آیا سالاد تخم مرغ دوستانه کتو است؟


“این پست حاوی لینک های وابسته است و اگر پس از کلیک روی لینک های من خریدی انجام دهید، خسارت دریافت می کنم.”

آیا سالاد تخم مرغ کتو دوستانه است؟ بیایید دریابیم که آیا این غذای آسان و خامه ای می تواند برای افرادی که در کتو هستند لذت ببرند یا خیر.

آیا سالاد تخم مرغ دوستانه کتو است
چارلز براتلاگ / Shutterstock.com

سالاد تخم مرغ چیست؟

سالاد تخم‌مرغ غذایی است که از تخم‌مرغ‌های آب‌پز یا همزده خرد شده به‌عنوان ماده اصلی آن درست می‌شود. می توان آن را به تنهایی میل کرد اما معمولاً به عنوان پر کردن ساندویچ تخم مرغ استفاده می شود.

یک دستور غذای معمولی شامل مواد زیر است: سس مایونز، خردل، کرفس چرخ شده، پیاز، نمک، فلفل سیاه و پاپریکا. اما همچنین دارای تغییرات متعددی است که در آن تعدادی مواد مانند خیار، بیکن و کاهو اضافه می شود.

اطلاعات تغذیه ای برای سالاد تخم مرغ

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که “آیا سالاد تخم مرغ مناسب کتو است؟”، ابتدا اطلاعات تغذیه ای آن را بررسی می کنیم.

یک وعده (111 گرم) از یک سالاد تخم مرغ معمولی 235.5 کالری، 20.5 گرم چربی کل و 2.7 گرم کربوهیدرات کل دارد. 0.6 گرم فیبر رژیمی دارد بنابراین فقط 2.1 گرم کربوهیدرات خالص دارد. علاوه بر این، 9 گرم پروتئین و ویتامین های A و C نیز دارد.

آیا سالاد تخم مرغ دوستانه کتو است؟ آیا می توانید آن را در حین مصرف کتو بخورید؟

بله، یک سالاد تخم مرغ معمولی کتو پسند است. دستور پخت معمولی که از تخم مرغ، سس مایونز و خردل تهیه می شود، هم کربوهیدرات خالص و هم چربی بالایی دارد.

سالاد تخم مرغ خانگی در کاسه سفید در پس زمینه سفید
Zoeytoja/Shutterstock.com

اما البته، تعدادی از دستور العمل های سالاد تخم مرغ وجود دارد که به دلیل مواد تشکیل دهنده آنها، سازگار با کتو نیستند. به عنوان مثال، برخی افراد دوست دارند بیکن را که کتو پسند نیست، به دستور غذا اضافه کنند.

سالاد تخم مرغ را از کجا تهیه کنیم؟

تهیه سالاد تخم مرغ در خانه بسیار آسان است. شما می توانید مواد تشکیل دهنده خود را در یک فروشگاه مواد غذایی محلی خریداری کنید یا می توانید برخی از آنها را از آمازون خریداری کنید: