غذاهای محبوبی که نباید آنها را باور کنید

با گذشت سالها به این باور رسیده ایم که برخی چیزها در مورد برخی غذاها درست و برخی نادرست هستند. جوهرهای غذا در همه جا وجود دارند. آنها می توانند با یک سبک زندگی سالم تداخل داشته باشند و ما را به سمتی هدایت کنند که در درازمدت به سلامت ضعیف منجر شود.

در اینجا برخی از روندهای رایج غذایی که در حال حاضر در گردش هستند، آورده شده است. به یاد داشته باشید که همه آنها جعلی هستند، بنابراین مطمئن شوید که می دانید چگونه می توانند بر شما تأثیر بگذارند.

۱. آب میوه ها به اندازه میوه های تازه خوب هستند

بسیاری از مردم به جای خوردن میوه های تازه ترجیح می دهند آب میوه بنوشند. آب سرد بسیار شاداب تر از خوردن میوه است. با این حال، آب میوه محتوای فیبر سالم میوه را حذف می کند یا همچنان ویتامین ها و مواد معدنی موجود در میوه را حفظ می کند. سلولز بخش مهمی از رژیم غذایی ما است که به کاهش کلسترول و حفظ سلامت روده کمک می کند. در صورت امکان، میوه های تازه را به جای آب میوه انتخاب کنید.

۲. روغن نارگیل برای شما مفید است

این یک موضوع بحث برانگیز برای مدت طولانی بوده است، اما اکنون همه چیز واضح تر می شود. زمانی تصور می شد که روغن نارگیل برای شما مفید است، اما احتمالاً هیچ مدرک علمی برای تأیید این موضوع وجود ندارد. در واقع روغن نارگیل سرشار از چربی های مضر است که مسئول انسداد عروق قلب هستند. انجمن قلب آمریکا اخیراً با انتشار بیانیه ای، فواید روغن نارگیل برای سلامتی را رد کرده و گفته است که این روغن بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد. در صورت امکان از روغن زیتون یا روغن پوسته برنج استفاده کنید.

۳. رژیم غذایی بدون گلوتن برای سلامتی بهتر است

این یک مد غذایی محبوب است. مطلقاً هیچ حقیقتی در این جمله وجود ندارد که غذاهای بدون گلوتن برای شما سالم‌تر و سالم‌تر از غذاهای معمولی هستند. در واقع، غذاهای بدون گلوتن فقط برای افرادی که دچار عدم تحمل گلوتن یا بیماری سلیاک هستند مفید است. محصولات گندم کامل را به عنوان غذای سالم انتخاب کنید. در واقع، مطمئن شوید که یک رژیم غذایی غنی از فیبر محلول انتخاب می کنید، زیرا دارای تعدادی خواص است که از قلب شما محافظت می کند.

۴. تخم مرغ برای شما مضر است

اگرچه زرده تخم مرغ می تواند سطح کلسترول را تا حدودی افزایش دهد، اما به نظر نمی رسد که در تمام سطوح نگران کننده این کار را انجام دهد. در عوض، آنها دارای ویتامین ها و مواد معدنی بالا و همچنین پروتئین با بالاترین کیفیت هستند. سعی کنید خود را به بیش از ۳ زرده در هفته محدود کنید.

۵. مکمل های آنتی اکسیدانی بهتر هستند

استفاده از مکمل های آنتی اکسیدانی به هیچ وجه بیشتر از مصرف میوه ها و سبزیجات حاوی آنها نیست. در واقع بهتر است منابع طبیعی را به دلیل مزایای مضاعفی که دارند انتخاب کنید. سبزیجاتی را که انتخاب می کنید رنگارنگ نگه دارید و انتخاب و تنوع خود را در آشپزی خود گسترش دهید.

سخنان پایانی

مواد غذایی زیادی وجود دارد. قبل از اینکه به آنها اعتقاد داشته باشید، از منابع مناسب مشاوره بگیرید.

رژیم لاغری سریع