۲ دستور العمل از دست دادن صبحانه سالم – موسلی تخم مرغ خوشمزه Sha Bang

وقتی تصمیم می گیرید برای صبحانه چه بخورید، گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که غذاهای مشابه را بارها و بارها می خورید، اما این چیز بدی نیست، داشتن همین تنوع کمی خوب است. این مقاله دو دستور العمل عالی و خوشمزه صبحانه سالم را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن در صورت خوردن سایر غذاهای سالم و همچنین یک برنامه ورزشی پیشرفته کمک می کند.

۱. شا بنگ تخم مرغ.

ایجاد دستور العمل های صبحانه سالم برای کاهش وزن چندان دشوار نیست. تخم مرغ یک صبحانه عالی است و پخت و پز با آنها نمی تواند آسان تر باشد. این «تخم مرغ شا بنگ» خوشمزه را امتحان کنید.

این دستور صبحانه سالم سرشار از چربی‌ها و پروتئین‌های سالم است، به این معنی که اگر رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارید یا از یک چرخه کربوهیدرات پیروی می‌کنید، مانند سبک روزه‌داری متناوب “leangains” عالی است.

خدمت ۱:

عناصر

۲ عدد تخم مرغ زده شده.

۱ آووکادوی کوچک پوست کنده، بدون سنگ و مکعب بریده شده.

فلفل قرمز ۱ عدد، با دانه ها.

۱⁄۲ پیاز قرمز کوچک، پوست کنده و خلال شده.

۱/۲ گوجه فرنگی ورقه شده.

صاحبان اسفناج تازه بچه!

یک مشت میگوی تازه پخته شده.

۱ گرم در گرم روغن نارگیل.

۱-۲ حبه سیر، پوست کنده و له شده.

ترکیب زیر از گیاهان تازه: شسته یا له شده: جعفری، ریحان، مریم گلی، ترخون، شوید یا پیاز. نمک دریا و فلفل به مزه.

روش:

در یک قابلمه بزرگ پیاز، فلفل دلمه ای و سیر را در روغن سرخ کنید. وقتی پیاز نرم شد، تخم مرغ، میگو، آووکادو، گوجه فرنگی و اسفناج را اضافه کنید. پختن را روی حرارت متوسط ​​ادامه دهید تا تخم مرغ ها پخته شوند سپس سبزی ها را اضافه کنید. در صورت لزوم مزه دار کنید.

۲. موسلی خانگی.

موسلی‌های خریداری‌شده در فروشگاه‌ها اغلب می‌توانند سرشار از قند ناخواسته باشند (مطمئناً زمانی که در مسیر کاهش وزن هستید خوب نیست)، به همین دلیل است که معمولاً کالری بالایی دارند. این دستور صبحانه سالم برای کاهش وزن خوشمزه، سرشار از فیبر، کربوهیدرات های پیچیده، پروتئین و چربی های سالم بدون قند اضافی است. بهترین راه برای افطار

سرویس ۱-۲

عناصر

• ۱ پوند بلغور جو دوسر بدون گلوتن

• ۱ فنجان بادام خلال شده (یا گردو مخلوط در صورت تمایل)

• ½ فنجان دانه کتان

• ۱ لیوان شیر نارگیل

روش:

تمام مواد خشک را در یک کاسه بزرگ با شیر نارگیل مخلوط کنید و بگذارید تا تمام مایع آن جذب جو شود. مخلوط را روی سینی فر پهن کنید و در فر از قبل گرم شده سرخ کنید تا کمی قهوه ای رنگ شود و کاملا خشک شود.

وقتی خنک شد با شیر نارگیل سرو کنید.