چگونه شیار خود را برگردانید – بدون کفش برای تغذیه | مشاور تغذیه کل نگر + مربی



AKA، پشت در زین

ما ایجاد کننده های عادت هستیم! ما می‌توانیم در رژیم غذایی و سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم، حتی تغییرات عمده‌ای ایجاد کنیم، اما در برخی مواقع، می‌توانیم احساس خوبی نسبت به آن داشته باشیم، یا در اثر یک رویداد از مسیر خارج شویم، و قبل از اینکه متوجه شویم، دوباره به عادت‌های قبلی خود بازگشته‌ایم. گاهی اوقات این یک لحظه ضعف است که به دو، سه یا چهار لحظه تبدیل می‌شود و منجر به یک شیب لغزنده به سمت غذاها، عادات یا انتخاب‌هایی می‌شود که فکر می‌کردیم خیلی از آن گذشته‌ایم. همه ما این کار را انجام داده ایم و به احتمال زیاد دوباره این کار را انجام خواهیم داد. پس چگونه می‌توانیم به سرعت چرخه را بشکنیم و به زین برگردیم وقتی می‌دانیم به سمتی ناسالم می‌رویم؟

  1. تصمیم قطعی بگیر این ممکن است کمی ساده به نظر برسد، اما در مورد شناخت یک نقطه ضعف و تصمیم گیری برای مقابله با آن است، نه اینکه صرفا تسلیم شوید و تصمیم بگیرید که بازگشت به مسیر درست خیلی سخت است. ما قدرت انتخاب داریم! هر چه می خواهید بشنوید، در صورت لزوم با صدای بلند با خود و در صورت لزوم چند بار در روز بگویید! اجازه ندهید یک روز “سقوط از واگن” به یک هفته تبدیل شود که به یک مارپیچ رو به پایین تبدیل می شود که شما را برای مدت طولانی پایین می آورد. سوار آن اسب شو و افسار را به دست بگیر! برای شروع دوباره تا دوشنبه صبر نکنید! گزینه را انتخاب کنید و اکنون شروع کنید.

  2. غذاهای «آبشاری»، روتین‌ها یا محرک‌ها را حذف کنید. برای برخی افراد، این به معنای رانندگی از مسیر دیگری به خانه است، بنابراین وسوسه رفتن به مسیر دلخواهشان وجود ندارد. برای دیگران، این به معنای اجتناب از راهروهای خاص در فروشگاه مواد غذایی است. اگر به تمیز کردن کمد، مخفیگاه یا ماشین نیاز دارد، فقط این کار را انجام دهید!

  3. غذاهای مشکل ساز را با جایگزین های سالم جایگزین کنید. صرفاً حذف غذاهای مشکل ساز کافی نخواهد بود، زیرا اکنون جای خالی برای پر کردن وجود دارد. ما به انتخاب‌های خوبی نیاز داریم تا در هنگام بروز ولع در آنجا باشیم! برخی از دلایلی که غذاهای زنجیره‌ای ما می‌توانند ما را به آن بازگردانند این است که به راحتی در دسترس هستند، بسیار خوش طعم هستند و اگر در بسته‌بندی عرضه شوند، توسط شرکت‌ها برای ایجاد حداکثر مطلوبیت از طریق ترکیب طعم‌ها، بافت‌ها و رنگ‌ها طراحی شده‌اند. جایگزین های غذای کامل مورد علاقه خود را پیدا کنید و آنها را ذخیره کنید!

  4. پاسخگو باشید با خانواده خود صحبت کنید، به یک دوست خوب بگویید و از آنها کمک بخواهید. اگر خانواده مایل به ایجاد برخی تغییرات نباشند، ممکن است دشوار باشد، اما به آنها بگویید “چرا” و از آنها بخواهید که به شما کمک کنند تا محیط خوبی برای تغییر ایجاد کنید. گفتن به مردم یک راه عالی برای ماندن در هیئت است!

  5. عادات جدید ایجاد کنید. اگر میان وعده بعد از شام حریف شماست، روزه متناوب را امتحان کنید. اگر مجبورید هنگام تماشای تلویزیون چیزی بخورید، به جای چیپس، سبزیجات ترد بخورید. بعد از خواربارفروشی هفتگی با خانواده شروع به تهیه غذا کنید و در یخچال را با سبزیجات از قبل خرد شده، گوشت های مرغوب، پنیر و سایر غذاهای کامل که می توانید به راحتی بخورید مانند زیتون، تخم مرغ آب پز، توپ های انرژی خانگی و غیره پر کنید. نکته اصلی در اینجا این است که از کاری که انجام می‌دهید آگاه باشید، سبک‌های جدیدی را انتخاب کنید و اجازه دهید به پیش‌فرض جدید تبدیل شود.

اگر ایجاد این تغییرات را به تنهایی یک چالش واقعی می‌دانید و می‌خواهید حمایت و راهنمایی داشته باشید، ما عاشق چت هستیم! ما آموزش تغذیه یک به یک و همچنین برنامه های گروهی را چندین بار در سال ارائه می دهیم. با خیال راحت برای یک مشاوره رایگان ۳۰ دقیقه ای تماس بگیرید و به ما کمک کنید تا شیار خود را بازگردانید!

آیا می خواهید سالم تر شوید؟ به دنبال پشتیبانی برای بازگشت به زین هستید؟ آیا می توانید از مسئولیت پذیری برای جلوگیری از تنقلات و کشف غذاهای آبشاری خود استفاده کنید؟ کنجکاو هستید که چگونه مربیگری سلامت می تواند به شما در ایجاد تغییرات سالم کمک کند؟ بیا حرف بزنیم! امروز یک مشاوره اولیه رایگان را با ما برنامه ریزی کنید – یا این پیشنهاد را به کسی که برایتان مهم است منتقل کنید! از www.noshoesnutrition.com دیدن کنید و ثبت نام کنید رایگان مشاوره ما با افرادی از سراسر جهان به صورت انفرادی یا گروهی کار می کنیم، بنابراین اجازه ندهید چیزی مانع شما شود!