کشف 15 ماکت پاییزی · هوس های فصلی


سفری از ماکت های پاییزی لذت بخش را آغاز کنید، همراهان عالی برای جشن های پاییزی. تجربه ناهار خوری پاییزی خود را با این مجموعه ای از دستور العمل هایی که به راحتی تهیه می شوند، ارتقا دهید، ایده آل برای مجالس جشن یا شام صمیمی با دوستان. خود را برای یک ماجراجویی طعم آماده کنید، زیرا این دستور العمل ها بهترین طعم های پاییزی و ادویه های دلپذیر را به نمایش می گذارند و هر بار نوید یک جرعه دنج و رضایت بخش را می دهند!

1. ماکت انار

ماکت انارماکت انار
اعتبار عکس: طبیعی دیتس.

با برگ های له شده نعناع و کمی عسل، این ویرجین موهیتو سالم به سرعت تبدیل به یکی از دستور العمل های Mocktail مورد علاقه شما می شود! و بهترین بخش؟ شربت ساده در این دستور پخت در کمتر از 2 دقیقه در مایکروویو درست می شود. دریافت کنید دستور پخت ماکت انار اینجا.

2. موکتل سیب مرکبات

ماکت سیب مرکباتماکت سیب مرکبات
اعتبار عکس: دختر دستکشی.

روشن و با طراوت، این موکتل سیب مرکباتی درخشان برای سرگرمی های پاییزی خوشمزه است و نوشیدنی عالی برای کل خانواده است! دریافت کنید دستور تهیه موکتل سیب مرکبات اینجا.

3. ماکت لیموی کرن بری

ماکت لیموی کرن بریماکت لیموی کرن بری
اعتبار عکس: به سادگی طراحی.

این موکتل Cranberry Lime برای تعطیلات عالی است. برای سرگرمی، یک لبه شکر دور بالای لیوان ها اضافه کنید و چند عدد کرن بری را روی خلال دندان های بسیار بلند به عنوان تزئین کج کنید. دریافت کنید دستور العمل موکتل لیمو کرن بری اینجا.

4. قاطر ویرجین مسکو

قاطر ویرجین مسکوقاطر ویرجین مسکو
اعتبار عکس: Baking Me Hungry.

قاطر مسکو یک کوکتل با طراوت و کمی شیرین با ودکا، آبجو زنجبیل و آب لیمو است. کلید یک قاطر ویرجین مسکو خوب، آبجو زنجبیل باکیفیت است. دریافت کنید دستور تهیه قاطر ویرجین مسکو اینجا.

5. موکت نارنجی

ماکت نارنجیماکت نارنجی
اعتبار عکس: نگهداری نخودها.

این ماکت نارنجی تعطیلات با آب گازدار حباب دار، آب پرتقال تازه فشرده، و یک تزئین قرمز و سبز جشن شروع می شود. بسیار ساده است که برای جشن تعطیلات خود کنار هم جمع شوید و چیزی که همه از آن لذت خواهند برد! دریافت کنید دستور پخت ماکت نارنجی اینجا.

6. ماکت گیلاس اسپارکلز

ماکت گیلاس اسپارکلزماکت گیلاس اسپارکلز
اعتبار عکس: میخانه زیتون.

اگر به دنبال یک نوشیدنی سبک، با طراوت و بدون الکل هستید، این موکتل Cherry Sparkles عالی است. تعادل خوبی از طعم گیلاس و لیمو به دست آورد. دریافت کنید دستور پخت ماکت گیلاس اسپارکلز اینجا.

7. دستور العمل پانچ برداشت در پاییز

پانچ برداشت پاییزپانچ برداشت پاییز
اعتبار عکس: دو کودک و یک کوپن.

فصل پاییز را با این دستور العمل پانچ برداشت محصول پاییزی جشن بگیرید. ما هر دو نسخه الکلی و غیر الکلی در دسترس داریم! دریافت کنید دستور العمل پانچ برداشت در پاییز اینجا.

8. سیب سیب زمینی

سیب مولدسیب مولد
اعتبار عکس: طبیعی دیتس.

شبها سرد است و هوا مطبوع. پاییز فرا رسیده است و زمان بهتری برای نوشیدن آب سیب در کنار شومینه وجود ندارد! دریافت کنید دستور العمل سیب سیب زمینی اینجا.

9. ماکت ادویه دار سیب سیب

ماکت ادویه دار سیب سیبماکت ادویه دار سیب سیب
اعتبار عکس: زبان عشق ما غذاست.

گاهی اوقات، شما نیاز به یک نوشیدنی سرگرم کننده و فانتزی دارید که به راحتی درست شود و الکل در آن نباشد. این دستور تهیه ماکت سیب ادویه دار درست همین است. این ماکت پاییزی درخشان بسیار خوشمزه است و چیزی که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند! دریافت کنید دستور تهیه موکتیل سیب ادویه دار اینجا.

10. موکتل درخشان با سیب، رزماری و زنجبیل

موکتل درخشان با سیب، رزماری و زنجبیلموکتل درخشان با سیب، رزماری و زنجبیل
اعتبار عکس: Gastronomblog.

این نوشیدنی غیر الکلی برای پاییز یا هر زمان از سال ایده‌آل است، طعم‌دهنده‌ای است و کمی با زنجبیل ترکیب می‌شود و حس پاییز را در یک لیوان ایجاد می‌کند! دریافت کنید دستور تهیه موکتل درخشان با سیب، رزماری و زنجبیل اینجا.

11. سیب سبز ترش سالم و سودا لیمو ترش

سیب سبز ترش سالم و سودا لیمو ترشسیب سبز ترش سالم و سودا لیمو ترش
اعتبار عکس: Beet of the Wild.

این سیب سبز ترش سالم و سودا لیموترش طراوت بخش، آبرسان، مغذی و مناسب برای هر مناسبتی است! بدون قند اضافه شده و رنگ های مصنوعی، به طور طبیعی شیرین است و رنگ سبز پر جنب و جوشی دارد. دریافت کنید دستور العمل سیب سبز ترش سالم و سودا لیمو ترش اینجا.

12. ماکت انار کرن بری

ماکت انار کرن بریماکت انار کرن بری
اعتبار عکس: زبان عشق ما غذاست.

این ماکت انار زغال اخته یک دستور پخت ساده است که سبک، تازه و سرگرم کننده است! یک گزینه عالی برای گردهمایی های مختلف، تعطیلات، یا به عنوان یک نوشیدنی سرگرم کننده برای بچه ها یا مادران آینده. دریافت کنید دستور پخت ماکت انار کرن بری اینجا.

13. Blackberry Mocktail

موکتل بلک بریموکتل بلک بری
اعتبار عکس: ایده های سالم.

این موکتل بلک بری ترکیبی از شربت شاه توت خانگی و آویشن تازه برای یک نوشیدنی خوشمزه برای هر مناسبت در هر زمانی از سال است! برای مهمانی ها، گردهمایی ها، باربیکیوها یا خنک شدن در بعدازظهرهای گرم تابستانی عالی است. عالی برای بچه ها و بزرگسالان به طور یکسان! دریافت کنید دستور پخت بلک بری موکتیل اینجا.

14. سنگریای غیر الکلی

سنگریای غیر الکلیسنگریای غیر الکلی
اعتبار عکس: خرج کردن و چرخش.

سرانجام! یک سنگریای غیر الکلی برای هیجان زده شدن – همه اینها به دلیل یک ماده غیرمنتظره است که الکل گم شده را تقلید می کند! دریافت کنید دستور تهیه سنگریای غیر الکلی اینجا.

15. میموسای سیب سیب

میموسای سیب سیبمیموسای سیب سیب
اعتبار عکس: سبک زندگی یک غذاخور.

این دستور ساده و خوشمزه میموزه سیب با شراب گازدار، آب سیب یا سیب ادویه دار درست می شود و با خوشمزه ترین لبه شکر دارچین تزئین می شود. این برای NYE، برانچ، یا زمانی که افراد در کنار شما هستند و می‌خواهید تجربه را بالا ببرید، عالی است. دریافت کنید دستور تهیه میموزا سیب سیب اینجا.

40 کاسرول که بسیار خوشمزه هستند، شما می خواهید آنها را هر شب درست کنید

کاسه برنج تن برای شامکاسه برنج تن برای شام
اعتبار عکس: غذای بی پایان

هیچ چیز بهتر از یک کاسروی زمستانی نیست که در هوای بیرون سرد به شما احساس گرما و آرامش بدهد. این یک انتخاب غذایی آرامش بخش است که معادل آشپزی یک آغوش گرم است. وقتی هوا کمی سردتر شد، یا می‌خواهید چیزی دلچسب را با خانواده به اشتراک بگذارید، می‌توانید به این دستور العمل‌های کاسرول زمستانی مراجعه کنید تا از پس آن برآیید. به من اعتماد کن؛ شما خواهید یافت که این دستور العمل های قابلمه را در تمام فصل درست می کنید. دستور العمل ها را دریافت کنید.

طعم های پاییزی در هر قاشق: 23 دستور پخت سوپ که باید در این فصل امتحان کنید

دستور پخت سوپ تورتلینیدستور پخت سوپ تورتلینی

اعتبار عکس: کارن کلی.

همانطور که هوا شروع به خنک شدن می کند و رنگ برگ ها تغییر می کند، هیچ چیز به اندازه یک کاسه سوپ گرم آرامش بخش نیست. پاییز زمان مناسبی برای کشف انواع دستور العمل های سوپ است که شما را راحت نگه می دارد و ذائقه شما را راضی می کند. با وجود گزینه های بسیار زیاد، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را امتحان کنید می تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل ما لیستی از 23 سوپ خوشمزه پاییزی را گردآوری کرده ایم که مطمئناً به سوپ های مورد علاقه جدید شما تبدیل خواهند شد. دستور العمل ها را دریافت کنید.

صبحانه های پر پروتئین که شما را در تمام طول روز ادامه می دهد

مافین پروتئین موزمافین پروتئین موز

اعتبار عکس: به صورت ارگانیک ادیسون

پروتئین به سیری شما در طول روز کمک می کند و در نتیجه به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید. شروع روز با یک صبحانه پر پروتئین می تواند راهی عالی برای کنترل وزن شما باشد. من همچنین سعی می کنم در هر وعده غذایی و هر میان وعده پروتئین دریافت کنم. این صبحانه های خوشمزه با پروتئین بالا را مرور کنید و چند مورد را برای امتحان کردن در این هفته انتخاب کنید. دستور العمل ها را دریافت کنید.

40 دسر که بسیار آسان هستند، حتی یک غارنشین هم می تواند آنها را درست کند

S'mores BrowniesS'mores Brownies

اعتبار عکس: معتاد به خرما

چه یک نانوای باتجربه یا مبتدی در آشپزخانه باشید، ایجاد یک دسر آسان و خوشمزه می تواند یک تجربه سرگرم کننده و مفید باشد. بهترین بخش این است که لازم نیست پیچیده یا وقت گیر باشد! دستور العمل ها را دریافت کنید.


سلام، من کارن کلی هستم، یک مربی بهداشتی معتبر، نویسنده غذا و سفرنامه آزاد، و وبلاگ نویس. در Seasonal Cravings، دستور العمل های خوشمزه و ایده های سرگرم کننده سفر را خواهید یافت.



منبع