سلامت روده، پری بیوتیک ها و مکمل ها – Nomadista Nutrition



تنها چیزی که عملکرد روده را بهبود می بخشد مصرف است قبل ازسرزندگی پری بیوتیک ها کربوهیدرات های با زنجیره کوتاه در غذا هستند که باکتری های دوستانه روده شما را تغذیه می کنند. این یک محیط متعادل و شاد ایجاد می کند.

شما می توانید با خوردن غذاهای غنی از فیبر غذایی مانند حبوبات، گیلاس، انواع توت ها، آووکادو، سیب، کنگر فرنگی و غیره، پری بیوتیک دریافت کنید. اما یک راه عالی دیگر برای دریافت بیشتر پری بیوتیک، مصرف نوشیدنی ها است! Teeccino یک ترکیب گیاهی بدون کافئین شگفت‌انگیز ایجاد کرد و من وسواس زیادی به مجموعه جدید Prebiotic Superboost دارم – اکنون به جای قهوه بیشتر آن را هر روز بعد از ظهر می‌نوشم. این چای از گیاهان، ریشه‌ها، میوه‌ها و آجیل تهیه می‌شود، بنابراین فوق‌العاده طعم‌دار، غنی و جسورانه است – و این باعث می‌شود که واقعاً رضایت‌بخش باشد. مقداری شیرینی طبیعی از خرما و انجیر دارد که به رفع هوس شکر بعد از ظهر کمک می کند.

پری بیوتیک ها می توانند با هدف قرار دادن باکتری های موجود در روده بزرگ و کمک به ترویج باکتری های مفید، بیوم روده را اصلاح کنند. در یک مطالعه اخیر در خارج از فرانسه بر روی بیماران IBS، پروبیوتیک ها (همان انواع موجود در چای تیچینو) نشان داده شد که تنها پس از هفت روز مصرف مداوم به بهبود بسیاری از علائم IBS کمک می کند. این حوزه تحقیقاتی هیجان انگیز و امیدوارکننده است.

من عاشق این هستم که چای تیچینو ارگانیک است، با مواد اولیه برداشت شده و هیچ چیز مصنوعی نیست. همه اینها برای یک روده سالم و شاد مهم است.

مصرف پربیوتیک علاوه بر بهبود سلامت روده، اثرات مثبتی بر سایر قسمت های بدن مانند سیستم ایمنی، سیستم عصبی و سلامت قلب و عروق دارد.

قهوه Teeccino و چای گیاهی حاوی ترکیبی از غذاهای فوق العاده است که به تعادل روده شما کمک می کند. پری بیوتیک های مفید در محصولات آنها عبارتند از:

  • ریشه قاصدک که حاوی فیبر اینولین است که هضم را بهبود می بخشد و یبوست را تسکین می دهد. قاصدک همچنین طعمی شبیه قهوه دارد، بنابراین اگر قهوه دوست دارید یا به دنبال جایگزین خوبی برای قهوه هستید، می تواند گزینه خوبی باشد.

  • خرنوب یک غذای گیاهی است که از درخت خرنوب به دست می آید که میوه ای شیرین و قهوه ای تیره تولید می کند. قندها و فیبرهای طبیعی موجود در خرنوب به مدیریت اسهال کمک می کنند و آنتی اکسیدان های موجود در خرنوب از جمله کاتچین و بنیتول ممکن است به کاهش مقاومت به انسولین کمک کنند.

  • جو حاوی فیبر پری بیوتیک بتا گلوکان است که نشان داده شده است باعث رشد باکتری های سالم در روده شما می شود. علاوه بر این، مصرف بتا گلوکان نیز با کاهش سطح کلسترول و تثبیت سطح قند خون مرتبط است.

  • گلوکو-الیگوساکاریدها قندهای گیاهی با زنجیره ای هستند. این نشاسته مقاوم با تولید بوتیرات، یک اسید چرب با زنجیره کوتاه که از سلامت گوارش حمایت می کند، به تقویت عملکرد روده کمک می کند.

  • زیلوالیگوساکاریدها نوعی فیبر گیاهی هستند که نشان داده شده است که باکتری های مفید روده، بیفیدوباکتری ها را تغذیه می کند.



رژیم لاغری سریع