیشن توسط کمپانی گوگل طراحی و ارائه شده است و همین موضوع سندی بر بی‌نقص بودن و کاربرد عالی این نرم‌افزار است. این اپلیکیشن علاوه بر بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیر برای ویرایش تصاویر، برای نمایش تصاویر به زیباترین شکل ممکن از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

شما می‌توانید برنامه Snapseed را به صورت رایگان برای ادیت تصاویر خود در گوشی‌های اندروید و آیفون در اختیار داشته باشید.

  1. برنامه Photoshop Express

آدوب فتوشاپ اکسپرس را می‌توان، پیشرفته‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی دانست. شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید عکس‌های تلفن همراه خد را ادیت کنید و از ابزارهای مختلف و بی‌نظیر این نرم‌افزار برخوردار شوید. این برنامه از تمامی فرمت‌های تصویر پشتیبانی می‌کند و این موضوع را می‌توان یکی از مزایای اپلیکیشن آدوب فتوشاپ اکسپرس دانست.

چگونه یک عکس را فتوشاپ کنیم؟
چگونه یک عکس را فتوشاپ کنیم؟
  1. برنامه Foodie

اگر عاشق ادیت عکس غذاها و خوراکی‌های خوشمزه هستید، برنامه فودی یک اپلیکیشن عالی برای این کار است. شما با در اختیار داشتن این برنامه می‌توانید از حدود ۳۰ فیلتر متنوع با تم غذایی بر روی عکس‌های خود استفاده کنید و جذابیت آن‌ها را دو چندان کنید. اکثر فودبلاگرها از این نرم‌افزار برای گرفتن عکس از غذا استفاده می‌کنند.

  1. برنامه Prisma Photo Editor

اگر دوست دارید تا تصاویر و عکس‌های خود را به نقاشی تبدیل کنید، این نرم‌افزار همه آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. این برنامه فیلترهای زیادی دارد که بسیاری از آن‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانند هر عکسی را به نقاشی بی‌نظیر و دیدنی تبدیل کنند.

چگونه یک عکس را فتوشاپ کنیم؟

تا اینجای کار با ۷ مورد از بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای گوشی اندروید و آیفون آشنا شدیم. شما می‌توانید این نرم‌افزارها را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید و به راحتی به ادیت عکس‌های مختلف بپردازید. بیشتر این نرم‌افزارها دارای نسخه‌های مختلف اندروید و ios هستند و شما می‌توانید بنا به مدل گوشی خود هر یک از آن‌ها را نصب کنید.

اما اگر کارتان با این برنامه‌های ادیت راه‌ نمی‌افتد، می‌توانید به سراغ برنامه فتوشاپ بروید. فتوشاپ، قدرتمندترین، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار ویرایش عکس در دنیا است. کار با این نرم‌افزار نیاز به آموزش‌های اولیه و در برخی موارد حرفه‌ای دارد. حتی برخی از افراد با یادگیری این نرم‌افزار به کسب درآمد می‌پردازند و برای ادیت عکس، طراحی لوگو، پوستر، بنر و … از این نرم‌افزار محبوب استفاده می‌کنند.

با توجه به این مسئله، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از یک آموزش جامع فتوشاپ برای ادیت تصاویر و طراحی پوستر و لوگو استفاده کنید. پکیج آموزش فتوشاپ رضا یزدان، یک آموزش عالی و کم‌نظیر در زمینه فتوشاپ است که علاوه بر ارائه فیلم‌های آموزشی مطابق با جدیدترین نسخه‌های فتوشاپ، پشتیبانی دائمی و مادام‌العمر در زمینه آموزش فتوشاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را برای ورود به بازار کار فتوشاپ آماده می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای