۶ نکته برای مصرف شده ثابت برای روز پایین – Nomadista Nutrition



در همین جا ۶ رفتار غذایی ثابت معرفی شده است شده است:

۱. غذاهای دریایی ثابت را در مقابل سایر پروتئین های حیوانی محدوده کنید

غذاهای دریایی تأمین بزرگی اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی مفید هستند، با این حال صید بی رویه عواقب مضری بر جو زیست داشته است. در همین جا برخی اجتناب کرده اند نمایندگی هایی کدام ممکن است محصولات آبزی پروری مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثابت حاضر می دهند معرفی شده است شده است: کفاروی قطب شمالرا انتخاب کنید و انتخاب کنید کنسرو پیشاهنگیرا انتخاب کنید و انتخاب کنید دم زرد هلندیرا انتخاب کنید و انتخاب کنید نمایندگی من می خواهم، مینی ماهی.

۲. بشقاب شخصی را همراه خود غذاهای طبیعی پر کنید

رژیم غذایی پر اجتناب کرده اند غذاهای طبیعی اجتناب کرده اند پایداری حمایت می تنبل از غذاهای طبیعی به آب، قدرت، پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کود کمتری خواستن دارند. هرچه انتخاب بیشتری خوردن کنید، هیکل خواهید کرد نیز ریزمغذی های بیشتری اکتسابی می تنبل. آن یک است حالت برد است!

۳. حداقل هفته ای خوب بار به صورت بومی کسب کنید

کسب بومی ۹ تنها برای اقتصاد گروه خواهید کرد {مفید است}، اما علاوه بر این ممکن است مزایای زیست محیطی معادل کاهش خوردن قدرت برای ساخت چرخ دنده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش تخلیه گازهای گلخانه ای اجتناب کرده اند خودروها را نیز به در کنار داشته باشد (اگر مسافت های تمدید شده را برای تهیه وعده های غذایی رانندگی نکنید). آسان ترین راه برای امتحان کردن این اینجا است کدام ممکن است بازار کشاورزان بومی شخصی را تجزیه و تحلیل کنید هر دو CSA (این سیستم کشاورزی حمایت شده توسط گروه).

۴. دوشنبه جستجو در گوشت بروید

خواه یا نه این را می دانستید ساخت گوشت زرشکی بالاترین ردپای زیست محیطی را در مقابل همراه خود سایر گروه های غذایی دارد؟ اگر رفتار به مصرف کردن مکرر گوشت دارید، همراه خود مصرف کردن گوشت در روزهای دوشنبه آغاز کنید. برخی اجتناب کرده اند دارایی ها برتر پروتئین طبیعی کدام ممکن است باید بررسی کنید عبارتند اجتناب کرده اند: توفو، عدس، ادامام، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا سیاه. این خارق العاده است تاکو لوبیا سیاه، ذرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو بی تجربه اصل العمل برتر برای دوشنبه های گوشت نیز.

۵. ضایعات چرخ دنده غذایی را به همان اندازه حد امکان کاهش دهید

بیش اجتناب کرده اند ۳۰ سهم وعده های غذایی را ساخت کنید به هدر {می رود}! به تمام منابعی کدام ممکن است برای تحمیل این وعده های غذایی استفاده تبدیل می شود (پایین، قدرت، آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره) در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است هدر می الگو. کمک خواهد کرد که شما کاهش ضایعات چرخ دنده غذایی، می توانید بقیه چرخ دنده غذایی را فریز کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید یک بار دیگر اجتناب کرده اند آنها بیشترین استفاده را ببرید. مفهوم تولید دیگری استفاده اجتناب کرده اند آووکادوی فوق العاده رسیده برای ماسک صورت هر دو تغییر اسپرسو آسیاب شده عجیب و غریب به کود است. از گرفتن خوب این سیستم برای گرفتن خواهید کرد نیز ضروری است! ابتدا، سهام چیزی را کدام ممکن است اجتناب کرده اند در گذشته دارید تهیه کنید. در مرحله بعد، ۲ هر دو سه مفهوم برای وعده های غذایی در هفته داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به عقب کار کنید به همان اندازه منوی شخصی را مناسب کنید. این باعث کاهش چرخ دنده مغذی تصادفی تبدیل می شود کدام ممکن است سرانجام اجتناب کرده اند آنها استفاده نمی کنید. سرانجام اگر می توانید {در خانه} کمپوست کنید.

۶. غذاهای فصلی را محدوده کنید

محصولات فصلی مسافت کمتری را به همان اندازه انبارها طی می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل گاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید آلودگی را کاهش می دهند. مصرف کردن غذاهای فصلی نیز راهی برتر برای اکتسابی طیف گسترده ای از وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی مختلف {است تا} به هیچ وجه اجتناب کرده اند آنچه در بشقاب شخصی است تخلیه نشوید.

همراه خود پایداری، قدم‌های نوزاد متعدد اجتناب کرده اند افراد می‌تواند در نتیجه اصلاحات غول پیکر شود. {کدام یک} اجتناب کرده اند این رفتار ها را به مسکن شخصی اضافه می کنید؟ در بازخورد به من می خواهم اطلاع دهید!