بررسی ۵ دلیل برای خرید دستگیره هوشمند ایرانی


دلایل خرید دستگیره هوشمند ایرانی
دلایل خرید دستگیره هوشمند ایرانی

آیا تابه‌حال در زمان خرید دستگیره هوشمند میان انتخاب یک برند ایرانی و خارجی، دچار شک شده‌اید؟ طبیعی است که در چنین شرایطی باشید، چرا که دستگیره هوشمند ایرانی و خارجی امروزه از نظر کارایی چندان تفاوتی با هم ندارد و همین موضوع انتخاب را دشوار کرده است.

به همین دلیل است که برخی از افراد در هنگام خرید با یک دوراهی مواجه می‌شوند که برندهای ایرانی را انتخاب کنند یا به سراغ برندهای خارجی بروند. در این مطلب می‌خواهیم یکبار برای همیشه پاسخی برای این سؤال و شک ارائه دهیم که خرید شما را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. ازاین‌رو توصیه می‌کنیم ما را در ادامه همراهی کنید.

دستگیره هوشمند چیست؟

دستگیره هوشمند یک محصول ساده و کاربرپسند است که توسط یک راه‌حل کنترل دسترسی مؤثر امنیت داخلی را فراهم می‌کند و نیاز به استفاده از کلیدها برای واردشدن به ساختمان را از بین می‌برد. از زمان معرفی انواع دستگیره‌های هوشمند، ساختمان توانسته‌اند سطح امنیتشان را بسیار بهبود دهند.

به طور خلاصه، دستگیره هوشمند یک سیستم کنترل دسترسی است که از طریق یک برنامه قابل‌نصب بر روی گوشی هوشمند یا تبلت، کاربران را قادر می‌سازد تا به‌جای استفاده از کلیدها، از طریق ارتباط بی‌سیم و به‌وسیله بلوتوث، دستگیره را باز و بسته کنند. همچنین برای باز و بسته کردن این دستگیره‌ها می‌توان از سرانگشت هم استفاده کرد.

آیا انتخاب دستگیره ایرانی گزینه خوبی است؟

متأسفانه، تأثیر تبلیغات و گسترش برندهای خارجی در داخل کشور باعث شده تا امروزه رقابت برای برندهای داخلی دشوار باشد. خرید دستگیره هوشمند ایرانی کاری عاقلانه و البته بسیار منطقی است که می‌توان برای آن دلایل زیادی را مطرح کرد. در ادامه مطلب با ما باشید تا چند مورد از این دلایل که نشان می‌دهند دستگیره هوشمند ایرانی انتخاب خوبی است را بررسی کنیم:

۱. تأمین قطعات آسان

انتخاب دستگیره هوشمند ایرانی می‌تواند این امکان را فراهم کند که قطعات موردنیاز به‌راحتی در دسترس باشند. دلیل این موضوع هم کاملاً واضح است، چرا که برندهای ایرانی از قطعاتی که در داخل کشور ساخته می‌شوند استفاده می‌کنند و حتی قطعاتی وارداتی را به‌راحتی برای عرضه در کشور تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

یک دستگیره هوشمند از اجزا و قطعات مختلفی ساخته می‌شود و هر کدام از آن‌ها عمر مفید محدودی دارند و پس از آن لازم است که تعویض شوند. حال اگر از یک برند ایرانی خرید کرده باشید، بدون شک خیلی آسان‌تر می‌توانید به این قطعات دسترسی پیدا کنید.

۲. خرید با قیمت منطقی

هزینه تمام شده (قیمت نهایی) دستگیره هوشمند نقش مهمی در انتخاب آن ایفا می‌کند. دستگیره هوشمند ایرانی به دلیل تولید در داخل کشور با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و می‌تواند اقتصادی‌ترین گزینه برای شما باشد.

