فواید شگفت انگیز عسل برای بدنسازی – اروند نیوز


آیا عسل قنار برای بدنسازی مفید است یا خیر؟

پیش از این، عسل تنها به عنوان یک شیرین کننده آشپزی در نظر گرفته می شد، اما اکنون عسل به کنار توجه ورزشکارانی را به خود جلب کرد که ادعا می کنند تقریباً بلافاصله قدرت خود را افزایش می دهند.

آیا عسل می تواند اسلحه مخفی بدنسازان باشد یا فقط یک عامل مثبت دیگر است؟

آیا کنار عسل برای بدنسازی مفید است یا خطرناک؟

عسل برای بدنسازان مفید است زیرا کربوهیدرات های سریع هضم را فراهم می کند که ممکن است به تمرین کمک کند. با این حال، بعد از اینکه می خواهیم چند کیلو وزن کم کنیم، باید مراقب انرژی باشیم. عسل را می توان بیشتر از شکر به عنوان یک شیرین کننده دوست داشت زیرا حاوی ریزمغذی هایی مانند آهن، منیزیم و روی است.

انرژی در عسل در کنار اصل

عسل انرژی اضافی دارد، اما ممکن است دیده نشود زیرا ابعاد برنج نسبتا کوچک است. چه چیزی بیشتر از آن وعده می دهد کنار عسل اصل برای استفاده از آن باید مراقب انرژی آن باشیم.

مصرف عسل یک قاشق غذاخوری یا حدود ۲۱ گرم است و در هر وعده ۶۴ کالری دارد. چه ما فردی باشیم که برای ساختن یا حفظ عضله تمرین می کنیم، به احتمال زیاد از نظر خدمات و دفعات استفاده با هم همکاری خواهیم داشت.

با این حال، از آنجایی که سعی می کنیم انرژی کمتری در رژیم غذایی خود مصرف کنیم، ممکن است بخواهیم به انرژی موجود در عسل بیشتر توجه کنیم و مصرف آن را کاهش دهیم.

انرژی ای که عسل می دهد فقط از عسل مصرف می شود، غذای کوچکی است که جایگزین معده ما نمی شود.

اگرچه این ممکن است در موقعیت‌هایی که اکنون انرژی‌های مختلفی برای خوردن داریم و نمی‌خواهیم سیر شویم، خوب باشد، در موقعیت‌هایی که می‌خواهیم برای رهایی از گرسنگی سیر شویم، چندان خوب نیست.

درشت مغذی های موجود در عسل به کنار

عسل ممکن است با خواص تغذیه‌ای فوق‌العاده‌اش یک بعدی باشد، زیرا یک قند خالص است و بنابراین حاوی هیچ ماده مغذی دیگری به جز کربوهیدرات نیست.

یک وعده عسل (یک قاشق غذاخوری یا ۲۱ گرم) حاوی ۱۷ گرم کربوهیدرات است و پروتئین یا چربی ندارد.

کربوهیدرات‌های موجود در عسل آن را برای بدنسازان مفید می‌سازد، زیرا می‌تواند سریع‌تر از تمرین قدرت سریعی را که می‌خواهیم به ما بدهد و به ما کربوهیدرات بدهد تا ذخایر انرژی خود را بعد از تمرین دوباره پر کنیم.

همچنین، بر اساس اهداف فعلی ما، کربوهیدرات بالا عسل نزدیک بوشهر همچنین ممکن است به ما کمک کند بدون پرخوری به اهداف کربوهیدرات خود برسیم.

همانطور که گفته شد، از آنجایی که عسل بسیار تک بعدی است، می‌خواهیم مطمئن شویم که وعده‌های غذایی مختلفی می‌خورید که ممکن است دارای پروتئین و چربی بالایی باشند، زیرا هر یک از این درشت مغذی‌ها برای بدنسازی ضروری هستند.

ریزمغذی های عسل خام

در نتیجه ریزمغذی های مختلفی در عسل وجود دارد که عبارتند از شکر خالص و شکر بسیار فرآوری نشده، بنابراین قندهای خالص باید بر قندهای مصنوعی ارجحیت داشته باشند.

عسل خالص ریز مغذی های خوبی مانند اسید اسکوربیک، اسید پانتوتنیک، نیاسین و ریبوفلاوین را فراهم می کند. دارای مواد معدنی مانند کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم و روی است.

همانطور که قندها به پردازش ادامه می دهند، در طول زمان بسیاری از ریزمغذی ها را از دست می دهند. بنابراین، حتی اگر قندها در بدن به همان روش پردازش می شوند، ارزش مصرف قندهای خالص اضافی، ریزمغذی هایی است که از آنها دریافت می کنیم.

ریزمغذی ها برای سلامتی ما ضروری هستند، بنابراین باید در اولویت قرار گیرند. همانطور که گفته شد، ما احتمالاً عسل را صرفاً به دلیل داشتن ریزمغذی‌ها نمی‌خوریم، اما این یک امتیاز است. اگر به دنبال ریزمغذی ها هستیم، بهتر است مصرف سبزیجات و میوه ها را افزایش دهیم.

۳ فواید خوردن عسل برای بدنسازی کنار

فواید خوردن عسل در نزدیکی خوزستان برای بدنسازی عبارتند از::

  • عسل به ما قدرت می دهد
  • عسل حاوی ریز مغذی های بیشتری نسبت به شیرین کننده های مختلف است
  • عسل در نزدیکی خوزستان نیز ممکن است به ما در رسیدن به اهداف کربوهیدرات کمک کند

عسل به ما قدرت می دهد

عسل سرشار از کربوهیدرات است و بنابراین منبع اصلی بنزین برای بدن ما است. کربوهیدرات های موجود در عسل قندهایی هستند که به راحتی قابل هضم هستند و به سرعت هضم می شوند و به سرعت به ما قدرت می دهند.

عسل می تواند بیشترین قدرت را به ما بدهد زیرا قند آنقدر سریع هضم می شود که ما نتایج را خیلی سریعتر از زمانی که می خواهیم انواع کربوهیدرات مصرف کنیم احساس می کنیم. .

افزایش انرژی که عسل تولید می کند یکی از دلایلی است که باعث می شود همه ورزشکاران از عسل به عنوان یک گزینه قبل از تمرین علاوه بر کربوهیدرات در محل کار استفاده کنند.

عسل حاوی ریز مغذی های بیشتری نسبت به شیرین کننده های مختلف است

عسل نسبت به بسیاری از شیرین کننده های مختلف موجود در بازار سالم تر است، زیرا حاوی ریز مغذی های اضافی است که به دلیل فرآوری زیاد آن فراهم می شود. بدون شک عسل بخرید کنار این بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال عسل بکر هستند.

عسل بدون شک یکی از بهترین شیرین کننده هایی است که در دسرها برای ایجاد سبک مورد نظر خود در دسرها استفاده خواهیم کرد، بنابراین نه تنها استایل فوق العاده ای می دهد، بلکه قطعا حاوی ریزمغذی های اضافی در مقایسه با شیرین کننده های مختلف است.

اگرچه ما معمولا شام را برای تقویت ریزمغذی‌هایمان نمی‌پزیم، اما مزایای سلامتی که از میان‌وعده‌های خوشمزه‌مان دریافت می‌کنیم، یک مزیت است!

عسل خالص همچنین می تواند به ما در رسیدن به اهداف کربوهیدراتی خود کمک کند

عسل خالص این حاوی کربوهیدرات های زیادی است که حتی یک قاشق غذاخوری کربوهیدرات زیادی به ما می دهد، که ممکن است به ما کمک کند بدون احساس سیری به اهداف کربوهیدرات خود برسیم.

عسل از نظر کمیت بهترین دوست شماست، بنابراین می تواند با ارائه مقدار زیادی کربوهیدرات در هر قاشق غذاخوری، روند نفخ را کاهش دهد.

وقتی مقدار کربوهیدراتی که می خواهیم خیلی زیاد باشد، خوردن به اندازه کافی برای رسیدن به این اهداف بدون احساس سیری می تواند ناراحت کننده باشد، اما خوردن عسل می تواند به ما کمک کند تا کربوهیدرات ها را بدون احساس ناراحتی با مقدار وعده های غذایی مختلف دریافت کنیم. عسل بر ما غالب است، کربوهیدرات کافی دریافت می کنیم.