محصولات دریچه شاهرخی

این دریچه بازدید تاسیسات امکان ساخت با آلومینیوم ، ام دی اف و پلاستیک را دارد و میتوان آن را در هر مدل و ابعادی و ساخت . دریچه بازدید تاسیسات آلومینیومی با پوشش رنگ کوره ای و در هر ابعادی طبق سفارش کارفرما ساخته و به مشتری ارایه میگردد . دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات بنا به سفارش مشتری از جنس چوب ام دی اف در ابعاد و با طرح های مختلف ساخته میشود . این نوع درچه بازدید فن کویل ماهیتاً از ام دی اف ساخته میشود . این مدل دریچه بازدید تاسیسات فن کویل دارای دو مدل فریم ۳ و ۵ سانتی میباشد و در دو مدل لولایی و وزنه ای تولید میگردد . ظاهر این دریچه بازدید تاسیسات بسیار زیباو دکوراتیو میباشد . ۶- به لحاظِ هوابندی، لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری به خاطرِ ساختارِ یکپارچه ی خود، بسیار قابلِ اعتمادتر و مطمئن تر از لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پشم شیشه می باشد.

اسپلیت دمپر پره ایرفویلی

<=":; :; :1001010; :0; -: 310;" ="" ="دمپر وزنی ضد آتش فیوزی موسسه مشایخی-کولر آبی-اصفهان، کوی شهید کشوری-دیوار" ="://..//////87-0-408-9554-52.">​​&;​​ .

درب بازدید فن كوئل - تهویه سان با بررسی هر روزه این فیلتر می توانید نمادی که مد نظر دارید و در خروجی فیلتر مشاهده شد را با اطمینان بسیار زیادی برای کسب سود مناسب خریداری نمایید. دمپرهای موتوری را میتوان در دو شکل گرد و چهارخانه ساخت. این سنسورهای فشار قابلیت دریافت فرمان از ترموستات در دمپر ضد حریق موتوری را دارند. از جمله ویژگیهای کاربردی دمپر هوابر این است که به صورت دستی و موتوری نیز قابل تنظیم خواهدبود. لازم به ذکر است که برای تعبیه ی دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات اطراف شکاف مربوطه ، یک قاب چهار گوش ازجنس فلز یا قاب چوبی جایگذاری میشود و سپس فریم دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات با پیج به آن وصل میشود . درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل گل سقفی به صورت وزنه ای و لولایی تولید میشود .لازم به ذکر است که سطح بدنه ی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل از طریق رنگ کوره ای الکتروستاتیک قابلیت پپوشش دهی دارد .

ساختار این دریچه به این گونه است که یک دریچه خطی کله قندی روی درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل تعبیه میشود .درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی کله قندی به دو شکل لولایی و وزنه ای باز و بسته میگردد و تمام سطح بدنه ی دریچه بازدید تاسیسات توسط رنگ کوره ای الکتروستاتیک رنگ آمیزی میشود و به وسیله پیچ مخفی یا پیچ از روی نما نصب خواهد شد . دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی ۳۰ درجه زمانی استفاده میشود که دستگاه نیاز به مکش هوا از زیر فن کویل را دارد .ساختار این دریچه بازدید تاسیسات به این گونه است که یک دریچه خطی ۳۰ درجه روی درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل نصب میشود . درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی ۳۰ درجه در دو نوع لولایی و وزنه ای ساخته میشود . دریچه دسترسی تاسیسات خطی ۳۰ درجه زمانی استفاده میشود که دستگاه نیاز به مکش هوا از زیر فن کویل را دارد .ساختار این دریچه بازدید به این گونه است که یک دریچه خطی ۳۰ درجه روی درب دریچه بازدید فن کویل نصب میشود . دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی کله قندی در مواردی کاربرد دارد که دستگاه نیاز به مکش هوا از زیر فن کویل را دارد .

از دریچه بازدید تاسیسات فن کویل شیار دار زمانی استفاده میشود که هوای برگشت دستگاه فن کویل باید مستقیما از زیر دستگاه تامین شود .در این حالت باید روی درب دریچه زیر فن کویل شیار و منافذی تعبیه کرد .در این مدل از دریچه بازدید تاسیسات شیارهای موازی در طولهای ۹ و ۱۸ سانتی به شکل پرسی ایجاد میکنیم .دریچه بازدید تاسیسات فن کویل شیار دار به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود و به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .دریچه بازدید تاسیسات فن کویل شیار دار هم مانند انواع دیگر دریچه بازدید تاسیسات فن کویل از طریق پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود . درب دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات به در صورت قفل زیمنسی و چفتی ساخته میشود.همچنین میتوان دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات را به صورت شیار دار ساخت تا امکان ورود و خروج هوا درمحفظه وجود داشته باشد .دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات قابلیت نصب در دیوار و یا روی سقف کاذب را دارد . از دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات جهت پوشش تاسیسات الکتریکی ساختمان از قیبل کلید پریزو فیوز ها و سیم های عبوری از داخل سقف های کاذب استفاده میشود . فشار مناسب در داخل اتاق تمیز از ورود گرد و غبار و هوای آلوده به داخل اتاق تمیز جلوگیری می صداگیر چهارگوش – شرکت تهویه سازه شار کند.