آیا دستگیره هوشمند ایرانی خوب است؟
آیا دستگیره هوشمند ایرانی خوب است؟

در این مورد، می‌توانید به جزئیات قیمت، شامل قیمت خرید دستگیره هوشمند، هزینه نصب و تنظیمات مرتبط با آن، هزینه نگهداری و تعمیرات بعدی و نیز هزینه استفاده از خدمات پشتیبانی و تعمیرات پس از فروش توجه کنید. به‌صورت کلی مجموع همه این هزینه‌ها در مقابل خرید از یک برند خارجی برای شما بسیار منطقی‌تر خواهد بود.

۳. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

اهمیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی در انتخاب دستگیره هوشمند بسیار بالاست. درصورتی‌که دستگیره هوشمند ایرانی از پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی برخوردار باشد، می‌توانید از طریق تیم فنی مجاز و متخصص، به‌راحتی مشکلات فنی و نیازهای تعمیراتی مرتبط با دستگیره را برطرف کنید.

پشتیبانی خوب موضوعی است که می‌تواند در زمان بروز خرابی‌ها یا مشکلات دیگر، باعث صرفه‌جویی در زمان شما شود. همچنین به دلیل امکان سرویس‌های دوره‌ای، دستگیره شما دوام و طول عمر بالاتری خواهد داشت.

۴. طراحی مطابق باسلیقه ایرانی

طراحی دستگیره هوشمند می‌تواند به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک کند. دستگیره هوشمند ایرانی طراحی شده که باسلیقه و فضای داخلی معماری ایرانی سازگار باشد و می‌تواند جزئیات زیبا و ظاهر خاصی به فضای داخلی اضافه کند.

۵. تولید باتوجه‌به دانش روز دنیا

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در دستگیره هوشمند ایرانی می‌تواند به شما امکانات پیشرفته‌ای را ارائه دهد. از جمله امکانات این دستگیره می‌توان به کنترل از راه دور از طریق تلفن همراه، اتصال به شبکه‌های خانگی هوشمند، اشاره کرد.

استفاده از این دستگیره‌های در ساختمان می‌تواند تجربه بسیار خوشایندتری از رفت‌وآمد به ساختمان برای شما ایجاد کند، چرا که ظاهر زیبایی دارد و امکانات متنوعی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

بررسی دقیق هر یک از این عوامل و تطبیق آنها با نیازها و اولویت‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند تا دستگیره هوشمند ایدئال برای خانه خود را انتخاب کنید. اما در یک برداشت کلی این دستگیره‌ها می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی برای شما باشند.

تفاوت های دستگیره دیجیتال ایرانی و خارجی

بدون شک دستگیره‌های داخلی و خارجی با هم تفاوت‌هایی دارند. این تفاوت‌ها در برخی شرایط می‌توانند نقطه قوت و در برخی شرایط به‌عنوان نقطه‌ضعف در نظر گرفته شوند. در این بخش می‌خواهیم به طور کامل بررسی کنیم که میان دستگیره هوشمند ایرانی و خارجی چه تفاوت‌های بارزی وجود دارد که در زمان خرید باید موردتوجه باشند:

طراحی و سلیقه

دستگیره‌های هوشمند ایرانی و خارجی معمولاً طراحی‌های متفاوتی دارند. دستگیره‌های هوشمند ایرانی معمولاً به طراحی و جزئیاتی که با معماری و سلیقه ایرانی همخوانی دارد، تمرکز می‌کنند، درحالی‌که دستگیره‌های هوشمند خارجی طراحی‌های مینیمالی دارند.

البته باید اشاره کنیم که از میان برندهای ایرانی تولیدکننده دستگیره هوشمند هم شما می‌توانید محصولات را بیابید که طراحی مینیمال و شبیه به برندهای خارجی داشته باشند. بااین‌حال و در یک برداشت کلی، برندهای ایرانی دستگیره‌های هوشمند را با سبک و نوع دکوراسیون و سلیقه ایرانی طراحی می‌کنند و این موضوع یک مزیت به‌حساب می‌آید.

دستگیره هوشمند ایرانی یا خارجی
دستگیره هوشمند ایرانی یا خارجی

تأمین قطعات و خدمات پس از فروش

یکی از تفاوت‌های مهم بین دستگیره‌های هوشمند ایرانی و خارجی، تأمین قطعات و خدمات پس از فروش است. درصورتی‌که دستگیره هوشمند ایرانی استفاده شده باشد، تأمین قطعات و خدمات پس از فروش به‌راحتی و با هزینه کمتری قابل‌انجام است، زیرا قطعات محلی در دسترس هستند و خدمات پس از فروش معمولاً توسط تیم‌های فنی مجاز ارائه می‌شود.

در مقابل، در دستگیره‌های هوشمند خارجی، ممکن است برای تعمیرات و خدمات پس از فروش نیاز به ارسال قطعات به کشور سازنده و یا تماس با شرکت‌های خدمات پس از فروش بین‌المللی داشته باشند که هزینه‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت. همچنین در برخی شرایط بعضی از این دستگیره‌ها از تکنولوژی خاصی استفاده می‌کنند که تعمیرش نیاز به تخصص داشته و احتمال یافتن تکنسینی که توان تعمیرش را داشته باشد، بسیار دشوار خواهد بود.

قیمت دستگیره هوشمند

قیمت دستگیره‌های هوشمند خارجی معمولاً به دلیل شرکت‌ها و برندهای بزرگی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، بالاتر است. در مقابل، دستگیره‌های هوشمند ایرانی معمولاً با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند. اما لازم به ذکر است که قیمت تمام شده دستگیره هوشمند شامل هزینه‌های نصب، تنظیمات، نگهداری و خدمات پس از فروش نیز در انتخاب نهایی تأثیرگذار است.

به‌طورکلی قیمت بزرگ‌ترین تفاوت میان این دستگیره‌ها است و شما با بررسی قیمت برندهای ایرانی و خارجی در وب‌سایت هوک و سایر فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات خارجی، می‌توانید این موضوع را به‌خوبی متوجه شوید.

  طراحی ظاهری میران سهولت در تأمین قطعات قیمت
ایرانی مطابق با سلیقه ایرانی بسیار آسان پایین‌تر
خارجی متنوع نسبتاً دشوار بالاتر

برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید دستگیره هوشمند

احتمالاً شما هم تا اینجا متوجه شده‌اید که چقدر خرید از برندهای داخلی و ایرانی می‌تواند مزیت‌های زیادی به همراه داشته باشد. مزیت‌های این کار نه‌تنها به شما، بلکه به یک شرکت داخلی و در پی آن نیروهای ایرانی خواهد رسید.

خوشبختانه امروزه برندهای فعال ایرانی در زمینه تولید دستگیره هوشمند بسیار قابل‌اعتماد هستند و محصولاتی را عرضه می‌کنند که باتوجه‌به نیازها و سلیقه‌های داخل کشور، طراحی شده‌اند. برخی از برندهای شامل تنسر لاک، کاداس و آداک اشاره کرد. قفل دیجیتال آداک یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهنده‌گان قفل دیجیتال در ایران است. شما به‌واسطه آشنایی با این برند با تنوع بی‌نظیری از محصولات مواجه خواهید شد.

دستگیره هوشمند ایرانی را چگونه تهیه کنیم؟

در یک جمع‌بندی نهایی باید اشاره کنیم که اگر به دنبال خرید دستگیره هوشمند هستید، بهتر است که حتماً مدل‌ها و برندهای ایرانی هم در لیست خرید خود داشته باشید. دستگیره هوشمند ایرانی از نظر کارایی، توانایی رقابت با سایر برندهای خارجی را دارد و شما می‌توانید آن را با قیمت‌های کم‌تری خریداری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که برندهای مطرحی مانند آداک در این زمینه فعالیت دارند و شما می‌توانید به انواعی از این دستگیره‌ها دسترسی داشته باشید که توسط متخصصین ایرانی ساخته شده‌اند.

در نهایت برای تهیه این دستگیره‌ها می‌توانید به وب‌سایت فروشگاهی و مرجع عرضه هوک مراجعه کنید. هوک برندهای مطرحی مانند آداک و کاداس را عرضه می‌کند که بدون شک از بهترین برندهای ایرانی و خارجی فعال در این زمینه هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای