طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی


طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی

در این مقاله از بهیدو با ما همراه شوید تا تعدادی ابزار هوش مصنوعی رایگان و کاربردی در زمینه طراحی سایت به شما معرفی کنیم.

طراحی سایت با هوش مصنوعی از تکنولوژی‌های نوینی است که به طراحان کمک می‌کند تا با بالاترین سرعت و به صورت دقیق به طراحی سایت بپردازند.

گسترش سایت، بهبود تجربه کاربری و کمک به بازاریابی و فروش سایت‌های فروشگاهی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت با هوش مصنوعی به شمار می‌آیند. در این مقاله از بهیدو؛ بهترین شرکت سئو سایت در اصفهان که در زمینه طراحی سایت هم مشغول فعالیت است، با ما همراه باشید تا در رابطه با مزایای داشتن وبسایت صحبت کنیم و تعدادی از هوش مصنوعی های کاربردی در این زمینه را به شما معرفی نماییم.

طراحی سایت با هوش مصنوعی
طراحی سایت با هوش مصنوعی

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای امروزی

امروزه عصر، عصر دیجیتال است و زندگی افراد در دنیای دیجیتالی شکل می‌گیرد. به همین دلیل با هجوم کسب و کارها در فضای اینترنت، داشتن یک وب‌سایت برای هر شغل یا کسب و کاری حائز اهمیت می‌باشد.

اگر در کسب و کاری هستید؛ اما شغل خود را هنوز در فضای مجازی تبلیغ نکرده‌اید و وب‌سایتی ندارید، این احتمال وجود دارد که فرصت‌های شغلی خود را از دست داده باشید. در واقع داشتن یک وب‌سایت به جهت انجام دادن انواع استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد و به رونق کسب و کارها کمک زیادی می‌کند.

بر اساس ضرب‌المثل قدیمی که می‌گوید عقل مردم به چشمشان است؛ طراحی سایت در کسب و کارهای امروزی با ظاهری مطلوب و زیبا اهمیت زیادی دارد؛ زیرا چه به طور عمدی و چه غیر عمد همه ما در برابر تصاویر عکس‌العمل نشان می‌دهیم و اغلب جذب آن‌هایی می‌شویم که از طراحی جذابی برخوردار هستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثریت افراد، کسب و کارها را بر اساس ظاهرشان داوری و قضاوت می‌کنند به این صورت که ممکن است شما در کسب و کار خود بهترین باشید؛ اما اگر سایت شما طراحی جذاب و کاربر پسندی نداشته باشد، کاربران و مشتریان به شما اعتماد نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که شما را کلاه‌بردار تصور کنند. پس نتیجه می‌گیریم که طراحی سایت در کسب و کارهای امروزی امری بسیار مهم تلقی می‌شود. برخی از دلایل و مزیت‌های طراحی سایت برای کسب و کارها به بیان موارد زیر هستند.

  1. جذب مشتریان: مهم‌ترین اصلی که برای یک تاجر و صاحب کسب و کار اهمیت دارد، سود بالا است.

اینترنت و پیامرسان‌های اجتماعی از مکان‌هایی هستند که افراد زیادی برای تبلیغات محصولات خود به آن روی آورده‌اند و در این فضاها به کسب و کار می‌پردازند.

حال شما به این فکر کنید که با داشتن یک سایت مرتبط با کسب و کار می‌توانید وارد این فضاها شوید و به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی داشته باشید؛ در صورتی که سایت شما از جلوه‌های بصری و طراحی‌های کاربر پسندی برخوردار باشد، کاربران جذب آن می‌شوند و جذب مشتری افزایش فروش را به دنبال دارد.

  1. افزایش اعتبار برند: داشتن یک وب‌سایت با طراحی زیبا به شما کمک می‌کند که زمینه فعالیت خود را به بهترین شکل به کاربران معرفی کنید.

زمانی که افراد با کسب و کار شما آشنا می‌شوند خیلی راحت به شما اعتماد می‌کنند و نتیجه این اعتماد جذب مخاطب است. شما با جذب کاربران می‌توانید اعتبار کسب و کار خود را بالا ببرید.

  1. مدیریت بهتر: یکی از مزیت‌های طراحی سایت با هوش مصنوعی این است که داشتن یک وب‌سایت با طراحی زیبا به شما این توانایی را می‌دهد که محتواها و داستان‌های مرتبط با شغل خود را به هر شیوه‌ای که می‌خواهید توضیح دهید و ایده‌های خود را مطابق با نیاز خود یا کاربران به اجرا درآورید.

با طراحی یک سایت در واقع شما می‌توانید کارمند و مدیر خود باشید و به این نحو سایت و مخاطبان خود را به شکل بهتری مدیریت کنید.

  1. هزینه مقرون به صرفه: طراحی سایت تخصصی زمانی که یک تیم توانمند طراحی در کنار شما باشد یک کار موثر و بدون دردسر است. همچنین طراحی سایت نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه‌تر است و اثرگذاری بالایی در جذب مخاطب دارد.
  1. قابلیت دسترسی آسان: اگر شما برای کسب و کارتان یک وب‌سایت طراحی کنید، تمام افراد سر تا سر جهان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید به این طریق کاربران زیادی جذب کنید و فروش خود را به طور جهان گستر افزایش دهید. همچنین داشتن یک وب‌سایت برای ارائه و تبلیغ محصولات موجب می‌شود که مشتریان هیچ محدودیتی در زمان خرید نداشته باشند و بتوانند که در هر زمان و هر ساعتی که می‌خواهند برای خرید اقدام کنند.
  1. صرفه‌جویی در زمان: برخلاف فروش حضوری، شما نیازی نیست که هر بار و برای تک تک مشتریان درباره ویژگی‌ها و کاربردهای یک محصول توضیحات بدهید؛ بلکه زمانی که یک سایت داشته باشید می‌توانید هر توضیحی را در خصوص محصولات در قالب یک مقاله در صفحه خود درج کنید و به این طریق در زمان خود صرفه‌جویی نمایید.
شرکت طراحی سایت و سئو در اصفهان - بهیدو
شرکت طراحی سایت و سئو در اصفهان – بهیدو

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی سایت 

در بستر اینترنت که پا می‌گذاریم می‌بینیم که تمام کسب و کارها برای خود یک سایت اختصاصی دارند؛ به همین منظور طراحی سایت با هوش مصنوعی برای اغلب مشاغل کوچک بسیار کاربردی است و به صاحبان مشاغل کمک می‌کند که طراحی سایت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

برای طراحی سایت با هوش مصنوعی ابزارهای زیادی وجود دارد که به معرفی ۶ مورد از آن‌ها به همراه توضیحات مختلف اشاره می‌کنیم.

  • هوش مصنوعی Domain Wheel

طراحی سایت با هوش مصنوعی Domain Wheel به صورت رایگان است که شما می‌توانید از طریق آن راهکارها و پیشنهادات خود را برای نام دامنه و کلید واژه مرتبط برای آن ارسال کنید تا این ابزار بتواند ایده‌هایی را در اختیارتان بگذارد.

مراحل تولید نام دامنه مطابق داده‌های وارد شده به وسیله شما زمان زیادی نمی‌برد و این ابزار نام دامنه‌های در دسترس را با پسوندهای متعددی از جمله net, org, com و… برایتان نمایش می‌دهد.

  • هوش مصنوعی GitHub Copilot

دومین ابزاری که برای طراحی سایت با هوش مصنوعی می‌توانید از آن استفاده کنید، سرویس Github Copilot است که برنامه نویسان آن را تحت عنوان موتور هوش مصنوعی می‌شناسند.

ابزار نام برده با به کارگیری Open Alcodex برنامه نویسی می‌کند، دستورهای نوشتاری شما را به کد تبدیل می‌سازد و کدهای پیشنهادی را برایتان می‌فرستد تا شما جهت طراحی سایت با هوش مصنوعی از آن‌ها استفاده کنید.

این ابزار هوش مصنوعی به شکل یک افزونه قابل دسترس است که باید داخل ویرایشگر کد خود به شکل هماهنگ نصب کنید.

Github Copilot قادر است که با ویرایشگرهای مختلفی نظیر Neovion, Visual Studio, Brains IDES سازگار شود؛ به عبارتی دیگر، ابزار هوش مصنوعی نام برده تحت عنوان دستیار برنامه نویس تمام وقت در ویرایشگر کد نصب می‌شود و با کسب دستورهای معین، کارایی مورد نظر شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و کدهای مناسب را برایتان می‌فرستد.

  • هوش مصنوعی Wix ADI

طراحی سایت با هوش مصنوعی wix adi این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که بتوانید بدون استفاده از برنامه نویسی، کد سایت خود را طراحی کنید.

با این ابزار می‌توان طراحی وب‌سایت را به بهترین شکل ممکن انجام داد. این هوش مصنوعی به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند با پاسخ‌های دریافتی به فرمان‌ها، سایت نهایی را طراحی و تولید کند.

استفاده از هوش مصنوعی Wix ADI رایگان است و تنها باید برای اتصال سایت تولیدی به نام دامنه سفارش، یکی از طرح‌های پریمویم wix را خریداری کنید.

  • هوش مصنوعی ۱۰web

طراحی سایت با هوش مصنوعی ۱۰web یکی از بهترین ابزارها برای طراحی سایت‌های وردپرسی است که به شما این توانایی را می‌دهد هر صفحه وب را به قالب‌های آماده مناسب با وردپرس تبدیل کنید. توجه داشته باشید که قابلیت شخصی سازی طراحی نیز در این ابزار وجود دارد.

روش استفاده از ۱۰web برای طراحی سایت با هوش مصنوعی دشوار نیست و کافی‌ست که برای پیدا کردن طرح مدنظر در اینترنت سرچ کنید، آدرس url صفحه مورد نظر را الصاق و آن را در ۱۰web AlBuilder کپی نمایید.

هوش مصنوعی صفحه معرفی شده را تجزیه تحلیل می‌کند و طراحی آن را با یک فایل فشرده در اختیارتان قرار می‌دهد که شما بتوانید آن را روی وردپرس اعمال کنید.

  • هوش مصنوعی Screpy

طراحی سایت با هوش مصنوعی Screpy تنها به بررسی‌ها می‌پردازد و وظیفه آن این است که سینتکس‌ها را تجزیه تحلیل کند و خطاها را نشان دهد، مدت زمان در دسترس بودن سایت را در لحظه بسنجد و حالت قسمت‌های ضروری و حیاتی وب‌سایت را مطابق پارامترهای به دست آمده از گوگل Lighthouse را ردیابی و شناسایی نماید.

هوش مصنوعی uizard.io این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تصاویر اسکرین شات را به قالب‌های ویرایش‌پذیر تبدیل کنید و آن‌ها را مطابق با خواسته‌های خود تغییر دهید.

بهیدو؛ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در اصفهان

طراحی یک سایت، فروشگاه یا محل کار شما را به صورت مجازی به افراد نشان می‌دهد و اگر بتوانید که این سایت را گسترش دهید و بهینه سازی کنید، می‌توانید به جایگاه والایی در دنیای مجازی برسید؛ اما مسئله‌ای که در این باره توجه به آن حائز اهمیت است این می‌باشد که طراحی سایت برای رسیدن به موفقیت باید جذاب و کاربر پسند باشد.

برای این که بتوانید یک وب‌سایت برای کسب و کار خود داشته باشید، بهترین پیشنهاد و راهکار ما به شما این است که طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ زیادی در زمینه طراحی سایت با هوش مصنوعی و طراحی سایت تخصصی مشغول به فعالیت هستند که یکی از معروف‌ترین و خوش نام‌ترین آن‌ها، شرکت طراحی سایت بهیدو است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو نزدیک به یک دهه است که در زمینه طراحی سایت در اصفهان مشغول به فعالیت می‌باشد و با به کارگیری نیروهای متخصص، طراحی سایت را مطابق با استانداردهای روز و معیارهای گوگل انجام می‌دهد و به این نحو به کسب و کارها رونق زیادی می‌بخشد.

مجموعه ما در این یک دهه توانسته است که در عرصه طراحی سایت و سئو در اصفهان فعالیت‌های قابل توجهی را ارائه دهد و صفحات و سایت‌های فراوانی را با بهینه سازی و طراحی های خلاقانه به نتایج اول گوگل برساند. اگر شما هم می‌خواهید به کسب و کار خود رونقی ببخشید و آن را گسترش دهید، زمان آن فرا رسیده است که سایتی را برای معرفی خدمات و محصولات خود طراحی کنید و با قرار دادن آن در نتایج اول صفحات گوگل فروش خود را بالا ببرید.

برای طراحی سایت می‌توانید از مجموعه ما کمک بگیرید و اطمینان داشته باشید که ما این کار را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم و رضایت شما را جلب می‌کنیم.

شماره تلفن‌های مشخص شده در صفحه اصلی سایت بهیدو از پل‌های ارتباطی با شرکت ما هستند که شما با شماره‌گیری آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و جهت دریافت قیمت و مشاوره از آنان راهنمایی بخواهید.

طراحی سایت در اصفهان - بهیدو
طراحی سایت در اصفهان – بهیدو

سخن پایانی

حالا که با طراحی سایت با هوش مصنوعی و ابزارهای آن آشنایی‌های لازم را پیدا کردید باید بدانید که اگر روش استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید، به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید یک سایت خوب برای کسب و کار خود طراحی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر این ابزارها رایگان نیستند و تنها بعضی از آن‌ها دارای یک نسخه آزمایشی هستند  که به صورت رایگان است و بیشتر برای استفاده کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر در خصوص استفاده از هر یک از ابزارهای نام برده به مشکلی برخوردید یا به اطلاعات تخصصی‌تر و دقیق‌تری نیاز داشتید می‌توانید با بهیدو ارتباط برقرار کنید و ابهامات خود را برطرف نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای