آیا کله کتو دوستانه است؟ – نه بون لطفا


“این پست حاوی لینک های وابسته است و اگر پس از کلیک روی لینک های من خریدی انجام دهید، خسارت دریافت می کنم.”

کلم پیچ یک سبزی و سوپر غذای محبوب است. اما آیا کلم کتو دوستانه است؟ بیایید ببینیم که آیا می تواند یک رژیم غذایی کتو باشد. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید!

آیا کله کتو دوستانه است
Imsosomg / Shutterstock.com

کلم پیچ چیست؟

کلم پیچ که به آن کلم برگ نیز می گویند، یک سبزی برگ سبز است که سرشار از مواد مغذی است. این سبزی چلیپایی است و از خانواده کلم بروکلی، گل کلم، کلم و بوک چوی است.

این سبزی یکی از مغذی ترین مواد غذایی در جهان است و به عنوان یک غذای فوق العاده شناخته می شود. این منبع عالی از ویتامین C و K است و می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی و سرطان کمک کند.

علاوه بر این، کلم پیچ را می توان به عنوان مواد تشکیل دهنده برای غذاها و شیک های مختلف، به عنوان چاشنی یا حتی به عنوان رویه پیتزا استفاده کرد!

اطلاعات تغذیه ای کلم پیچ

همانطور که در بالا ذکر شد، کلم پیچ سرشار از مواد مغذی زیادی است. بنابراین، بیایید اطلاعات تغذیه ای آن را بررسی کنیم و دریابیم – آیا کلم کتو دوستانه است؟

یک فنجان (16 گرم) کلم پیچ خام حاوی 7.8 کالری، 0.2 گرم چربی کل و 1.4 گرم کربوهیدرات کل است. همچنین دارای 0.6 گرم فیبر رژیمی است، یعنی فقط 0.8 گرم کربوهیدرات خالص دارد. علاوه بر این، 79 میلی گرم پتاسیم و 0.7 گرم پروتئین دارد.

آیا کله کتو دوستانه است؟

بله، کلم پیچ دوستدار کتو است. این در واقع یک سبزی دوستدار کتو عالی است زیرا نه تنها کربوهیدرات خالص آن کم است، بلکه یک غذای کامل عاری از مواد مضر است. بنابراین، باید جزء اصلی رژیم کتو شما باشد.

کلم پیچ به سرعت با فلکه فلفل در یک تابه چدنی سرخ شده
النا وسلوا/Shutterstock.com

کلم پیچ را از کجا تهیه کنیم؟

شما به راحتی می توانید کلم پیچ را از فروشگاه های مواد غذایی محلی خریداری کنید. اما اگر می خواهید با این سبزی در آشپزخانه خلاق شوید، این کتاب های آشپزی قطعا به شما کمک می کند: